«Αγαπητέ» κ. Τριανταφυλλόπουλε,

Φαίνεται πως δεν είμαι ιδιαίτερα εμπορικός στον αέρα, σύμφωνα με τα δεδομένα της ελληνικής τηλεόρασης. Πιθανόν η εμφάνισή μου να μην εμπνέει ιδιαίτερα, ίσως η χροιά της φωνής μου να είναι βαρετή ή σε τελευταία ανάλυση και το θέμα που προσπάθησα να θίξω δεν «πουλάει» ιδιαίτερα. Δυστυχώς το μόνο προϊόν των πολυτέκνων οικογενειών και εκπαιδευτικών είναι η «αντιεμπορική» κατάθεση ζωής. 
Ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα αν είχα φροντίσει να έχω δίπλα μου μία ξανθιά γλάστρα όπως επιμελώς τοποθετείτε όλοι εσείς οι μεγαλοδημοσιογράφοι  σε αγαστή σύμπνοια με όλα τα ευτελή πρωϊνάδικα. Αυτό όμως δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα εμπόριο το είδος του οποίου αποφεύγω για ευνόητους λόγους να διευκρινίσω.
Είναι αστείο το ότι προσπάθησες να εμφανιστείς αρχικά σαν συνάδελφος από σπόντα, με την κοινωνική ομάδα μας, αναφέροντας ότι είσαι κι εσύ ένας τρίτεκνος. Αυτό ήταν τουλάχιστον γελοίο, αν μη τι άλλο διότι ξέρεις πολύ καλά ότι δεν έχουμε τα ίδια οικονομικά μεγέθη. Αυτό όμως ήταν το λιγότερο. Από την άλλη πλευρά το χειρότερο παιχνίδι που παίχτηκε την Πέμπτη 16/9/2010 σε βάρος των αδιόριστων πολυτέκνων εκπαιδευτικών ήταν οι αναπάντητες μομφές που ακουστήκαν από μέλη του πάνελ  σου για τις οποίες, παρά την υπόσχεση ότι θα με επαναφέρεις στον αέρα,  με απέκλεισες οριστικά αφαιρώντας μου το αναφαίρετο δικαίωμά μου να απαντήσω, λειτουργώντας ουσιαστικά με «γκεμπελίστικες» μεθόδους. Γκεμπελίστικη μέθοδος είναι να ρωτάς δήθεν αντικειμενικά γιατί απαιτούν οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί να διορίζονται χωρίς ΑΣΕΠ, όπως και η υποδαύλιση αναπάντητων τοποθετήσεων του τύπου «ξέρω κι εγώ πολύτεκνους που κάνουν τέταρτο παιδί για να διοριστούν». Χρειάζεται στοιχειώδης λογική ανατρέχοντας στην ειδησεογραφία και τις στατιστικές των τελευταίων ετών για να αντιληφθείς ότι από τότε που θεσμοθετήθηκε ο ΑΣΕΠ, όχι μόνο δε διορθώθηκε η Παιδεία, αλλά υποβαθμίζεται συνεχώς και αδιαλείπτως παρά τις φοβερές «μεταρρυθμίσεις» κάθε νεόκοπου υπουργού που πειραματίζεται στου «κασίδη το κεφάλι».
 Ο χειρότερος φετινός εξευτελισμός της Παιδείας ήταν οι βαθμολογικές βάσεις εισαγωγής των πανελληνίων εξετάσεων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Δεν ήταν μόνο η εισαγωγή σε ΤΕΙ  υποψηφίων που παραδώσανε λευκή κόλλα στις εξετάσεις. Το πιο τραγικό για μένα ήταν η εισαγωγή υποψηφίων  με βαθμολογία 7 και 8 σε σχολές που κάποτε αποτελούσαν το καμάρι του πανεπιστημίου, όπως είναι το Φυσικό και το Χημικό.  Αλλά ποιος νοιάζεται; Εσύ μήπως νοιάζεσαι; Εσύ που στάθηκες ανάξιος ακόμη και σαν φοιτητής στην Ιταλία (αλλά και στην Ελλάδα, εκτός αν κάνω λάθος)  να πάρεις έστω και ένα πτυχίο;

