Θυμίζουμε στην Κυβέρνηση τις διαβεβαιώσεις της...

Η ΕΡΩΤΗΣΗ

Ά. Σπηλιωτόπουλος 

 

Ερώτηση

 

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ: ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

Θέμα: Για τους αδιόριστους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς

 

Είναι γεγονός, ότι το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας, σε συνδυασμό με τις αυξητικές τάσεις της ανεργίας λόγω των πρόσφατων οικονομικών μέτρων της Κυβέρνησης αποτελούν θρυαλλίδα στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας.

Γνωστό είναι επίσης, ότι οι νόμοι 3255/2004 και 3027/2002 λειτουργούσαν κατά το πρόσφατο παρελθόν, με καθαρά δημογραφικά κίνητρα, χωρίς κανένα κόστος για το δημόσιο και ήταν αποτελεσματικοί, καθότι έφεραν νέες γεννήσεις στον τόπο και άρχισαν να γεμίζουν με ελληνόπουλα οι άδειες αίθουσες των σχολείων μας. Για πρώτη φορά  μετά το 1981 από την εφαρμογή του ν. 3255/2004 η μεταβολή του αριθμού των παιδιών κάτω των 5 ετών απέκτησε θετικό πρόσημο με αυξητική τάση μέχρι και πέρυσι. 

Με το νόμο Ν.3848/2010, καταργήθηκε η πρόνοια του Ν. 3255/2004 για το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση, εκτός των διαδικασιών του ΑΣΕΠ, αλλά και του Ν. 3027/2002, που προέβλεπε ως μόνη προϋπόθεση διορισμού το να έχουν επιτύχει τη βαθμολογική βάση στον οικείο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Το γεγονός έπληξε ανεπανόρθωτα τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς καθώς οι όποιες  θετικές ρυθμίσεις προς ενίσχυση τους είχαν θεσμοθετηθεί από προηγούμενες κυβερνήσεις αντικαταστάθηκαν προς το χειρότερο χωρίς λόγο. Όμως αυτή η πλήρης ανατροπή του καθεστώτος διορισμού των πολυτέκνων εκπαιδευτικών από την περυσινή νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, τους αιφνιδίασε με το χειρότερο δυνατό τρόπο και τους άφησε απροστάτευτους και μάλιστα κάτω από τις χειρότερες οικονομικές συνθήκες εξαιτίας βεβαίως και της βαθιάς κρίσης που διέρχεται η πατρίδα μας.

Σε πρόσφατη  Έκθεση της Επιστημονικής Επιτροπής της Βουλής επισημαίνεται για μια ακόμα φορά, σχετικώς με τις πολύτεκνες οικογένειες, η πάγια νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας κατά την οποία «δεν είναι  συνταγματικώς ανεκτές, ρυθμίσεις με τις οποίες ορισμένες πολύτεκνες οικογένειες εξαιρούνται της ανωτέρω ειδικής κρατικής φροντίδος, αφού έτσι αναιρείται, ως προς αυτές, η αδιαστίκτως υπέρ των πολυτέκνων οικογενειών επιβαλλομένη από το Σύνταγμα ειδική φροντίδα του Κράτους…»

Ειδικότερα, η υποχρέωση επιτυχίας στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς και η μεταβατική περίοδος των 2 χρόνων, που μόνο ως απατηλή μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού δεν δεσμεύει την κυβέρνηση για το διορισμό όλων των πολυτέκνων εκπαιδευτικών που θα υποβάλουν αίτηση διορισμού, αποτελεί σκληρή επίθεση κατά των πολύτεκνων εκπαιδευτικών, που λόγω στενότητας χρόνου και χρήματος δε θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις συγκεκριμένες προϋποθέσεις και επομένως αποκλείονται από διορισμό στην εκπαίδευση.

