ΑΝΩΤΑΤΗ  ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ  ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ  ΕΛΛΑΔΟΣ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Αρ. πρωτ. 75                                                                                   Αθήνα, 19/2/2014

                                                                                                           

Προς                                                                                                  ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ

όλες  τις  Πολυτεκνικές Οργανώσεις-                                     

Μέλη της ΑΣΠΕ

Εγκύκλιος αρ. 1 / 2014

 

            Αγαπητοί Συνάδελφοι.

1 α.    Εν όψει των Ευρωεκλογών και των Αυτοδιοικητικών εκλογών του προσεχούς Μαϊου 2014 και ύστερα από τις εποικοδομητικές προτάσεις που διατυπώθηκαν στη Γενική Συνέλευση της ΑΣΠΕ της 1ης Φεβρουαρίου 2014, με την παρούσα σάς ενημερώνουμε για τα παρακάτω θέματα, που απασχολούν τους πολυτέκνους και τα οποία με μια συντονισμένη, δυναμική και άμεση αντίδραση από όλες τις Πολυτεκνικές Οργανώσεις, υπάρχει δυνατότητα τα αιτήματα αυτά στο σύνολό τους ή μέρος αυτών να ικανοποιηθούν.

  β.        Επί του προκειμένου, σάς υπενθυμίζουμε, πως στις περιπτώσεις  εκείνες, που κάποιοι ανεγκέφαλοι Υπουργοί  Υγείας αποπειράθηκαν  κατά το παρελθόν να φέρουν στη Βουλή διάταξη, με την οποία εκχωρείτο η αρμοδιότητα της ΑΣΠΕ και των Συλλόγων πολυτέκνων σε άλλο Δημόσιο Φορέα, μπροστά στην αποφασιστική και συντονισμένη αντίδραση της ΑΣΠΕ και των Συλλόγων πολυτέκνων της χώρας, όχι μόνο υποχρεώθηκαν να αποσύρουν στη Βουλή τις κατάπτυστες αυτές διατάξεις, αλλά σε μια μάλιστα περίπτωση απειλήθηκε η Κυβέρνηση με κατάρρευση. Ειδικότερα:

                Στο προσχέδιο του Ν. 1579/1985 (ΦΕΚ 217/Α/23-12-1985): «Ρυθμίσεις για την εφαρμογή και ανάπτυξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας και άλλες διατάξεις», περιελαμβάνετο διάταξη στο άρθρο 25 με βάση την οποία η αρμοδιότητα αναγνωρίσεως της πολυτεκνικής ιδιότητας εκχωρείτο στους Δήμους και τις Κοινότητες.

 Ύστερα από την ομαδική αντίδραση του πολυτεκνικού κόσμου η διάταξη αυτή αποσύρθηκε:

            Προεδρεύων: (Παναγιώτης Κρητικός)

            Το άρθρο 25, Κύριε Υπουργέ, το θέτετε σε ψηφοφορία;

            Γεώργιος Γεννηματάς (Υπουργός Υγείας …)

            Έχει αποσυρθεί, Κύριε Πρόεδρε.

           Στο σχέδιο του Ν. 2646/1998 (ΦΕΚ 236/Α/20-10-1998): «Ανάπτυξη του Εθνικού Συστήματος Κοινωνικής Φροντίδας και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα στο άρθρο 23 αυτού προεβλέπετο, πως με Π.Δ. θα καθορίζονταν οι προϋποθέσεις, η διαδικασία και το αρμόδιο όργανο για την πιστοποίηση της ιδιότητας του πολυτέκνου, προσδιορίζονταν οι όροι και ο τρόπος έκδοσης και θεώρησης των βιβλιαρίων ταυτότητας πολυτέκνων.

            Όπως αντιλαμβάνεται και ο πλέον αδαής, σε περίπτωση που ήθελε ψηφισθεί η διάταξη αυτή, η ΑΣΠΕ και οι Οργανώσεις πολυτέκνων δεν είχαν λόγο υπάρξεώς τους.

 Μπροστά στην οργανωμένη αντίδραση της ΑΣΠΕ και των Συλλόγων πολυτέκνων, κατά τη συζήτηση του Νομοσχεδίου στο Θερινό Τμήμα της Βουλής, στις 15 Σεπτεμβρίου 1998, ο Υπουργός - Υγείας Πρόνοιας κ. Γείτονας υποχρεώθηκε και απέσυρε το επίμαχο άρθρο 23, δηλώνοντας:

«Για να μην υπάρχει λοιπόν καμία αμφιβολία για τις προθέσεις μας αποσύρω τη συγκεκριμένη διάταξη […]

         Με το Σχέδιο Νόμου 3454/2006: «Ενίσχυση της οικογένειας και λοιπές διατάξεις», που κατατέθηκε στις 10/1/2006 στη Διαρκή Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, κατεργείτο η ισοβιότητα της πολυτεκνικής ιδιότητας των πολυτέκνων γονέων και προεβλέπετο η κατάργηση της ΑΣΠΕ και των Πολυτεκνικών Συλλόγων, αφού η αρμοδιότητά τους εκχωρείτο στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

Η δυναμική και συντονισμένη αντίδραση της ΑΣΠΕ και των Σωματείων Πολυτέκνων έφεραν τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η αντίδραση των βουλευτών, όλων των Κομμάτων, ήταν τέτοια, που δεν υπήρχε καμία απολύτως δυνατότητα να ψηφισθεί η επαίσχυντη αυτή διάταξη στη Βουλή, οπότε ο αρμόδιος τότε Υφυπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης υποχρεώθηκε να δηλώσει στην Ολομέλεια της Βουλής στις 21/3/2006:

«Κατακλυστήκαμε από ερωτήσεις Βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και της Συμπολίτευσης να το αφήσουμε στη Συνομοσπονδία πολυτέκνων, η οποία μέχρι τώρα θεωρεί τα πολυτεκνικά βιβλιάρια κάθε έξι μήνες.

Επαναλαμβάνω, ακούγοντας τις δικές σας φωνές τριάντα – τριανταπέντε ερωτήσεις μέχρι στιγμής από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και άλλες τόσες από Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, ξαναγυρίζει στην Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος, μια που το ζητήσατε […]»

γ.         Οι παραπάνω περιπτώσεις επισημάνθηκαν για να καταστεί απ’ όλους απολύτως σαφές, πως στις περιπτώσεις εκείνες, που η ΑΣΠΕ και οι Σύλλογοι Πολυτέκνων αντέδρασαν οργανωμένα και δυναμικά, αποσοβήθηκαν σοβαρότατοι κίνδυνοι.