Σχετικά με τον διορισμό των πολυτέκνων εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ, είναι προφανέστατο ότι ούτε χρόνο, ούτε χρήματα για φροντιστήρια έχουν για συναγωνισμό επί ίσοις  όροις. Μόνο σε ένα πράγμα αποσκοπεί αυτό: τον οριστικό αποκλεισμό τους. Σε τελευταία ανάλυση είναι πολλά και τα παρατράγουδα του ΑΣΕΠ. Και περίεργες αναβαθμολογήσεις πτυχίων έχουν γίνει, και αδιόρθωτα γραπτά ανακαλύφθηκαν,  και αιτήσεις επανεξέτασης απορρίφθηκαν. Αλλά η φαλκίδευση (αλήθεια, ξέρεις την προέλευση αυτής της λέξης ;) της νομιμότητας θυμίζει οχετό που κοντεύει να πνίξει τα πάντα. Οι προϋπηρεσίες προσμετρώνται με τρόπους απίστευτα παράλογους και αναξιοκρατικούς καλλιεργώντας το ρουσφέτι. Εγώ για παράδειγμα που έχω κάποια προϋπηρεσία με την ειδικότητα ΤΕ16-μουσικής (ωδειακός τίτλος σπουδών) την χάνω δηλώνοντας το νέο πτυχίο ΠΕ16.01-(πάλι) μουσικής (πανεπιστημιακός τίτλος σπουδών )  που απέκτησα τον Μάρτιο του 2010 λες και άλλη μουσική δίδασκα τότε και άλλη τώρα. Έτσι ξεκινώ ουσιαστικά πάλι από το μηδέν. Θα ήταν αστείο βέβαια να υπενθυμίσω  ότι εργάζομαι επί δεκαετία σαν ωρομίσθιος στα ωδεία (τα οποία λειτουργούν με βασιλικό διάταγμα του 1957!). Θέλεις να μάθεις κι άλλα; Συνάδελφος (πολύτεκνος) μουσικολόγος έχασε όλη την  προϋπηρεσία του με την δικαιολογία ότι έγινε σε εκκλησιαστικό Λύκειο (ε;). Φίλου μου Τεχνολόγου Τροφίμων επίσης εξαφανίζεται όλη του η προϋπηρεσία διότι έγινε σε τεχνικό Λύκειο που εποπτεύεται από το υπ. Εργασίας (ε;). (Βρήκες την προέλευση της λέξης «φαλκίδευση»  ή όχι ακόμη;)             
Όσο για την μομφή της πολυτεκνίας με κίνητρο τον διορισμό ένα έχω να πω. Η πολυτεκνία είναι στάση ζωής και κατάθεση ψυχής, έστω και διαφορετικά ερμηνευμένα από τον καθένα μας. Θα το έλεγα απλά και λαϊκά «ή το ‘χεις ή δεν το ΄χεις».   Σε τελευταία ανάλυση ξέρω κι εγώ πολύτεκνους που κάνανε και πέμπτο και έκτο παιδί μετά το διορισμό τους. Δεν περιμένω βέβαια να προβάλλετε τέτοιες περιπτώσεις, λόγω της αρπακτικής διάθεσης που έχει κάθε μεγαλοδημοσιογράφος να πουλήσει σήψη και διαφθορά, προφανώς γιατί αυτά τα προϊόντα είναιυπερτιμημένα.
    Εν κατακλείδι δε με ξαναεμφάνισες να δώσω τις  απαντήσεις που δικαιούμουν, παρά τις συνεχείς εκκλήσεις μου, ακόμη και κραυγές μου από το μικρόφωνο. Αντ’ αυτού προτίμησες να δείξεις ένα άγαλμα να ουρεί πάνω σε έναν ευρωπαίο αξιωματούχο και στη συνέχεια εμφάνισες την ομάδα των συμπαθέστατων κατά τα άλλα φορτηγατζήδων. Δεν είχες την στοιχειώδη ευφυΐα να αντιληφθείς το κοινό στοιχείο που υπάρχει μεταξύ των αδιόριστων πολυτέκνων εκπαιδευτικών και των φορτηγατζήδων.

