ΑΝΩΤΑΤΗ  ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ  ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ  ΕΛΛΑΔΟΣ

Αρ. Πρωτ.173                                            Αθήνα,  25/7/2012
           
                                                                                    ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ
            Αξιότιμο
            Κύριο Γεώργιο Μαυραγάνη
            Υφυπουργό Οικονομικών     
            Ενταύθα
 
 
 
            Αγαπητέ Κύριε Υφυπουργέ.

 

Επειδή σας ακούσαμε να μιλάτε στη Βουλή για την ευαισθησία που επιδεικνύει η Κυβέρνηση απέναντι στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, σας αποστέλλουμε τις προτάσεις της ΑΣΠΕ, που έχει στη δύναμή της 104 Συλλόγους Πολυτέκνων, με εγγεγραμμένες σ΄ αυτούς τους Συλλόγους 185.000 πολύτεκνες οικογένειες και παρακαλούμε για την υιοθέτησή τους, καθότι τα διάφορα Χαράτσια καταφθάνουν και οι πολύτεκνοι που είναι σε  μεγάλο αναβρασμό και απόγνωση  καθώς βλέπουν δυστυχώς  να ακολουθείται η ίδια πολιτική , παρά τις επανειλημμένες προεκλογικές διακηρύξεις του Πρωθυπουργού και στελεχών της Ν.Δ για τους πολύτεκνους:

 

1. Όπως γνωρίζετε το άρθρο 21 του Συντάγματος διαλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και τ΄ ακόλουθα:

«1. Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους.

2. Πολύτεκνες οικογένειες..  έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδος από το κράτος..

5. Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους».

Με δεδομένο ότι το δημογραφικό αποτελεί το υπ΄ αριθμ. ένα εθνικό πρόβλημα της πατρίδος μας, η Ελλάδα είναι η 3η πλέον γηρασμένη χώρα του κόσμου και το 20% του πληθυσμού της είναι άνω των 65 ετών, ενώ τα παιδιά έως 14 ετών αποτελούν μόλις το 14%.

Το 1971 με πληθυσμό 8.784.732 τα παιδιά έως 14 ετών ήσαν 2.243.962 (25,36%) ενώ σήμερα έχουν μειωθεί  σε 1.623.759, τη στιγμή που οι άνω των 65 ετών από 957.116 (10,92%), σήμερα έχουν αυξηθεί σε 2. 141.786, δηλ. ενώ το 1971 τα παιδιά υπερτερούσαν των ηλικιωμένων κατά 1.286.846 σήμερα οι ηλικιωμένοι υπερτερούν των παιδιών κατά 518.027!!!

Η τελευταία απογραφή του έτους 2011, κατέδειξε πως ο πληθυσμός της Ελλάδας μειώθηκε κατά 176.330 άτομα.

Με τα παραπάνω δεδομένα αυτονόητο είναι ότι η Κυβέρνηση, που προέκυψε από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, δεν μπορεί να αγνοήσει το δημογραφικό πρόβλημα και έχει χρέος απέναντι στο Έθνος να λάβει όλα εκείνα τα μέτρα, που θα οδηγούν στην ανατροπή αυτής της καταστάσεως, για να ελπίζουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας ότι θα υπάρχει μέλλον σ΄ αυτή την πατρίδα και να σταματήσει η αντίληψη πως τα παιδιά αποτελούν στη χώρα μας τεκμήριο πλουτισμού.