δ.     Στο πνεύμα αυτό, παράλληλα με την έντονη δραστηριότητα που αναπτύσσει η ΑΣΠΕ, επιβάλλεται όλοι ανεξαιρέτως οι Σύλλογοι να δραστηριοποιηθούν, με οποιοδήποτε τρόπο θεωρούν πρόσφορο, για τη διεκδίκηση των παρακάτω, τα οποία καταργήθηκαν με καταφανή αντισυνταγματικό και παράνομο τρόπο:


- Α -

ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ

1.             Ως γνωστόν οι μετεγγραφές των πολυτέκνων θεσπίσθηκαν με το άρθρο 3 του Ν. 860/1979 που όριζε:

Άρθρον 3
«1.       Τέκνα πολυτέκνων, εγγραφέντα ή εγγραφόμενα εις Ανωτάτην ή Ανωτέραν Σχολήν της ημεδαπής κατόπιν εξετάσεων, μετεγγράφονται τη αιτήσει των εις το πρώτον ή το δεύτερον έτος σπουδών αντιστοίχου Σχολής (ή Τμήματος Σχολής), πλησιεστέρας του τόπου της μονίμου κατοικίας των γονέων των».

           

2.              Δυστυχώς η παραπάνω διάταξη καταργήθηκε με το εδ. 1β της παρ. 1 του άρθρου 60 του Ν. 3966/2011, επί Υπουργού Παιδείας  Άννας Διαμαντοπούλου, που άφησε στον πολυτεκνικό κόσμο ανεξίτηλα τα σημάδια της αντιδημογραφικής και αντιοικογενειακής πολιτικής της.

                 Επιβάλλεται να διεκδικήσουμε με δυναμικό τρόπο την επαναφορά των μετεγγραφών των πολυτέκνων γιατί:

                Η διάταξη που καταργήθηκε αποτελούσε δημογραφικό κίνητρο.

                Δεν είχε κανένα απολύτως οικονομικό κόστος για τη διοίκηση.        

             Για τριάντα δύο και πλέον έτη που εφαρμόστηκε η διάταξη αυτή δεν δημιούργησε κανένα απολύτως λειτουργικό πρόβλημα στις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού το ποσοστό των μετεγγραφόμενων πολύτεκνων φοιτητών ανείρχετο μόλις στο 30% περίπου του συνολικού αριθμού των μετεγγραφόμενων φοιτητών.

       Με τον τρόπο που εφαρμόζονται σήμερα, έχει καταστεί κοινωνικό πρόβλημα για τις πολύτεκνες οικογένειες, αφού αδυνατούν να καλύψουν τις δαπάνες των παιδιών τους, που εισήχθησαν σε Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και βρίσκονται μακράν του τόπου κατοικίας τους ή που έχουν δύο ή περισσότερα παιδιά φοιτητές που σπουδάζουν σε διαφορετικές πόλεις.

Οι πολύτεκνοι ουδέποτε ζήτησαν  τα παιδιά τους να τυγχάνουν ιδιαιτέρας μεταχειρίσεως και να εισάγονται στις Σχολές με χαμηλότερη βαθμολογία.

           Αυτό που διεκδικούν είναι, αφού εισάγονται με τα ίδια κριτήρια στις Σχολές με Πανελλήνιες εξετάσεις, με τους άλλους φοιτητές, να μπορούν να μετεγγράφονται στις Σχολές που είναι πλησιέστερες στον τόπο μόνιμης κατοικίας τους.

            Έτσι φθάσαμε σήμερα να δίνονται κατά χιλιάδες μετεγγραφές (μεταφορά θέσης) σε διάφορες κοινωνικές ομάδες με αδιαφανή και αμφισβητούμενα κριτήρια, πλην πολυτέκνων... και σε ασθενείς που έχουν τον τρόπο τους να θεωρούνται ασθενείς!!

- Β -

ΝΑ ΕΠΑΝΑΧΟΡΗΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ

ΚΑΙ Η ΙΣΟΒΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

1.          Ως γνωστόν, με την παρ. ΙΑ.2 του Ν. 4093/2012 (ΦΕΚ 222/Α/12-11-2012): «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016 κ.ά.», από 1/11/2012 καταργήθηκε η ισόβια σύνταξη της πολύτεκνης μητέρας, ενώ από 1/2/2013 καταργήθηκαν και τα πολυτεκνικά επιδόματα, το επίδομα τρίτου παιδιού και η εφάπαξ παροχή των 2.000 ευρώ για τις μητέρες που αποκτούσαν το τρίτο παιδί και κάθε επιπλέον παιδί.

                    Με τον ίδιο ως άνω νόμο, θεσπίσθηκε η χορήγηση Ενιαίου Επιδόματος Στήριξης Τέκνων, ενώ με την παρ. 7 του άρθρου 7 του Ν. 4110/2013, (ΦΕΚ 17/Α/23-1-2013), όπως αυτός τροποποιήθηκε κατ’ επανάληψη μεταγενέστερα, θεσπίσθηκε Ειδικό Επίδομα Τριτέκνων και Πολυτέκνων, από το τρίτο τέκνο και πάνω, με εισοδηματικά κριτήρια. Επί του προκειμένου επισημαίνονται τα παρακάτω:

α.               Στην Εισηγητική Έκθεση του άρθρου 63 του Ν. 1892/1990, με το οποίο θεσπίσθηκαν τα πολυτεκνικά επιδόματα και η ισόβια σύνταξη της πολύτεκνης μητέρας, μεταξύ των άλλων, σημειώνονται:

«Η βάση για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας είναι η αλλαγή των δημογραφικών δεδομένων με μεταστροφή της επιθυμίας των Ελλήνων προς απόκτηση περισσοτέρων παιδιών.