Εξάλλου τί θα πείτε σ’ αυτούς που πίστεψαν στην Πολιτεία και προγραμμάτισαν τη ζωή τους και πρόκειται να αποκτήσουν και τέταρτο παιδί; Ότι η Πολιτεία σας εγκαταλείπει, διότι άλλαξε η κυβέρνηση; Ή μήπως ότι λύθηκε το δημογραφικό και πλέον δεν σας χρειαζόμαστε, διότι δεν θέλουμε άλλα παιδιά;

Επιπλέον η κατάργηση της προτεραιότητας των πολύτεκνων ως ειδική κατηγορία, (άρθρο 30 παρ. 4 και 6)  αποτελεί παράβαση του ισχύοντος Νόμου 1910/1944 αλλά και του Δημοσιουπαλληλικού Κώδικα 3528/2007, που αναφέρει ότι «πολύτεκνοι ή τέκνα αυτών δημόσιοι υπάλληλοι τοποθετούνται στον τόπο των συμφερόντων τους» καθώς και η εξαίρεση τους από τις υπεραριθμίες του ΠΔ 50/96 (άρθρο 30 παρ. 4) έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη δέσμευση του ίδιου του Πρωθυπουργού έναντι της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος για ολοκληρωμένες και οριζόντιες πολιτικές με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των.

 Η Κυβέρνηση οφείλει έστω και την ύστατη ώρα να επιδείξει την απαιτούμενη κατανόηση απέναντι στα προβλήματα των πολύτεκνων εκπαιδευτικών και να κάνει πράξη τις υποσχέσεις της για τη στήριξη της διαβίωσης και της ποιότητας ζωής της πολύτεκνης οικογένειας.

Επειδή το νομοθετικό αυτό πλαίσιο το οποίο έχει διαμορφωθεί από την Κυβέρνηση, αδικεί τους αδιόριστους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς.

 Επειδή η χώρα μας συγκαταλέγεται ήδη στις πιο «γερασμένες» χώρες του κόσμου και παρόμοιες ενέργειες της Κυβέρνησης, όπως αυτή με τη ψήφιση του συγκεκριμένου Νόμου επιτείνουν το δημογραφικό πρόβλημα, για τη λύση του οποίου απαιτείται η λήψη ουσιαστικών και αποτελεσματικών μέτρων με την παροχή κινήτρων προς τα νέα ζευγάρια για την απόκτηση περισσότερων παιδιών και όχι η αφαίρεση των ήδη θεσμοθετημένων ευνοϊκών διατάξεων. 

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός: 

1. Με ποιον τρόπο η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας βρίσκεται στο πλευρό του πολύτεκνου εκπαιδευτικού ως αρωγός και συμπαραστάτης της πολυμελούς ελληνικής οικογένειας, όταν τα προβλήματα της ανεργίας και της υπογεννητικότητας διαρκώς εντείνονται;

2. Προτίθεται να προβεί  φέτος στο διορισμό όλων των πολύτεκνων εκπαιδευτικών που θα υποβάλουν  αίτηση διορισμού στην εκπαίδευση, μετά και την περυσινή διαβεβαίωση του Γ. Γραμματέα του Υπουργείου του κ. Κουλαϊδή «ότι οι πολύτεκνοι να μην ανησυχούν.. ο πίνακας σας θα εξαντληθεί σε βάθος  2 χρόνων» ; 

3.    Προτίθεται βάσει του ισχύοντος Νόμου 1910/1944 αλλά και του Δημοσιουπαλληλικού Κώδικα (ν.3528/2007), να  τοποθετεί τους πολυτέκνους κατά το διορισμό τους  στον τόπο των συμφερόντων τους και όχι μακριά από τις οικίες των και τους εξαναγκάζει έτσι  σε παραίτηση;

4. Προτίθεται η Κυβέρνηση για τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών, αφού πλέον κατήργησε τους ευνοϊκότερους για τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς νόμους 3027/2002 και 3255/2004, να εφαρμόσει το μέτρο των προσλήψεων πολυτέκνων σε ποσοστό 20% επί των προκηρυσσομένων θέσεων,  που ισχύει εξάλλου για όλο το Δημόσιο(ν.3260/2004)  πλην των εκπαιδευτικών;

                            
                                                                                                                Αθήνα  23-5-2011
     
                                          

Ο Ερωτών Βουλευτής

 

Α. Σπηλιωτόπουλος

 ΠΗΓΗ: http://www.aspe.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1587&Itemid=2 

 

                       Τι είπε ο Αρχηγός της Ν.Δ κ. Α. Σαμαράς στο ΖΑΠΠΕΙΟ ΙΙ, για τους πολύτεκνους..