2. Ειδικότερα και σε ό,τι αφορά τους πολυτέκνους επιβάλλεται να ληφθούν τα κατάλληλα εκείνα μέτρα, πολλά από τα οποία δεν έχουν κανένα απολύτως οικονομικό κόστος, προς άρση των αδικιών που έγιναν την τελευταία διετία, σε βάρος των πολυτέκνων οικογενειών:

          α) Να τροποποιηθεί το άρθρο 38 του Ν. 402427-10-2011, βάσει του οποίου ο πολύτεκνος με 4 προστατευόμενα τέκνα και ετήσιο εισόδημα 26.000 ευρώ, θα κληθεί εφέτος να πληρώσει φόρο εισοδήματος 2.680 ευρώ (!!), χωρίς βεβαίως να υπολογίζονται οι έκτακτες εισφορές, τα τέλη ακινήτων, τα χαράτσια και όλα τα έκτακτα φορολογικά βάρη, ενώ με τον προηγούμενο νόμο ( άρθρο 27 του Ν. 39862010 είχε φορολογική απαλλαγή 25.500 ευρώ) και θα πλήρωνε μόνο 130 ευρώ, δηλ. θα επιβαρυνθεί εφέτος με τρεις ολόκληρους μισθούς, χωρίς να υπολογισθούν οι μισθολογικές απώλειες που έχει ήδη υποστεί.

            β) Να αποκατασταθεί η αδικία που παρατηρείται σήμερα με τη  φορολογία ακίνητης περιουσίας (άρθρο 36 Ν. 38422010), βάσει της οποίας έχει το ίδιο αφορολόγητο όριο ο πολύτεκνος με 4,5,6,7 κλπ. παιδιά με τον άγαμο.

            γ) Να αποκατασταθούν οι αδικίες που έγιναν σε βάρος των πολυτέκνων, με το άρθρο 3 παρ. 6 του Ν. 38452010, που κατήργησε τα δώρα Χριστουγέννων - Πάσχα σε όσους έχουν μεικτές αποδοχές άνω των 3.000 ευρώ,  είτε αυτός είναι άγαμος είτε πολύτεκνος με 4,7,8,11 κ.λπ. παιδιά και μείωσε κατά το ίδιο ποσοστό τα επιδόματα και τις πάσης φύσεως αποδοχές των εργαζομένων είτε αυτός ήταν άγαμος είτε πολύτεκνος, ενώ το ίδιο έγινε και με τη χορήγηση του δώρου και του επιδόματος αδείας.

            δ) Να επανέλθουν σε ισχύ άμεσα οι διατάξεις του νόμου 3255/2004 για τους διορισμούς των πολυτέκνων εκπαιδευτικών.

            Επισημαίνουμε επί του προκειμένου ότι το μέτρο αυτό δεν έχει κανένα απολύτως οικονομικό κόστος, ενώ από την πλευρά του συνέβαλλε στην άμβλυνση του δημογραφικού προβλήματος, αφού κατά το χρόνο εφαρμογής του αυξήθηκαν οι γεννήσεις.

            ε)  Να επανέλθει σε ισχύ το άρθρο 40 του νόμου 3775/2009, που περιελάμβανε ευνοϊκή διάταξη για την εισφορά που καταβαλλόταν από τους πολυτέκνους ιδιοκτήτες, υπολογιζόμενη στο 5% της τιμής ζώνης επί του εμβαδού των ημιυπαιθρίων και άλλων χώρων που άλλαξαν χρήση (με αποτέλεσμα τη μείωση των πάσης φύσεως προστίμων στους πολύτεκνους κατά 50%) η οποία δυστυχώς καταργήθηκε με το νόμο 3843/2010.

            στ) Να ληφθεί ειδική μέριμνα για την τακτοποίηση των αυθαιρέτων κτισμάτων που ανήκουν στις πολύτεκνες οικογένειες, ώστε να μειωθούν σημαντικά τα προβλεπόμενα ειδικά πρόστιμα διατήρησης, που προβλέπονται από το Ν. 4014/2011, γιατί οι πάντες γνωρίζουν ότι η κατασκευή ενός αυθαιρέτου εκ μέρους των πολυτέκνων, δεν έγινε για λόγους πολυτελείας, αλλά για να μπορέσουν να αμβλύνουν  κάπως τις στεγαστικές ανάγκες της μεγάλης οικογενείας τους.