Με το προτεινόμενο άρθρο καθιερώνονται σημαντικές και καινοτόμες διατάξεις για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος με τη θέσπιση γενναίου μηνιαίου επιδόματος για όσους αποκτούν τρίτο παιδί επί μια τριετία, ενώ παροτρύνονται οι γονείς να καταστούν πολύτεκνοι με την εξασφάλιση των μητέρων με ειδικό μηνιαίο επίδομα για όσο χρονικό διάστημα τα παιδιά τους είναι προστατευόμενα […]»

β.                 Ο νόμος 2459/1997, με τον οποίο θεσπίσθηκαν εισοδηματικά κριτήρια για τη χορήγηση των πολυτεκνικών επιδομάτων και της ισόβιας σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας, κρίθηκε αντισυνταγματικός  από τα Διοικητικά Δικαστήρια όλων των βαθμών (Διοικητικό Πρωτοδικείο και Εφετείο και Σ.τ.Ε.

      Μάλιστα το Σ.τ.Ε., που έκρινε σε τελευταίο βαθμό την αντισυνταγματικότητα των σχετικών διατάξεων του παραπάνω νόμου, με την υπ’ αριθμ. 1095/2001 απόφαση αποφάνθηκε:

«Επειδή εν προκειμένω, οι προβλεπόμενες από το άρθρο 63 του Ν. 1892/1990 παροχές αποτελούν, λόγω του καθολικού των χαρακτήρος και της φύσεώς των ως χρηματικών παροχών, μέτρα με τα οποία, κατ’ εξοχήν, πραγματώνεται η, κατ’ άρθρον 21 παρ. 2 του Συντάγματος, ειδική κρατική φροντίδα υπέρ των πολυτέκνων οικογενειών. Εν όψει τούτου, και σύμφωνα με όσα εκτίθενται στην προηγούμενη σκέψη, η θέσπιση, με το άρθρο 39 παρ. 1-3 του Ν. 2459/1997, ανωτάτου ορίου ετησίου οικογενειακού εισοδήματος ως προϋποθέσεων για τη χορήγηση των ως άνω παροχών αντίκειται στην εν λόγω συνταγματική διάταξη […]

γ.             Η Επιστημονική Επιτροπή της Βουλής, διατυπώνοντας τη γνώμη της στα Σχέδια των νόμων 4093/2012, με τον οποίο θεσπίσθηκε το Ενιαίο Επίδομα Στήριξης Τέκνων, του Ν. 4110/2013, με τον οποίο θεσπίσθηκε το Ειδικό       Επίδομα Τριτέκνων και Πολυτέκνων και του Ν. 4141/2013 με τον οποίο τροποποιήθηκε ο Ν. 4110/2013, στις Εκθέσεώς της, μεταξύ των άλλων, αναφέρει:

[…]Εν όψει τούτου (…) η θέσπιση ανωτάτου ορίου ετησίου οικογενειακού εισοδήματος ως προϋποθέσεως για τη χορήγηση των ως άνω παροχών [οι οποίες αποτελούν «λόγω του καθολικού των χαρακτήρος και της φύσεως των ως χρηματικών παροχών, μέτρα με τα οποία, κατ΄ εξοχήν πραγματώνεται η κατ΄άρθρον 21 παρ. 2 του Συντάγματος ειδική κρατική φροντίδα υπέρ των πολυτέκνων οικογενειών»] αντίκειται στην εν λόγω συνταγματική διάταξη (ΣτΕ 1095/2001) […]   

           

δ.              «Το άρθρο 21 παρ. 2 του Συντάγματος επιτάσσει ρητά:

«Οι πολύτεκνες οικογένειες έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος[…]

2.               Όπως αναφέρεται στην Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η περικοπή των πολυτεκνικών επιδομάτων και της ισόβιας σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας έγινε για να εξοικονομήσει το κράτος το συνολικό ποσό των 86 εκατομμυρίων ευρώ.

          Διαπιστώθηκε όμως, πως για τη χορήγηση του Ενιαίου Επιδόματος Στήριξης Τέκνων και του Ειδικού Επιδόματος Τριτέκνων και Πολυτέκνων, τα οποία θεσπίσθηκαν για την αντικατάσταση δήθεν των περικοπέντων επιδομάτων, το κράτος δαπανά σήμερα υπερδιπλάσιο ποσό. Και αυτό συμβαίνει γιατί τα επιδόματα αυτά στην ουσία χορηγούνται χωρίς κανένα έλεγχο και τα πυκνά – συχνά δημοσιεύματα των εφημερίδων, πως αυτά χορηγούνται σε «μαϊμού» πολυτέκνους, δεν συγκινούν κανέναν και ουδείς ενδιαφέρεται για την κατασπατάληση του  δημοσίου χρήματος.

3.           Επί του προκειμένου η ΑΣΠΕ διατύπωσε και γνωστοποίησε σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς την παρακάτω πρόταση, η οποία παραμένει επίκαιρη, σύννομη και ρεαλιστική:          

«Η διάταξη της παρ. ΙΑ 2 σελ. 5604 του Ν. 4093/2012 (ΦΕΚ 222/Α/2-11-2012), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και η διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 7 του Ν. 4110/2013 (ΦΕΚ 17/Α/23-1-2013) καταργούνται.

   Τα χορηγούμενα από τον ΟΓΑ επιδόματα της πολύτεκνης μητέρας, ισόβια σύνταξη της πολύτεκνης μητέρας, επιδόματα μητέρων τρίτου τέκνου και η εφάπαξ παροχή των 2.000 ευρώ του Ν. 3454/2006, από 1ης Νοεμβρίου 2012 και εφεξής καταβάλλονται μειωμένα κατά 15%, καταργούμενης κάθε διάταξης περί εισοδηματικών κριτηρίων».

4.      Κατόπιν των ανωτέρω και σε συνδυασμό με την παραπάνω πρόταση της ΑΣΠΕ, επιβάλλεται, όλοι μαζί, να διεκδικήσουμε την επαναχορήγηση των πολυτεκνικών επιδομάτων και της ισόβιας σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας, επικαλούμενοι την παρακάτω επιχειρηματολογία:

●      Η χορήγηση των επιδομάτων αυτών αποτελούσε δημογραφικό κίνητρο γιατί παρετρύνοντο οι γονείς να αποκτήσουν πολλά παιδιά και να καταστούν πολύτεκνοι.

●      Η θέσπιση εισοδηματικών κριτηρίων κρίθηκε τελεσίδικα αντισυνταγματική, όπως αντισυνταγματική είναι και η θέσπιση εισοδηματικών κριτηρίων για τη χορήγηση του Ενιαίου Επιδόματος Στήριξης Τέκνων και του Ειδικού Επιδόματος Τριτέκνων και πολυτέκνων.