Και αυτό ονομάζεται: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ.
Ωστόσο αμφιβάλλω αν διάβασες έστω και μία φορά την αρχική επιστολή που σου έστειλα.
Δεν έχω την αξίωση να διαβάσεις στην επόμενη εκπομπή σου όλα αυτά που γράφω. Όμως σαν υποτιθέμενος υπέρτατος τιμητής της νομιμότητας, της «κοινωνικής ευαισθησίας» και της τάξης είσαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να απαριθμήσεις έστω, το νομικό πλαίσιο το οποίο παραβιάζει ο τελευταίος νόμος του Υπουργείου Παιδείας και Δια  Βίου μάθησης.
Με άλλα λόγια καταστρατηγούνται τα εξής:

1. Οι διατάξεις, του άρθρου 21 παρ. 2 του Συντάγματος ορίζουν ότι οι πολύτεκνες οικογένειες δικαιούνται της ειδικής φροντίδας του Κράτους. Μήπως πρέπει επιτέλους να πάρουν θέση οι συνταγματολόγοι;
2. Με το νέο νόμο (3848/2010 (ΦΕΚ 71Α/19-5-2010) καταργείται ο διορισμός των πολύτεκνων εκπαιδευτικών που προβλέπει ο Ν. 3255/2004 χωρίς εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ. Η πριμοδότηση του 10% των πολύτεκνων εκπαιδευτικών, στο γενικό βαθμό της βαθμολογίας, δεν ικανοποιεί τη συνταγματική αρχή περί ειδικής φροντίδας του Κράτους υπέρ των πολυτέκνων (άρθ. 21) και η κατάργηση του Ν. 3255/2004 έρχεται σε αντίθεση με την 18/1997 γνωμάτευση του Ν.Σ.Κ. που λέγει μεταξύ άλλων: «...Η λήψη μέτρων κατά των πολυτέκνων... δεν είναι συνταγματικά ανεκτή»! 
3. Η παρ. 1 του άρθρου 1 του ν.3260/2004 για τον διορισμό των πολυτέκνων και τέκνων πολυτέκνων στο Δημόσιο, με την οποία αντικαταστάθηκε η παρ 6 του άρθρου 14 του ν. 2190/94, «... Ποσοστό 20% των προκηρυσσομένων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ κατά νομαρχία, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα, καλύπτονται από πολυτέκνους και τέκνα πολυτέκνων, εφόσον υπάρχουν». Οι διορισμοί των πολυτέκνων στην εκπαίδευση δεν ξεπέρασαν ποτέ το 10% και φέτος ήταν 3,29%. Οι
γραφιάδες του υπ. Παιδείας ισχυρίζονται ότι οι εκπαιδευτικοί δεν προσμετρώνται στους δημόσιους υπαλλήλους. Κι όμως συμμετείχαν και αυτοί στην τελευταία απογραφή. Η φαλκίδευση που λέγαμε!
4. Το άρθρο 10 του ισχύοντος  ν. 1910/1944 και του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα  3528/2007 που αναφέρουν: «… πολύτεκνοι ή τέκνα αυτών δημόσιοι υπάλληλοι τοποθετούνται στον τόπο των συμφερόντων τους». Η εγκύκλιος διορισμού των λιγοστών φέτος πολυτέκνων όριζε απίστευτες περιοχές σε σχέση με τους τόπους κατοικίας των περισσοτέρων. Θύμιζε το παλιό : «Θα σε στείλω στα σύνορα για να μάθεις!»