  
 

10.05.11

Ο Αρχηγός της  ΝΔ  κ. Αντώνης Σαμαράς  στη συνέντευξη του στο ΖΑΠΠΕΙΟ ΙΙ , αναφέρθηκε και στους πολύτεκνους και είπε:

«…Στη διαφάνεια 8, βλέπετε συνολικά τις δυνατότητες αυτού του πακέτουΠέραν όμως από την Επανεκκίνηση της Οικονομίας, υπάρχει και μια άμεση προτεραιότητα: ότι η Κοινωνία πρέπει να αντέξει! Και για να αντέξει οφείλουμε να θεραπεύσουμε τις αδικίες που έγιναν:Υπάρχει μία που η αποκατάστασή της δεν παίρνει αναβολή: Οι συντάξεις των χαμηλοσυνταξιούχων! Αυτών που έπαιρναν μέχρι 700 ευρώ. Και που τώρα έχουν χάσει το ένα τέταρτο των πενιχρών εισοδημάτων τους. Αυτές θα τις αποκαταστήσουμε κατά απόλυτη προτεραιότητα όταν αναλάβουμε τη διακυβέρνηση. Γιατί και δίκαιο είναι και το δικό τους εισόδημα το  ξοδεύουν στην αγορά!

Επίσης, θα αποκαταστήσουμε τις ενισχύσεις στους πολύτεκνους που η κυβέρνηση έκοψε. Θα επιστρέψουν στα προηγούμενα επίπεδα, από τον πρώτο κι όλας δικό μας Προϋπολογισμό.

Το συνολικό κόστος και για τα δύο δεν ξεπερνά τα 2 δισεκατομμύρια το χρόνο…»

 

    
Γραμματεία Γυναικείων θεμάτων
       Νέας Δημοκρατίας                                             Αθήνα    6 /5 /2010

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

 

H Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων, Ελίζα Βόζεμπεργκ και η Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, αναφορικά με τις διατάξεις του Σχεδίου Νόμου, με τίτλο: ‘’ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ - ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ’’ έκαναν την ακόλουθη δήλωση:

Το Υπουργείο Παιδείας με το σχέδιο νόμου που κατέθεσε προς ψήφιση, στη Βουλή με τίτλο: ‘’ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ - ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ’’ επιχειρεί μία άνευ προηγουμένου επιδρομή κατά των πολύτεκνων εκπαιδευτικών.

Πιο συγκεκριμένα:

Με το άρθρο 1 του νομοσχεδίου, καταργείται η πρόνοια του ν. 3255/2004 για τον διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση, αλλά και του ν. 3027/2002, που προέβλεπε ως μόνη προϋπόθεση να έχουν επιτύχει τη βαθμολογική βάση στον οικείο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Με το άρθρο 9 παρ. 10, για τη λεγόμενη μεταβατική περίοδο των 2 ετών, ουδεμία δέσμευση για τον αριθμό των πολυτέκνων διοριζομένων υπάρχει, ο οποίος θα καθορισθεί με υπ. απόφαση και εφόσον έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Επομένως, καμία μεταβατική περίοδος δεν υπάρχει για τους πολύτεκνους.

Επίσης,  καταργείται:

α. Η προτεραιότητα για τις τοποθετήσεις των πολύτεκνων ως ειδική κατηγορία, (άρθρο 30 παρ. 4 και 6).

β. Η εξαίρεση από τις Υπεραριθμίες του ΠΔ 50/96 (άρθρο 30 παρ. 4).

γ. Η δυνατότητα τοποθέτησης κατά τον διορισμό των πολυτέκνων, σε περιοχή διορισμού της πρώτης προτίμησής  τους, καθώς και η δυνατότητα μετάθεσης, χωρίς υποχρεωτική τριετή παραμονή στον αρχικό τόπο διορισμού τους. Επίσης, η δυνατότητα απόσπασης γίνεται πολύ δύσκολη ακόμη και για κοινωνικούς λόγους.