●    Με την επαναχορήγηση των πολυτεκνικών επιδομάτων και της ισόβιας σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας, σύμφωνα με την πρόταση της ΑΣΠΕ το κράτος θα εξοικονομήσει αποδεδειγμένα το ποσό των 103 εκατομμυρίων ευρώ.

●   Το κράτος δαπανά σήμερα υπερδιπλάσιο ποσό για τη χορήγηση των επιδομάτων, με τον τρόπο που αυτά χορηγούνται.

●        Θα αποκατασταθεί η νομιμότητα και θα λαμβάνουν τα επιδόματα αυτοί οι οποίοι έχουν τις νόμιμες προϋποθέσεις προς τούτο και θα εκλείψει το ανεπίτρεπτο και ποινικώς κολάσιμο καθεστώς, που επικρατεί σήμερα, για ορισμένες περιπτώσεις.

-Γ-

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

          Ως γνωστόν, ο Ν. 3255/2004 (ΦΕΚ 138/Α/22-7-2004): «Ρυθμίσεις θεμάτων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων», στην παρ. 3 του άρθρου 6, συμπεριελάμβανε διάταξη με βάση την οποία:

«Από την έναρξη του σχολικού έτους 2004-2005 και εφεξής, οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί με τέκνα, τα οποίαείναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν εγγράφονται μέχρι 30 Ιουλίου κάθε έτους σε ειδικό πίνακα και διορίζονται σε θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανεξάρτητα από τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. Για το σκοπό αυτό συνιστώνται οι αναγκαίες θέσεις εκπαιδευτικών».

          Δυστυχώς η παραπάνω διάταξη καταργήθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 3 του Ν.3848/2010 το οποίο προβλέπει διαγωνισμό ΑΣΕΠ και εφόσον αποκτήσουν τη βαθμολογική βάση μια μικρή μοριοδότηση μόλις 10 μονάδων!

           Για το μεταβατικό στάδιο:

Σύμφωνα με το άρθρο9 παρ.10 του Ν. 3848/2010(ΦΕΚ 71 Α`): 

 

«Μέχρι τη διενέργεια του πρώτου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου, με Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων καθορίζεται, με βάση τις υφιστάμενες εκπαιδευτικές ανάγκες, ο αριθμός των διοριζομένων εκπαιδευτικών ανά σχολικό έτος και κατά κλάδο και ειδικότητα από καθεμία από τις ακόλουθες κατηγορίες: α)γονείς περισσοτέρων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν, που έχουν τα τυπικά προσόντα διορισμού, (…). Οι εκπαιδευτικοί των κατηγοριών αυτών,  εφόσον έχουν αποκτήσει την αντίστοιχη ιδιότητα μέχρι 30 Ιουνίου κάθε έτους, διορίζονται κατά σειρά που εξαρτάται από τα ακαδημαϊκά κριτήρια, την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικών και τα κοινωνικά κριτήρια, σύμφωνα με τις περιπτώσεις β`, γ` και δ` του άρθρου 3 που εφαρμόζονται αναλόγως.»

Όμως φέτος παρότι διόρισαν μονίμους εκπαιδευτικούς στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση πριν λίγες μέρες, ΚΑΝΕΝΑ  πολύτεκνο δεν διόρισαν και ούτε πρόκειται να το κάνουν όπως χαρακτηριστικά μας απάντησε το υπουργείο, γιατί δεν υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες!..http://www.aspe.gr/images/stories/kivernisi/ΥΠ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2014σ.pdf

Αίτημα των πολυτέκνων είναι να επανέλθει σε ισχύ η ως άνω διάταξη για το διορισμό των πολυτέκνων εκπαιδευτικών, δεδομένου ότι είναι ο μοναδικός νόμος των μεταπολεμικών χρόνων που απέδωσε σε γεννήσεις το χρονικό διάστημα που αυτός ίσχυε, με άμεση συμβολή στην άμβλυνση του δημογραφικού προβλήματος, χωρίς το μέτρο αυτό να είχε κανένα απολύτως οικονομικό κόστος.

-Δ-

ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ

1.         Με τον ψηφισθέντα Ν. 4110/2013 (ΦΕΚ 17/Α/23-1-2013): «Ρυθμίσεις στη Φορολογία εισοδήματος, ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών και λοιπές διατάξεις», οι πολύτεκνοι στην ουσία εξισώνονται με τους αγάμους, αφού καταργήθηκε το αφορολόγητο όριο της ελάχιστης δαπάνης διαβίωσης των μελών της οικογένειας και αγνοείται παντελώς η ύπαρξη τέκνων.

    Η καρατόμηση των πολυτέκνων και μάλιστα όσων έχουν μεγαλύτερο αριθμό προστατευομένων τέκνων θα γίνει αντιληπτή το τρέχον έτος 2014, που θα υποβληθεί η φορολογική δήλωση για τα εισοδήματα του έτους 2013 και  θα φορολογηθούν βάσει των διατάξεων του Ν. 4172/2013 με την κατάργηση του αφορολογήτου των τέκνων. Δείτε τί θα συμβεί με τους πολυτέκνους το 2014:

α)     Πολύτεκνος με 4 ανήλικα τέκνα για εισόδημα 26.000 ευρώ, το 2013 πλήρωσε φόρο 2.680 ευρώ συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) ίσον 3.200, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο εισόδημα θα πληρώσει 4.220 ευρώ, δηλ. 1.540 ευρώ επί πλέον, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον 4.740!!

β)        Πολύτεκνος με 5 ανήλικα τέκνα για το ίδιο εισόδημα, το 2013  πλήρωσε φόρο 2.000 ευρώ, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) ίσον 2.520, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο εισόδημα θα πληρώσει 4.220 ευρώ, δηλ. 2.220 ευρώ επί πλέον, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον 4.740!!

γ)        Πολύτεκνος με 7 ανήλικα τέκνα για το ίδιο εισόδημα, το 2013 πλήρωσε φόρο 1.500 ευρώ, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) ίσον 2.020, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο εισόδημα πληρώσει 4.220 ευρώ, δηλ. 2.720 ευρώ επί πλέον, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον 4.740!!

