Ενημέρωση
- 01 Απριλίου 2010 // //
- Ανακοινώσεις Συλλόγων
- Εμφανίσεις: 6217
Τζώγας Στέφανος, εκπ/κος ΠΕ11, πρόεδρος συλλόγου πολυτέκνων Ν. Ροδόπης |
Αξιότιμη κ. Άννα Διαμαντοπούλου Υπουργέ Παιδείας και δια βίου μάθησης, |
Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα πρώτον να συμφωνήσω και να προσυπογράψω των επιστολών –υπομνημάτων, διαμαρτυριών- των ΑΣΠΕ, ΠΕνΕΠ (ΑΣΠΕ αρ. πρ. 72/8-2-2010 προς τον κ. Γεώργιο Παπανδρέου Πρωθυπουργό της Ελλάδος, ΑΣΠΕ αρ. πρ. 32/12-2-2010 προς τη κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου Υφυπουργό Παιδείας και δια βίου μάθησης και ΠΕνΕΠ 37/22-2-2010 προς τη κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου Υφυπουργό Παιδείας και δια βίου μάθησης) και δεύτερον να σας μεταφέρω κι εγώ την προσωπική μου αγωνία και άγχος ενός πολύτεκνου εκπαιδευτικού (ΠΕ11) καθώς και του συλλόγου πολυτέκνων Ν. Ροδόπης του οποίου τυγχάνω πρόεδρος. |
Αγωνία για το που τελικά θέλουμε να οδηγήσουμε τον τόπο με το μεγάλο δημογραφικό πρόβλημα που μας ταλανίζει και άγχος, γιατί κάθε φορά που αλλάζει μια κυβέρνηση αγωνιούμε για το τι θα αλλάξει ως προς τις ‘’ευεργετικές’’ διατάξεις των πολυτέκνων τις oποίες κατακτήσαμε μετά κόπων και βασάνων. |
Επί των αρμοδιοτήτων σας λοιπόν, διαβλέπουμε πως θέλετε να καταργήσετε τον ν.3255/2004 και τον ν. 3454/2006 οι οποίοι έχουν καθαρά δημογραφικά κριτήρια και να εισέρχονται στην δημόσια εκπαίδευση εκπαιδευτικοί μόνο μέσω ΑΣΕΠ. Όμως όπως έδειξε και η δημόσια διαβούλευση, η θεσμοθέτηση ως μοναδικού απαραίτητου κριτηρίου για την παιδαγωγική επάρκεια των εκπαιδευτικών, της ολιγόωρης εξέτασης του ΑΣΕΠ, θεωρείται αμφιλεγόμενη από την πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς χαρακτηρίζοντάς τα ως απλά συμπληρωματικά κριτήρια οδηγεί σε απαξίωση τόσο τα πτυχία των εκπαιδευτικών, όσο και την αποκτηθείσα πρακτική εμπειρία. Αυτό άλλωστε μπορώ να διακρίνω και από τις δικές σας προτάσεις οι οποίες λένε ότι προκειμένου ο απόφοιτος του πανεπιστημίου να μετατραπεί σε λειτουργό της εκπαίδευσης χρειάζεται ο νέος εκπαιδευτικός να υποστηριχθεί ώστε να αποδώσει καλύτερα στο έργο του και επίσης να διορίζεται ως δόκιμος με διετή θητεία και θα μονιμοποιείται μετά από αξιολόγηση η οποία μπορεί να καταλήξει: Σε πρόταση μονιμοποίησης ή σε πρόταση μετάταξής του σε άλλη υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας. |
Έτσι ενώ στηρίζεται τον ΑΣΕΠ ως μοναδικού απαραίτητου κριτηρίου για την παιδαγωγική επάρκεια των εκπαιδευτικών, κατόπιν τον αναιρείται με τη δόκιμη διετή θητεία την οποία θεωρείται απαραίτητη για την παιδαγωγική επάρκεια. |
Εδώ λοιπόν να κάνω την πρότασή μου. Να εφαρμόσετε την δόκιμη διετή θητεία (η οποία υφίσταται αλλά δεν εφαρμόζεται όπως θα θέλατε) αλλά να διατηρήσετε τον άνευ ΑΣΕΠ διορισμό των πολυτέκνων στη δημόσια εκπαίδευση. Έτσι στηρίζετε και το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας αλλά εισάγεται και απαραίτητη καινοτόμο παρέμβαση. |
Τζώγας Στέφανος |
Κοινοποίηση:
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΗ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
Γ.ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