Πέρα από όλα αυτά που αφορούν ειδικά το θέμα της Παιδείας υπάρχει μία ανεξέλεγκτη και ανεξήγητη επιθετική πολιτική της κυβέρνησης ενάντια στην ευαίσθητη κοινωνική ομάδα των πολυτέκνων, χωρίς να γίνεται  καμία διάκριση ανάμεσα  στον πολύτεκνο με 4 (ή 14) παιδιά  και τον άγαμο.
Και συγκεκριμένα :

1.    Στο νόμο για την δημοσιονομική προσαρμογή
2.    Στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο
3.    Στην εισφορά  ΛΑΦΚΑ
4.    Στο νόμο για τους ημιυπαίθριους
5.    Στο νόμο  για το Φόρο Ακίνητης Περιούσιας
6.    Στους διορισμούς των πολυτέκνων γενικά
7.    Ακόμα και τις μετεγγραφές  των πολυτέκνων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ θέλουν να περιορίσουν και να καταργήσουν .
8.    Τέλος ακούγεται και γράφεται στα ΜΜΕ για το μέτρο  εισοδηματικών κριτηρίων για το επίδομα   και σύνταξη της πολύτεκνης μητέρας .

Ο νόμος (2004) διορισμού των πολυτέκνων εκπαιδευτικών ήταν ο μόνος που έφερε θετικό πρόσημο στις γεννήσεις στην τόσο γερασμένη  χώρα μας που βρίσκεται κοντά στην κορυφή των σχετικών πινάκων. Παρ’ όλα αυτά υποθέτω πως το δημογραφικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι αρκούντως αντιεμπορικό. Αυτό το έχουν πει σε κατ΄ ιδίαν συζητήσεις και άλλοι δημοσιογράφοι. Πολύ φοβάμαι ότι σε λίγα χρόνια θα αρχίσουμε να βλέπουμε πύρινα ρεπορτάζ για τη γήρανση του πληθυσμού μας και για την ανεξέλεγκτη μετανάστευση που ήδη προκαλεί η τεχνητή
οικονομική κρίση, ένα από τα θεμέλια της οποίας είναι η κατατρομοκράτηση του πληθυσμού από εσάς τους μεγαλοδημοσιογράφους. Ίσως τότε όμως να είναι πολύ αργά, η αλητεία θα έχει συντελεστεί….

ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ16.01, ΤΕ16, ΠΕ17.01

ΥΓ1: Θερμές ευχαριστίες στους βουλευτές που ήδη κατέθεσαν επερώτηση για την δίκαιη υπόθεσή μας και οι οποίοι είναι:  Ο Βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ, κ.Μανόλης Σοφ. Στρατάκης, ο βουλευτής Φθιώτιδας της ΝΔ και Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης της Οικονομίας-ΝΔ, κ.Χρήστος Σταϊκούρας, ο κ.Μιχάλης  Κατρίνης  Βουλευτής  Ηλείας του ΠΑΣΟΚ, ο  τ. Υφυπουργός Παιδείας κ. Σπ. Ταλιαδούρος Βουλευτής - Καρδίτσας  της Ν.Δ. , η κ. Ελίζα Βόζεμπεργκ Βουλευτής  Α` Αθήνας - Υπεύθυνη του τομέα Παιδείας της Ν.Δ. , η κ.Έλενα Ράπτη - Βουλευτής
Α` Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. και ο Βουλευτής κ.Φώτης Κουβέλης του Συνασπισμού.


ΥΓ2: Ήταν άκρως προκλητικό όταν πριν από 4 χρόνια που καιγόταν η Κασσάνδρα της Χαλκιδικής να εμφανίζεσαι στην τηλεόραση οικογενειακώς πάνω στο κότερο του φίλου σου επιχειρηματία  που σε πέταξε στο άψε-σβήσε απέναντι στη Σιθωνία. Δικαίωμά σου φυσικά να το κάνεις αυτό, αλλά μη το προβάλεις κιόλας την ίδια στιγμή που άλλοι καταστρέφονται ή πεθαίνουν.

Πρόσφατα άρθρα