δ)        Πολύτεκνος με 8 ανήλικα τέκνα για εισόδημα 27.000 ευρώ, το 2013  δεν πλήρωσε φόρο, αλλά μόνο εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) 540 ευρώ,  ενώ το έτος 2014 για το ίδιο εισόδημα θα πληρώσει 4.640 ευρώ, δηλ. 4.640 ευρώ επί πλέον, συν 540 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον 5.180!!!

ε)         Πολύτεκνος με 9 ανήλικα τέκνα για εισόδημα 30.000 ευρώ, το 2013 δεν πλήρωσε φόρο, αλλά μόνο εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) 600 ευρώ, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο εισόδημα θα πληρώσει 5.900 ευρώ, δηλ. 5.900 ευρώ επί πλέον, συν 600 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) ίσον 6.500!!!!  Χωρίς να υπολογίζεται το χαράτσι της ΔΕΗ και οι φόροι επί των ακινήτων.

      Να σημειωθεί ότι τα ανωτέρω ποσά φόρου, θα είναι ακόμη μεγαλύτερα λόγω της κατάργησης των αφορολογήτων ποσών για φροντιστήρια, ιατρικές δαπάνες, τόκοι στεγαστικών δανείων κ.λπ. δαπάνες, που είναι φανερό ότι κυρίως πλήττουν τις οικογένειες με πολλά παιδιά!!!

              Δεν είναι υπερβολή, εάν ισχυρισθεί κάποιος, πως με τις διατάξεις του ως άνω νόμου 4110/2013 είναι σαν να εξωθείται κάθε πατέρας να προβεί σε «εικονικό» διαζύγιο και να δίνει τα ποσά των εξόδων των παιδιών του ως «διατροφή», οπότε και τα ποσά αυτά θα εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα!!!

2.         Η, επί του προκειμένου, επιδίωξη όλων μας θα πρέπει να είναι η άμεση επαναφορά του αφορολόγητου για την πολύτεκνη οικογένεια με τέσσερα (4) προστατευόμενα τέκνα στο ποσό των 23.000 ευρώ  (που είναι και το όριο της φτώχειας), προσαυξανόμενο το ποσό αυτό κατά 5.000 ευρώ για κάθε ένα προστατευόμενο τέκνο.

3.         Ως επιχειρηματολογία για την επίτευξη του παραπάνω στόχου, μπορεί να αποτελέσουν:

           Η διάταξη του άρθρου 8 του ισχύοντος Ν. 1910/1944, με βάση την οποία:

Ἄρθρο 8 

1.    Οἱ πολύτεκνοι ἀπαλλάσσονται τοῦ φόρου τῆς ἰδιοκατοικουμένης μικροκατοικίας.

2.         Οἱ πολύτεκνοι δικαιοῦνται ν’ ἀπαλλάσσωνται τοῦ φόρου τῶν, διὰ τὰς ἰδίας των ἀνάγκας, χρησιμοποιουμένων προϊόντων αὐτῶν κατὰ τὰς ἑκάστοτε ἐκδιδομένας διαταγὰς τοῦ Ὑπουργοῦ τῶν Οἰκονομικῶν ὁρίζοντος τὸ ἐξαιρετέον τοῦ φόρου ποσόν.

3.      Πάντες οἱ πολύτεκνοι οἱ φορολογούμενοι ἐφοδιάζονται διὰ βιβλίου φορολογικοῦ ἐν ᾧ ἀναγράφονται οἱ πρὸς τὸ Δημόσιον ἐξ οἱασδήποτε αἰτίας βεβαιούμενοι φόροι ἑκάστου τῶν φόρων τούτων ἐξοφλουμένου δι’ ὁσωνδήποτε δόσεων ἐντὸς τῆς χρήσεως τοῦ οἰκονομικοῦ ἔτους ἀπὸ τῆς βεβαιώσεώς των, ἀναγραφομένων ἐν τῷ βιβλιαρίω τούτῳ τοῦ ἑκάστοτε καταβαλομένου πόσου.

4.    Φορολογικαὶ ἐλαφρύνσεις κατὰ ποσοστὸν παρέχονται εἰς τοὺς πολυτέκνους ἀναλόγως τῶν τέκνων των ὑπὸ τῶν Δήμων ἢ Κοινοτήτων δι’ ἀποφάσεως τῶν οἰκείων Συμβουλίων καὶ ὑπὸ τοῦ Δημοσίου δι’ ἀποφάσεως τοῦ Ὑπουργοῦ τῶν Οἰκονομικῶν.

         Η πληθώρα αποφάσεων του Σ.τ.Ε με τις οποίες έχει αποφανθεί […]

« ..Με τη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 21 του Συντάγματος του 1975, σύμφωνα με την οποία «η οικογένεια ως θεμέλιον της συντηρήσεως και προαγωγής του Έθνους, ως και ο γάμος, η μητρότης και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασίαν του Κράτους», διατυπώνεται κατ΄ αρχήν υπόδειξη προς τη νομοθετική εξουσία για τη λήψη μέτρων προστατευτικών του γάμου και της οικογένειας.

Πέραν, όμως, της εν λόγω υποδείξεως, με την ίδια διάταξη, κατά την ορθή έννοια της, διατυπώνεται και θετικός κανόνας δικαίου, δεσμευτικός για τον κοινό νομοθέτη, σύμφωνα με τον οποίο δεν είναι συνταγματικώς επιτρεπτή η καθιέρωση από το φορολογικό νόμο δυσμενέστερης φορολογικής μεταχειρίσεως των εγγάμων έναντι των αγάμων ως προς την υπαγωγή στο φόρο ή το ύψος του οφειλομένου φόρου, όταν τελούν υπό τις αυτές συνθήκες σε σχέση με το αντικείμενο της φορολογίας» (ΣτΕ 91019/94, 491219/87 κ.λπ.).