Σημειούται επί του προκειμένου ότι τον περασμένο Απρίλιο ψηφίσθηκε η τροπολογία Σηφουνάκη με την οποία μειώνονται τα πρόστιμα αυθαιρέτων που ανήκουν στους Μουσουλμάνους κατά 80%, χωρίς να ληφθεί καμία απολύτως μέριμνα για την μείωση των προστίμων των αυθαιρέτων που ανήκουν στις πολύτεκνες οικογένειες.

            ζ) Να καταργηθεί το άρθρο 60 του Ν. 3966/2011, με το οποίο καταργήθηκε το άρθρο 3 του Ν. 860/1979, ώστε να επανέλθουν σε ισχύ οι διατάξεις του άρθρου αυτού, με βάση τις οποίες επί 32 συναπτά έτη εγένοντο οι μετεγγραφές των πολυτέκνων, χωρίς να δημιουργηθεί κανένα απολύτως πρόβλημα στις Σχολές της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και χωρίς με την επαναφορά του μέτρου αυτού να επέρχεται καμιά απολύτως οικονομική επιβάρυνση στο Δημόσιο.

            η)  Να καταργηθούν τα όρια εισοδήματος που θεσπίσθηκαν με την παρ. 22 του άρθρου 27 του Ν.4052/2012 για την χορήγηση των πολυτεκνικών επιδομάτων, παρά του ότι έχει κριθεί από το Σ.τ.Ε. η αντισυνταγματικότητα αυτών των διατάξεων και να επανέλθουν τα πολυτεκνικά επιδόματα στο καθεστώς που ίσχυε πριν το έτος 2009.

            θ) Να επέλθει η μείωση στην εισφορά αλληλεγγύης, του άρθρου 29 του ν.3986/2011 στους πολύτεκνους κατά 50%.

            ι)  Να υπαχθεί στο μειωμένο τέλος 0,5% του ΕΕΤΗΔΕ για το 2012 των ιδιοκατοικούμενων σπιτιών Πολύτεκνων και Υπερπολύτεκνων Οικογενειών, χωρίς εισοδηματικό κριτήριο και χωρίς συνεκτίμηση της άλλης ακίνητης περιουσίας τους, από τη στιγμή που για τα άλλα ακίνητα καταβάλλεται κανονικά το ΕΕΤΗΔΕ ή τουλάχιστον το εισοδηματικό κριτήριο να αυξάνει με το πλήθος παιδιών της οικογένειας (και όχι το ίδιο ποσό για 4 ή 14 παιδιά).

            ια) Για καθαρά κοινωνικούς λόγους να ληφθεί μέριμνα ώστε στις περιπτώσεις συνταξιοδότησης πολυτέκνων να θεσμοθετηθεί η επιτάχυνση απονομής της συντάξεώς τους κατ΄ εξαίρεση, εντός του πρώτου τριμήνου από τις παραιτήσεώς τους και όχι να απαιτείται το χρονικό διάστημα του ενός και πλέον έτους για να τους χορηγηθεί η σύνταξη.

            ιβ) Τέλος, σας είναι γνωστό πως οι πολύτεκνες οικογένειες ανήκουν στις πλέον ευπαθείς ομάδες της κοινωνίας και συνεπεία της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας πλήττονται ανελέητα, γι’  αυτό επιβάλλεται να ληφθεί μέριμνα για την ανεργία που πλήττει τις πολύτεκνες οικογένειες και ειδικότερα τις νέες.

  

3. Επί τούτοις σας παραθέτουμε τα παρακάτω, που έχουν άμεση συνάφεια με το όλο θέμα: (Δηλώσεις του κ. Σαμαρά στη Βουλή για τα πολυτεκνικά επιδόματα, Δελτίο Τύπου της Ν.Δ., Δηλώσεις του Υπευθύνου Τομέα κ. Νικολόπουλου για το χαράτσι, Δηλώσεις του Υπεύθυνου Τομέα Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Βρούτση, Δελτίο Τύπου της Γραμματείας Γυναικείων θεμάτων της Ν.Δ. και Ερωτήσεις στη Βουλή για τους αδιόριστους πολυτέκνους εκπαιδευτικούς).