Απλώς προβλέπει μία μοριοδότηση 10 μόλις μορίων σε σύνολο 130 μορίων, αφού μάλιστα ο υποψήφιος για διορισμό πολύτεκνος έχει πάρει τη βάση του ΑΣΕΠ και, επιπλέον, διαθέτει την παιδαγωγική επάρκεια! 

Ουσιαστικά μέτρα, όπως η πραγματική και όχι η εικονική δοκιμαστική διετής περίοδος των νεοδιοριζομένων και η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και από την εφαρμογή των οποίων δεν έχουν τίποτε να φοβηθούν οι πολύτεκνοι.

 - Είναι ακατανόητο το Υπουργείο Παιδείας να επιχειρεί αυτόν τον διωγμό κατά των πολυτέκνων, όταν ο ίδιος ο κ. Πρωθυπουργός, απευθυνόμενος στους πολύτεκνους πριν λίγο καιρό, διακήρυσσε ότι

‘’Η νέα Κυβέρνηση δεν θα αρκεστεί σε αποσπασματικά μέτρα, αλλά θα προχωρήσει άμεσα σε ολοκληρωμένες και οριζόντιες πολιτικές, στο σπίτι, στο σχολείο, στην εργασία, στην κοινωνία. Πολιτικές, οι οποίες θα αντιμετωπίζουν τις ανάγκες της πολύτεκνης οικογένειας, αλλά, παράλληλα, θα δίνουν κίνητρα και θα ενθαρρύνουν τα νέα ζευγάρια να μεγαλώσουν όχι όσα παιδιά μπορούν, αλλά όσα παιδιά θέλουν. Σας διαβεβαιώνω ότι οι προσπάθειές σας για συνεχή βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και ποιότητας ζωής της πολύτεκνης οικογένειας με βρίσκουν στο πλευρό σας, αρωγό και συμπαραστάτη’’.
 

Επίσης, εμφανίζεται το Υπουργείο Παιδείας με τις μεταρρυθμίσεις, που επαγγέλλεται, να έχει βάλει στο στόχαστρο τους Εκπαιδευτικούς Πολυτέκνους, παρά τη συνταγματική επιταγή του άρθρου 21 παρ. 2 και 5, που, ρητώς, επιτάσσει ότι οι πολύτεκνες οικογένειες έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος και ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους.

Έτσι, στα πλαίσια αυτής της συνταγματικής διατάξεως με το Ν. 3027/2002  θεσπίσθηκε, όπως οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί, εφ’ όσον ελάμβαναν τη βάση, σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, να προτάσσονται και διορίζονται άνευ άλλου τινός. Με το Ν. 3255/2004 θεσπίσθηκε να διορίζονται οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί απ’ ευθείας.

Ήδη, το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, το μόνο το οποίο επιτυγχάνει, με τις λεγόμενες μεταρρυθμίσεις, είναι να εμφανίζει την ελληνική πολιτεία ως εντελώς αναξιόπιστη, αφού όσοι πίστεψαν στον ισχύοντα νόμο και απέκτησαν το τέταρτο τους παιδί, βλέπουν ότι αυτό το δικαίωμά τους καταργείται, όταν μάλιστα το έχουν θεμελιώσει.

Η τυχόν επίκληση της οικονομικής κρίσης δεν μπορεί να αποτελεί άλλοθι για τον μη διορισμό των πολυτέκνων εκπαιδευτικών. Το Υπουργείο Παιδείας, μπορεί να εξοικονομήσει,(χάριν παραδείγματος) αμέσως, τριάντα εκατομμύρια (30.000.000) ευρώ, εκδίδοντας την Υπουργική απόφαση, που προβλέπεται από την παρ. 7 του άρθρου 2 του Ν. 1566/1985 περί επιστροφής των διδακτικών βιβλίων από τους μαθητές στο τέλος της σχολικής χρονιάς και της χρήσης  τους από τους μαθητές της επομένης χρονιάς, όπως γίνεται στη Γερμανία για έξι σχολικά χρόνια.

Με αυτόν τον τρόπο, εξοικονομείται ποσό 30.000.000 ευρώ, οπότε θα μπορεί και η Πολιτεία να διορίζει τους πολυτέκνους και 800 εκπαιδευτικούς επί πλέον.