             Η Β΄ Δ/νση Επιστημονικών Μελετών της Βουλής, στην Έκθεσή της επί του Φορολογικού νομοσχεδίου θεωρεί πως η εφαρμογή διαφορετικής κλίμακας φορολογικών συντελεστών δεν συνάδει προς τις αρχές της καθολικότητας του φόρου, ούτε μπορεί να καταργούνται τα αφορολόγητα όρια για τα παιδιά και μάλιστα να φορολογούνται για εισοδήματα που βρίσκονται κατά πολύ κάτω από τα όρια της φτώχειας, επισημαίνονται χαρακτηριστικά:

[…] «Τίθεται εν προκειμένω προβληματισμός ως προς το εάν η εφαρμογή διαφορετικής κλίμακας φορολογικών συντελεστών ανά κατηγορία εισοδήματος συνάδει προς τις αρχές της καθολικότητας του φόρου και της φορολόγησης με βάση τη φοροδοτική ικανότητα, υπό την έννοια ότι οι προτεινόμενες ρυθμίσεις, υπό προϋποθέσεις, άγουν σε διαφορετική φορολογική επιβάρυνση εισοδημάτων ιδίου ύψους αναλόγως της πηγής από την οποία προέρχονται, καθώς επίσης και σε βαρύτερη φορολογική επιβάρυνση φορολογουμένων με μικρότερο εισόδημα προερχόμενο από μία πηγή εν σχέσει προς άλλους με μεγαλύτερο εισόδημα, το οποίο προέρχεται από περισσότερες πηγές»

και περαιτέρω:

 «η κατάργηση του αφορολόγητου ποσού εισοδήματος ή η θέσπιση αφορολόγητου ποσού εισοδήματος το οποίο είναι χαμηλότερο από το ελάχιστο όριο διαβίωσης του φορολογουμένου ενδεχομένως δεν είναι συμβατή με την αρχή της φορολόγησης με βάση τη φοροδοτική ικανότητα, τον σεβασμό της αξίας του ανθρώπου και την υποχρέωση προστασίας της οικογένειας και της παιδικής ηλικίας.»

- Ε-

 ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ (ΕΝ.Φ.Ι.Α.)

1.           Στο άρθρο 7 παρ. 1  του Ν. 4223/2013 (ΦΕΚ 284/Α/31-12-2013): «Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων και άλλες διατάξεις», προβλέπονται οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση εκπτώσεων και αναστολή πληρωμής φόρου και ειδικότερα:

Άρθρο 7

Χορήγηση εκπτώσεων και αναστολή πληρωμής φόρου

«1.       Με πράξη της Φορολογικής Διοίκησης χορηγείται έκπτωση πενήντα τοις εκατό (50%) στον φορολογούμενο, τον ή την σύζυγο και τα εξαρτώμενα τέκνα της οικογένειάς του επί του ΕΝ.Φ.Ι.Α. που βεβαιώθηκε στα παραπάνω πρόσωπα, αν διαπιστώνεται οικονομική αδυναμία πληρωμής της συνολικής οφειλής για το οικείο έτος.

Η παραπάνω έκπτωση χορηγείται για τον οφειλόμενο ΕΝ.Φ.Ι.Α. κάθε έτους, εφόσον πληρούνται σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:

α)   Το συνολικό φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα του προηγούμενου φορολογικού έτους, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κ.Φ.Ε., δεν υπερβαίνει τις εννέα χιλιάδες (9.000) ευρώ, προσαυξημένο κατά χίλια (1.000) ευρώ για τον ή την σύζυγο και κάθε εξαρτώμενο μέλος.

β)  Το σύνολο της επιφάνειας των κτισμάτων στα οποία κατέχουν δικαιώματα της παραγράφου 2 του άρθρου 1, ο υπόχρεος δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, ο ή η σύζυγος και τα εξαρτώμενα τέκνα της οικογένειάς του, λαμβανομένου υπόψη του ποσοστού συνιδιοκτησίας, δεν υπερβαίνει τα εκατόν πενήντα τετραγωνικά μέτρα (150 μ2) και

γ)  Ο φορολογούμενος, ο ή η σύζυγος και τα εξαρτώμενα τέκνα της οικογένειάς του δεν έχουν ή δεν ευθύνονται με ληξιπρόθεσμες οφειλές που δεν έχουν ρυθμιστεί προς το Δημόσιο και τα Ασφαλιστικά Ταμεία».

2.         Για την ανατροπή των επί μέρους διατάξεων του παραπάνω νόμου, με τις οποίες οι πολύτεκνες οικογένειες τυγχάνουν χειρότερης μεταχειρίσεως απ’ ότι οι άγαμοι, να διεκδικήσουμε την τροποποίηση του ανωτέρω άρθρου 7, με την προσθήκη των παρακάτω φράσεων:

           Στο άρθρο 7, στην παρ. 1 και στο τέλος της περ. α’ να προστεθεί η φράση:

«Ειδικώς για τους πολυτέκνους τα παραπάνω ποσά αυξάνονται για κάθε περίπτωση στο τριπλάσιο»

      Στο ίδιο άρθρο, στην ίδια παράγραφο και στο τέλος της περ. β’, να προστεθεί η φράση:

«Ειδικώς για τους πολυτέκνους τα παραπάνω μέτρα να προσαυξάνονται κατά  20 τ.μ. για τη σύζυγο και για κάθε ένα επί πλέον παιδί χωριστά»

       Στο ίδιο ως άνω άρθρο, στην ίδια παρ. και στο τέλος της παρ. γ’, να προστεθεί η φράση:

«Στην περίπτωση που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές αυτές να έχουν ρυθμισθεί».

      Τέλος, στο ίδιο άρθρο, στο τέλος της παρ. 2, να προστεθεί εδάφιο ως κατωτέρω:

«Οι πολύτεκνοι ειδικώς απαλλάσσονται του Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων  (ΕΝ.Φ.Ι.Α.) για την πρώτη κατοικία τους».

3 .        Η επί του προκειμένου επιχειρηματολογία συνίσταται στην επίκληση:

         Της παρ. 2 του άρθρου 21 του Συντάγματος, με βάση την οποία:

«Οι πολύτεκνες οικογένειες έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος»           

         Της παρ. 4 του ίδιου άρθρου 21 με βάση την οποία:

«Η απόκτηση κατοικίας από αυτούς που την στερούνται ή που στεγάζονται ανεπαρκώς αποτελεί αντικείμενο ειδικής φροντίδας στο Κράτος»

         Της παρ. 5 του ίδιου άρθρου , με βάση την οποία:

«Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους»

         Τις αποφάσεις του Σ.τ.Ε., με βάση τις οποίες:

«Η εξυπηρέτηση του ατομικού συμφέροντος των πολυτέκνων, αποτελεί εξυπηρέτηση του γενικοτέρου δημοσίου συμφέροντος, προ του οποίου και αυτή η αρχή της ισότητας των Ελλήνων απέναντι στο νόμο υποχωρεί, λόγω του δημογραφικού προβλήματος που αντιμετωπίζει η χώρα μας».