- Α -

Προεκλογικές δεσμεύσεις της Ν.Δ. για τα πολυτεκνικά επιδόματα

Τι έλεγε ο Πρόεδρος της Ν.Δ - κ. Α. Σαμαράς στη Βουλή,  για τα πολυτεκνικά επιδόματα"

-…Είναι, άραγε, «σπατάλη» το επίδομα των πολυτέκνων που το κόβουν τώρα δραστικά; Και θα καταβάλλεται πλέον, μόνο αν το ετήσιο μεικτό εισόδημα της οικογένειας είναι κάτω από 40 χιλιάδες ευρώ. Δηλαδή 30 χιλιάδες καθαρά. Για όνομα του Θεού! Στους χαμηλοσυνταξιούχους και τους πολύτεκνους βρήκατε να χτυπήσετε τη δημόσια σπατάλη; Λέγεται ότι ο αρμόδιος υπουργός θα πάρει πίσω το εισοδηματικό κριτήριο. Μακάρι! Αλλά η περικοπή του ελάχιστου πολυτεκνικού επιδόματος παραμένει. Δεν έχουν καταλάβει ακόμα ότι η Ελλάδα δεν γεννάει, γερνάει! Κι ότι η ενίσχυση των πολυτέκνων δεν είναι σπατάλη, είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου… "

Δελτίο τύπου της ΝΔ( 3 τομεαρχών) που στηρίζει την δοκιμαζόμενη πολύτεκνη οικογένεια...

- Β -

 Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Η Ν.Δ. δίπλα στην πολύτεκνη και τρίτεκνη οικογένεια»

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος, ο Υπεύθυνος του Τομέα Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, βουλευτής Αχαΐας, κ. Νικόλαος Νικολόπουλος και ο αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Οικονομίας, βουλευτής Κυκλάδων, κ. Ιωάννης Βρούτσης, με αφορμή τις ρυθμίσεις της κυβέρνησης για τους πολύτεκνους, προέβησαν στην ακόλουθη δήλωση:  

«Απροκάλυπτα εχθρική και αντικοινωνική εμφανίζεται η στάση της Κυβέρνησης απέναντι στους πολύτεκνους.

Συστηματικά αφαιρεί και ακυρώνει κίνητρα, επιδόματα και  ενισχύσεις που συνθέτουν το στοιχειώδες πλαίσιο της οικογενειακής, πολυτεκνικής και δημογραφικής πολιτικής στη χώρα μας.

Η Κυβέρνηση με πολυνομοσχέδιο express, μέσα στις γιορτές του Πάσχα, πλήττει το χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και καταργεί το δικαίωμα μετεγγραφών στα Πανεπιστήμια για τις κοινωνικά ευαίσθητες ομάδες όπως οι πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, ορφανοί κλπ.

Με τον τρόπο αυτό βάζει εμπόδια, φραγμούς και στερεί ευκαιρίες για τη μόρφωση των παιδιών, των πολύτεκνων και τρίτεκνων οικογενειών.

Επιπλέον εξισώνει τους πολύτεκνους με τους άγαμους στη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας θέτοντας ίσο αφορολόγητο όριο.

Παράλληλα αναγγέλλει την ουσιαστική περικοπή των φοροεκπτώσεων των πολυτέκνων.

Εκτός όμως από αυτά θέτει εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια για τη χορήγηση πολυτεκνικών επιδομάτων όταν είναι συνταγματικά βεβαιωμένο  ότι τα πολυτεκνικά επιδόματα δεν είναι κοινωνικά επιδόματα αλλά δημογραφικά κίνητρα.