Η Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, καθώς και η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων Ελίζα Βόζεμπεργκ, υποστηρίζουν ότι, πρέπει να διατηρηθεί η πρόνοια της παρ. 3 του άρθρου 6 του ν.3255/2004 για το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση καθώς και οι διατάξεις του Π.Δ. 50/96.

---------------

Ερώτηση για τη διαμαρτυρία αδιόριστων πολυτέκνων εκπαιδευτικών του Νομού Φθιώτιδας αναφορικά με την κατάργηση της πρόνοιας του Ν. 3255/2004 για το διορισμό τους στην εκπαίδευση

16 Σεπτεμβρίου, 2010 

Σύμφωνα με το Ν. 3848/2010 που ψηφίστηκε στη Βουλή, καταργείται η πρόνοια του Ν. 3255/2004, σχετικά με το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση, εκτός των διαδικασιών του ΑΣΕΠ, καθώς επίσης και του Ν. 3027/2002, που προέβλεπε ως μόνη προϋπόθεση να έχουν επιτύχει τη βαθμολογική βάση στον οικείο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Αντί αυτών, με το Ν. 3848/2010 θεσπίζεται η επιτυχής συμμετοχή στον ΑΣΕΠ, η απόκτηση παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας και η μεταβατική περίοδος των 2 ετών, για την οποία ουδεμία δέσμευση για τον αριθμό των πολυτέκνων διοριζομένων υπάρχει.

Η κατάργηση της πρόνοιας του Ν. 3255/2004, πλήττει ανεπανόρθωτα τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς και τους προγραμματισμούς αυτών και των οικογενειών τους. Επιπλέον, η κατάργηση της προτεραιότητας για τις τοποθετήσεις των πολυτέκνων ως ειδική κατηγορία (άρθρο 30 παρ. 4 και 6), και η δυσκολία στη δυνατότητα απόσπασης (προβλέπεται πλέον μία μοριοδότηση μόλις 10 μορίων σε σύνολο 130), έρχεται σε πλήρη αντίθεση με δηλώσεις του κ. Πρωθυπουργού που διακήρυττε το ιδιαίτερο προσωπικό του ενδιαφέρον για την τάξη των πολυτέκνων, επισημαίνοντας ότι “η νέα κυβέρνηση θα προχωρήσει άμεσα σε ολοκληρωμένες και οριζόντιες πολιτικές, οι οποίες θα αντιμετωπίζουν τις ανάγκες της πολύτεκνης οικογένειας, ενώ παράλληλα θα δίνουν κίνητρα και θα ενθαρρύνουν τα νέα ζευγάρια να μεγαλώσουν όχι όσα παιδιά μπορούν, αλλά όσα παιδιά θέλουν”.

Επιπρόσθετα, να επισημανθεί ότι ο Ν. 3255/2004 λειτούργησε με δημογραφικά κριτήρια και αυτό φανερώνει και το γεγονός ότι για πρώτη φορά μετά το 1981, η μεταβολή του αριθμού των παιδιών κάτω των 5 ετών είχε θετικό πρόσημο το 2004 (έτος που εφαρμόσθηκε το μέτρο διορισμού του Ν. 3255/2004) και συνέχισε να αυξάνεται με ρυθμό 2% κατά το 2007, 1,64% το 2008 και 2,4% το 2009.

Ο Σύλλογος Πολυτέκνων Φθιώτιδας και συγκεκριμένα, οι αδιόριστοι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί του Νομού, ευελπιστούν για τη στήριξη του Υπουργείου στο αίτημά τους για το διορισμό όλων των πολυτέκνων εκπαιδευτικών που θα υποβάλλουν αίτηση διορισμού κατά τη μεταβατική περίοδο των 2 σχολικών ετών (2010-2011 και 2011-2012), καθώς θεωρούν ότι η προστασία και η στήριξη της ελληνικής πολύτεκνης οικογένειας είναι ζήτημα εθνικής σημασίας.