Την Έκθεση, επί του Νομοσχεδίου του Νόμου 4223/2013, της Β’  Δ/νσης Επιστημονικών Μελετών της Βουλής, η οποία αναφέρει:

[…]      Επισημαίνεται, καταρχάς, ότι η θέσπιση του πρώτου ως άνω εισοδηματικού κριτηρίου φαίνεται να μειώνει την αποτελεσματικότητα του δεύτερου κριτηρίου που συναρτάται με το αντικείμενο του φόρου (κτίσματα επιφανείας έως 150 τ.μ.), δεδομένου ότι, επί παραδείγματι, η ύπαρξη ιδιόκτητης οικογενειακής κατοικίας (κτίσματος) επιφανείας κυρίων χώρων 120 τ.μ., μολονότι πληροί το β΄ ως άνω κριτήριο (διότι δεν υπερβαίνει τα 150 τ.μ.), δημιουργεί (τεκμαρτό) οικογενειακό φορολογητέο εισόδημα της τάξης των 10.800 ευρώ (άρθρο 31 παρ. 1 περ. α΄ και θ΄ του ν.4172/2013), το οποίο αποκλείει την εφαρμογή της «έκπτωσης» από τον ΕΝ.Φ.Ι.Α., διότι υπερβαίνει το α΄ ως άνω εισοδηματικό κριτήριο.

Ως προς το ζήτημα της εισαγωγής εισοδηματικού κριτηρίου επί φόρου επιβαλλόμενου επί της περιουσίας, σημειώνεται ότι το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Συνταγματικό Δικαστήριο έκρινε, με την απόφασή του της 22.6.1995 (BVerfGE, 93, 121), μεταξύ άλλων, ότι η επιβολή φόρου ακίνητης περιουσίας, παραλλήλως προς άλλους υφισταμένους φόρους, δεν πρέπει να θίγει τον πυρήνα του δικαιώματος της ιδιοκτησίας, καθώς και ότι ο φόρος πρέπει να μπορεί να καταβάλλεται ετησίως από τα εισοδήματα τα οποία προέρχονται κατά συνήθη χρήση από την περιουσία αυτή […]

 

- ΣΤ-

ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΠΕ

1.       Με την υπ’ αριθμ. 5/23-12-2013 Εγκύκλιο της ΑΣΠΕ, μεταξύ των άλλων, σάς γνωστοποιήθηκε και η απόφαση του Γενικού Συμβουλίου με βάση την οποία καθορίστηκε η συνδρομή των Συλλόγων προς την ΑΣΠΕ για το έτος 2014.

        Σύμφωνα με την απόφαση αυτή, κάθε Σύλλογος, θα πρέπει να καταβάλλει για το τρέχον έτος 2014 το ποσό που αντιστοιχεί στον αριθμό των μελών του, πολλαπλασιαζόμενου του αριθμού των μελών αυτού Χ δύο ευρώ, χωρίς καμία άλλη επιβάρυνση. Επί παραδείγματι η ΕΠΑ που έχει στη δύναμή της 21.957μέλη, θα πρέπει να καταβάλλει στην ΑΣΠΕ το συνολικό ποσό των 43.914,00 ευρώ. (21.597Χ 2= 43.914,00) για το έτος 2014.

       Με την ίδια απόφαση του Γενικού Συμβουλίου και για διευκόλυνση των Σωματείων η συνδρομή μπορεί να καταβληθεί σε πέντε ισόποσες δόσεις ήτοι:

         Η πρώτη δόση μέχρι τέλος Μαρτίου 2014.

         Η δεύτερη δόση μέχρι τέλος Μαΐου 2014.

         Η τρίτη δόση μέχρι τέλος Ιουλίου 2014.

         Η τετάρτη δόση μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου 2014 και

         Η πέμπτη μέχρι τέλος Νοεμβρίου 2014.

2.   Επειδή ορισμένοι Σύλλογοι επικοινωνούν με την ΑΣΠΕ και ζητούν διευκρινίσεις για τον τρόπο καταβολής της συνδρομής με δόσεις, σάς γνωρίζουμε τα παρακάτω:

        Όπως αναφέρθηκε, η συνδρομή κάθε Συλλόγου προς την ΑΣΠΕ είναι ο αριθμός των πολυτέκνων οικογενειών – μελών του, πολλαπλασιαζόμενου του αριθμού αυτού Χ 2 ευρώ η οικογένεια.

         Τώρα, εάν σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο Σύλλογος καταβάλλει στην ΑΣΠΕ το σύνολο της συνδρομής του για το έτος 2014, για το εναπομείναν χρονικό διάστημα του έτους, θα προμηθεύεται τα υλικά από την ΑΣΠΕ (ένσημα, βιβλιάρια κ.λπ.) δωρεάν, χωρίς καμία άλλη υποχρέωση.

3.      Εξυπακούεται πως τα υλικά θα παραλαμβάνονται από την ΑΣΠΕ με αντικαταβολή του αντίστοιχου ποσού και πως στο τέλος του τρέχοντος έτους όλοι οι Σύλλογοι θα πρέπει να έχουν εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις τους προς την ΑΣΠΕ.

- Ζ -

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

α.            Μέχρι τα τέλη του 2012, που εγένετο από τον ΟΓΑ παρακράτηση και εν συνεχεία απόδοση της συνδρομής προς τους Συλλόγους για όσους πολυτέκνους μέλη τους ελάμβαναν επίδομα, ορισμένοι Σύλλογοι διατύπωναν παράπονα στην ΑΣΠΕ ότι δήθεν ελάμβαναν λιγότερα χρήματα, απ’ όσα τους αναλογούσαν, ισχυριζόμενοι πως είχαν στο Σύλλογό τους εγγεγραμμένα περισσότερα μέλη και έπρεπε να λαμβάνουν μεγαλύτερο ποσό.

β.         Μετά την κατάργηση της συνδρομής μέσω του ΟΓΑ, οι ίδιοι Σύλλογοι, προκειμένου να μειώσουν την οφειλόμενη συνδρομή τους προς την ΑΣΠΕ, διατείνονται πως έχουν λιγότερα μέλη, απ’ όσα έχει στο ηλεκτρονικό αρχείο της η ΑΣΠΕ.