Αντί μέτρων στήριξης και αρωγής της πολύτεκνης οικογένειας η Κυβέρνηση του Μνημονίου παραβιάζει και αφαιρεί δικαιώματα. Υπονομεύει τη δημογραφική προοπτική της χώρας με πρόσκαιρο ελάχιστο εισπρακτικό όφελος.

Η Κυβέρνηση οφείλει να αντιληφθεί ότι οι δαπάνες για τη στήριξη της πολύτεκνης και τρίτεκνης οικογένειας δεν αποτελούν λογιστική σπατάλη που πρέπει να περικοπεί αλλά επένδυση υψηλής προστιθέμενης αξίας για την κοινωνική αλλά και οικονομική ζωή της χώρας μας.

Η Νέα Δημοκρατία είναι αντίθετη σε ρυθμίσεις που μειώνουν  την προστασία των πολύτεκνων και ακυρώνουν τη συνολική πολιτική στήριξης της Ελληνικής οικογένειας.

Η Νέα Δημοκρατία στήριξε με συγκεκριμένα μέτρα την Ελληνική πολύτεκνη και τρίτεκνη οικογένεια στο παρελθόν.

Η οικογένεια και ιδιαίτερα η πολύτεκνη οικογένεια, βρίσκονται σήμερα στο κέντρο της κοινωνικής μας πολιτικής, για να διασφαλίσουμε την κοινωνική συνοχή και το μέλλον της χώρας μας.

Γιατί καμιά κοινωνία  δεν μπορεί να πετύχει τους στόχους της οικονομικής μεγέθυνσης, της ανάπτυξης και της απασχόλησης χωρίς τη στοιχειώδη κοινωνική συνοχή».

Συνεχίζεται και για φέτος  η ληστεία  και ο εμπαιγμός κατά των πολυτέκνων, μέσω το Χαρατσιού της ΔΕΗ, αφού  εξαιρεί μόνον όσους έχουν τέσσερα και άνω προστατευόμενα και με την προϋπόθεση το ετήσιο οικογενειακό τους εισόδημα να μην υπερβαίνει το ποσόν των 30.000 ευρώ… είτε έχουν 4, είτε 14 τέκνα!!!  Ενώ θα έπρεπε τουλάχιστον,  το εισοδηματικό κριτήριο  να αυξάνει με το πλήθος παιδιών της οικογένειας 

- Γ -

 Τι έλεγε η Ν.Δ πέρυσι για το Χαράτσι της ΔΕΗ μέσω του αρμοδίου τομεάρχη της, Νίκου Νικολόπουλου

 

                                              ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ

 

Ο Υπεύθυνος Τομέα Νικολόπουλος βουλευτής Αχαΐας, με αφορμή τη ρύθμιση για το χαράτσι στους πολύτεκνους προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

           «Η στοχοποίηση της Πολύτεκνης Οικογένειας που κλιμακώθηκε στην
συνεχίζεται σήμερα.
             Η Μεταβατική Κυβέρνηση οφείλει στη διαχείριση της Καθημερινότητας να είναι ευαίσθητη και Δίκαιη.
             Το Υπουργείο Οικονομικών καλεί σήμερα τους πολύτεκνους που απαλλάσσονται, να πληρώσουν το χαράτσι των Ακινήτων μέσα από τους λογαριασμούς της ΔΕΗ και στη συνέχεια να αιτηθούν εξαίρεση και να τους επιστραφούν τα χρήματα. Η διαδικασία αυτή είναι αντικοινωνική και απαράδεκτη.
             Καλούμε τον Υπουργό Οικονομικών άμεσα να ανακαλέσει τη ρύθμιση αυτή.
             Η διαχείριση ακόμη και επώδυνων μέτρων έχει περιθώρια κοινωνικής ευαισθησίας και αλληλεγγύης και αυτά πρέπει να τα εξαντλήσει το Υπουργείο Οικονομικών.
             Η Μεταβατική Κυβέρνηση ειδικού σκοπού δεν μπορεί να καλύπτει και να συνεχίζει τις αντικοινωνικές πρακτικές της Διετίας.
             Οι πολύτεκνοι μέσα στο ασφυκτικό πλαίσιο των περικοπών και δραματικών μειώσεων των εισοδημάτων δικαιούνται και απαιτούν αξιοπρέπεια. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να τους τη στερεί».