 

Κατόπιν τούτων,

 

ΕΡΩΤΑΤΑΙ

η κ. Υπουργός:

 

 

1. Προτίθεται το Υπουργείο να προβεί στο διορισμό των πολυτέκνων εκπαιδευτικών που υπέβαλαν αίτηση εφέτος;

 

2. Κατά πόσο συνάδει η κατάργηση της πρόνοιας του Ν. 3255/2004 για το διορισμό των πολυτέκνων εκπαιδευτικών, με τη συνταγματική επιταγή του άρθρου 21 παρ. 2 και 5, που ρητώς επιτάσσει ότι οι πολύτεκνες οικογένειες έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος και ότι «ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους»;

 

3. Τί μέτρα προτίθεται να λάβει το Υπουργείο για την εν γένει βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των πολυτέκνων εκπαιδευτικών και δη των αδιόριστων;

Ερώτηση του βουλευτή Φ.Κουβέλη προς την κ. Υπουργό Παιδείας για τους διορισμούς των πολ. εκπ/κών   
 
 
ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
ΦΩΤΗΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την κα. Υπουργό
             Παιδείας, Δια  Βίου Μάθησης  και Θρησκευμάτων
 
          Θέμα: Πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί.
 
Όπως ανακοινώθηκε, θεσμοθετούνται  προσεχώς ριζικές αλλαγές στη διαδικασία πρόσληψης των εκπαιδευτικών, με την καθιέρωση νέου συστήματος προσλήψεων και διορισμών, μέσω ανοιχτών διαγωνισμών του Α.Σ.Ε.Π.
 
Ωστόσο, στο πλαίσιο της στήριξης του θεσμού της οικογένειας και δη της πολύτεκνης, η Πολιτεία έχει θεσπίσει σειρά νομοθετικών ρυθμίσεων για το διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση των πολύτεκνων εκπαιδευτικών οι οποίοι συνεισφέρουν, στο μέτρο του δυνατού, στην αντιμετώπιση  του σοβαρού δημογραφικού προβλήματος στη χώρα μας.
 
Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:
 
·         Εάν προτίθεται να διατηρήσει τις διαδικασίες στήριξης του διορισμού στη δημόσια εκπαίδευση των πολυτέκνων εκπαιδευτικών.
 
19-4-2010
Ο ερωτών βουλευτής
 
 
   Φώτης Κουβέλης
 

Ο ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ (και τώρα Υπ. Εσωτερικών) ΕΥΡ. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (30/4/2012),  στην ερώτηση:….

Ποιες είναι οι πρώτες και βασικές προτεραιότητες του κόμματός σας;

    Απήντησε;

«Αποκατάσταση των πολυτέκνων και των χαμηλοσυνταξιούχων. Ρευστότητα στην αγορά. Μείωση των φόρων. Στήριξη των μεσαίων και φτωχών εισοδημάτων. Στοχευμένες αποκρατικοποιήσεις – περιστολή δαπανών και αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας. Ενδυνάμωση της εξωστρέφειας της Ελλάδας».

 

Δείτε επίσης:

Έπιστολή ΑΣΠΕ στον Υπ. Παιδείας για Μετ/γραφές Φοιτ, Διορισμούς πολυτ. εκπ/κών. 

-------------

Πρόσκληση

Τη Δευτέρα στις 16 Ιουλίου,  αντιπροσωπία αδιόριστων εκπαιδευτικών  πολύτεκνων,  θα βρίσκεται στις 12.00 το μεσημέρι στο Υπουργείο Παιδείας για να θέσει για μια ακόμα φορά τα θέματα που μας αφορούν (προσλήψεις κλπ), αλλά και για να ενημερωθεί από τους νυν κυβερνώντες κατά πόσο θα τηρήσουν τις προεκλογικές τους δεσμεύσεις και εάν συνεχίζει να υφίσταται και μετεκλογικά ο προβληματισμός και ευαισθησία τους για όλα αυτά τα θέματα που μας αφορούν.

Όποιος συνάδελφος εκπαιδευτικός επιθυμεί μπορεί να συμμετάσχει...

Συνάντηση τη δευτέρα, στην πύλη του Υπουργείου Παιδείας στις 12…

 

Αγγελική Σταθά (6937471866)

 Πέτρος Πετράκης (6977823676).

------------------

Προκήρυξη για ένταξη στους Πίνακες Αναπληρωτών - ωρομισθίων Εκπ/κών 2012-13.. 16-27/7/12 η προθεσμία

 

Πρόσφατα άρθρα