γ.         Κατόπιν τούτου, εάν κάποιος Σύλλογος έχει αντίρρηση για τον αριθμό των μελών του, ότι δηλαδή έχει λιγότερα μέλη απ’ όσα φαίνονται στην ΑΣΠΕ, δεν έχει, παρά να αποστείλει στην ΑΣΠΕ ονομαστική κατάσταση με πλήρη στοιχεία όλων των μελών του, προκειμένου να γίνει αντιπαραβολή με το αρχείο της ΑΣΠΕ, για να εκκαθαριστεί με τον τρόπο αυτό το αρχείο του και να εκλείψουν οι αμφισβητήσεις για το θέμα αυτό.

-Η-

ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ CD

Με την παρούσα Εγκύκλιο, σάς αποστέλλουμε cd με άκρως ενδιαφέρουσα ομιλία του Προέδρου της ΑΣΠΕ κ. Βασιλείου Θεοτοκάτου στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, κατά την επεξεργασία του Νομοσχεδίου για τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.), τον μετέπειτα Ν. 4223/2013 (ΦΕΚ 287/Α/31-12-2013).

            Σας παρακαλούμε να δημοσιοποιήσετε την ομιλία του Προέδρου της ΑΣΠΕ, με όποιο τρόπο εσείς θεωρείτε πρόσφορο και αποτελεσματικό.

-Θ-

ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ

Συνάδελφοι.

Είναι η ώρα της προσωπικής ευθύνης όλων μας.

Οι προσεχείς Ευρωεκλογές και Αυτοδιοικητικές εκλογές, αποτελούν ευκαιρία και πρόσφορο πεδίο για τη δραστηριοποίηση όλων των Συλλόγων, προς επίτευξη των σκοπών που θέσαμε παραπάνω.

Επιβάλλεται όλοι οι Σύλλογοι να δράσουν συντονισμένα, σθεναρά και αποτελεσματικά, με παραστάσεις στους Τοπικούς Φορείς, με πίεση στους υποψηφίους των Ευρωεκλογών και Αυτοδιοικητικών εκλογών, με τηλεγραφήματα, επιστολές, τηλεφωνήματα, fax και με όποιο άλλο τρόπο θεωρεί ο καθένας πρόσφορο.

    Προς διευκόλυνσή σας, σάς  παραθέτουμε τα τηλέφωνα, τις διευθύνσεις, fax και email του Πρωθυπουργού, του Αντιπροέδρου της Κυβερνήσεως και των εμπλεκομένων Υπουργών και Υφυπουργών.

  Τέλος σάς παρακαλούμε όπως τις σχετικές ενέργειές σας, να κοινοποιείτε άμεσα και στην ΑΣΠΕ, ώστε να δημοσιεύεται περίληψή τους στο περιοδικό και στην ιστοσελίδα μας.

 

Πρωθυπουργoύ κ. Αντώνιου Σαμαρά:

Δ/νση: Μέγαρο Μαξίμου - Ηρώδου Αττικού 19, Τ.Κ. 106 74

Τηλ.: 210-33.85.424 Fax: 210-67.15.799

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προέδρου του ΠΑΣΟΚ κ. Ευάγγελου Βενιζέλου:

Δ/νση: Χαριλάου Τρικούπη 50

Τηλ.: 210 36.65.375,36.65.376

Fax: 210-36.65.092

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Επιτροπής Ν.Δ.

κ. Ανδρέα Παπαμιμίκου:

Δ/νση: Λεωφόρος Συγγρού 340, Τ.Κ. 176 73 Καλλιθέα

Τηλ.: 210-94.44.000, 94.44.535

Fax: 210-94.44.810

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Υπουργού Οικονομικών κ. Ιωάννη Στουρνάρα:

Δ/νση: Νίκης 5-7, Τ.Κ. 101 80

Τηλ.: 210-32.44.924, 33.32.606, 32.21.511 Fax: 210-33.32.608

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών κ. Χρήστου Σταϊκούρα:

Δ/νση: Πανεπιστημίου 37, Τ.Κ. 101 65

Τηλ.: 210-32.49.867 Fax:210-32.38.783

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Υφυπουργού Οικονομικών  κ. Γεωργίου Μαυραγάνη:

Δ/νση: Καρ. Σερβίας 10, Τ.Κ. 101 84

Τηλ. 210-33.75.000, 33.75.719

Fax: 210-32.32.524
Email: secr.dep yo.syzefxis.gov.gr

Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Ιωάννη Βρούτση:

Δ/νση: Σταδίου 29, (8ος όροφος) Τ.Κ. 101 10

Τηλ. 210-33.68.354, 32.11.200, 32.13.333

Fax: 210-32.44.377, 33.68.355, 32.11.300

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., ypourgos yeka.gr

Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Βασιλείου  Κεγκέρογλου:

Δ/νση: Σταδίου 29, Τ.Κ. 101 10 Αθήνα

Τηλ: 210-33.68.291, 33.68.292
Fax: 210-33.68.210, 52.02.669
Email: yfypourgos yeka.gr

Υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Κων/νου Αρβανιτόπουλου:

Δ/νση: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Τ.,Κ. 151 80 Μαρούσι

Τηλ.: 210-34.43.505, 34.43.508 Fax: 210-34.43.865, 34.42.887

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Υφυπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Συμεών Κεδίκογλου:

Δ/νση: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Τ.,Κ. 151 80 Μαρούσι

τηλ. 210-3443523, 3443654
Fax: 210- 3442882
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Υφυπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Κώστα Γκιουλέκα: 

Δ/νση: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Τ.,Κ. 151 80 Μαρούσι

τηλ. 210-34.43.460
Fax: 210-34.43.383
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής

Διακυβέρνησης κ. Κυριάκου Μητσοτάκη:

Δ/νση: Βασ. Σοφίας 15, Τ.Κ. 106 74

τηλ. 213 13 13 590

Fax: 210-36.41.048

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Συνημμένα: 1 cd

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Για την ΑΣΠΕ

     Ο Πρόεδρος               Ο Γεν. Γραμματέας               Ο Διευθυντής

       Βασίλειος Θεοτοκάτος   Εμμανουήλ Χρυσόγελος        Χαρ.   Παύλος 

Πρόσφατα άρθρα