Από την εκπαιδευτική Ιστοσελίδα:www.esos.gr  

Συνέβη σε σχολική μονάδα της Αθήνας, και ίσως να μην είναι η μοναδική περίπτωση

  
 
  
 

 

Μαθητής της Β' Γυμνασίου, ο οποίος παρακολουθούσε το μάθημα των θρησκευτικών, μετά από αίτηση της μητέρας του καλείται να διακόψει την παρακολούθηση του εν λόγω μαθήματος.

Ο καθηγητής, όπως είναι η "παράδοση" επιτρέπει να παραμένει ο μαθητής στην αίθουσα χωρίς την υποχρέωση να συμμετέχει του μαθήματος, μέχρι να βρεθεί λύση για το που θα πάει ο μαθητής.

Όμως ο μαθητής θέλει να συμμετέχει στο μάθημα. Σε γενικές ερωτήσεις του καθηγητή προς τους μαθητές, ο εν λόγω μαθητής σηκώνει το χέρι για να απαντήσει.

Ο καθηγητής έχει να αντιμετωπίσει το εξής δίλημμα. Να υπακούσει στις -ούτως ή άλλως αντισυνταγματικές και παράνομες -εγκυκλίους του υπουργείου παιδείας και να δημιουργήσει στον μαθητή αισθήματα αποκλεισμού ή να του επιτρέψει στο πλαίσιο του αντιρατσισμού και του σεβασμού της μαθητικής ιδιότητας την -έστω και μερική-συμμετοχή του μαθητή στο μάθημα?

Υπερίσχυσε η φυσική κλίση του καθηγητή και επετράπη στον μαθητή να απαντήσει σε ερώτηση προς την τάξη και να αναγνώσει απόσπασμα από το βιβλίο.

Αποτέλεσμα: Η μητέρα σε έξαλλη κατάσταση να απειλεί τον καθηγητή και την σχολική μονάδα με μηνύσεις, αδιαφορώντας για τα αισθήματα του παιδιού της.

Τίθεται το ερώτημα: Νοιάζεται κανείς από εκεί ψηλά στο υπουργείο για το συμφέρον των μαθητών ή τους θέλουμε μόνο για να γεμίζουν τις αίθουσες διδασκαλίας?

 

Πρόσφατα άρθρα