- Δ -

«Η Ελλάδα γερνάει και δεν γεννάει»

 

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων κ. Ιωάννης Βρούτσης, με αφορμή το Προσχέδιο Νόμου του Υπουργείου Υγείας για τα οικογενειακά επιδόματα στις πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

 

«Ο Δημογραφικός Εφιάλτης που απειλεί την Πατρίδα μας και την κατατάσσει σε πολύ υψηλή θέση, όσον αφορά τη γήρανση και την υπογεννητικότητα, απαιτεί οι πολιτικές στήριξης της ελληνικής οικογένειας και ιδιαίτερα της πολύτεκνης να συνεχιστούν και όχι να ακυρωθούν.

 

Τα στοιχεία είναι ιδιαιτέρως αποκαλυπτικά και οι Δημογραφικές Προβολές δείχνουν, ότι σχεδόν 1 στους 3 Έλληνες το 2050 θα είναι άνω των 65 ετών, δηλαδή το 31,46% του συνολικού πληθυσμού.

 

Επιπλέον, ο Δείκτης Γονιμότητας (ο αριθμός των γεννήσεων που αντιστοιχούν σε κάθε Ελληνίδα αναπαραγωγικής ηλικίας) βρίσκεται στο 1,3, όταν για την διατήρηση του πληθυσμού στα ίδια επίπεδα ο Δείκτης αυτός πρέπει να είναι στο 2,1!

 

Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι η «Ελλάδα Γερνάει και δεν Γεννάει».

 

Δυστυχώς, όμως, η κυβέρνηση αγνοεί τη σημαντική αυτή εθνική πρόκληση. Γι' αυτό και έχει υποθηκεύσει την κοινωνική πολιτική και κατ' επέκταση τα πολυτεκνικά επιδόματα και τα μέτρα στήριξης της οικογένειας στο Μνημόνιο του Μαΐου.

 

Έχει δεσμευτεί για τις περικοπές των επιδομάτων και τη μείωση των κινήτρων και της προστασίας των πολυτέκνων.

 

Η οριζόντια και αυθαίρετη περικοπή επιδομάτων και κινήτρων, που περιλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου, συνιστά ουσιαστικά αφαίρεση της ιδιότητας του Πολύτεκνου.

 

Συνιστά διάκριση στη βάση ενός αυθαίρετου, εισοδηματικού κριτηρίου.

 

Προκαλεί έκπληξη το γεγονός, ότι η κυβέρνηση επέλεξε για πρώτο στόχο των περικοπών των κοινωνικών δαπανών, τους Πολύτεκνους και μάλιστα με τρόπο άκομψο, οριζόντιο και αυθαίρετο.

 

Με τις ρυθμίσεις που προωθεί η κυβέρνηση, ακυρώνεται ένα ολοκληρωμένο και συνεκτικό πλέγμα στήριξης της πολύτεκνης οικογένειας, που στόχευε στην αναστροφή των δυσμενών Δημογραφικών Δεδομένων, στην αύξηση της Γεννητικότητας και στη διασφάλιση της Κοινωνικής Συνοχής.

 

Κρίσιμα ζητήματα κοινωνικής πολιτικής, όπως η στήριξη των Πολυτέκνων, δεν πρέπει να περιορίζονται με βάση στενά λογιστικά κριτήρια.

 

Οι δαπάνες για την στήριξη της πολύτεκνης και τρίτεκνης οικογένειας, δεν είναι σπατάλη, αλλά επένδυση υψηλής προστιθέμενης αξίας για την κοινωνική, αλλά και οικονομική ζωή της χώρας μας.

 

Για τη Ν. Δ., που η κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα, η προστασία της πολύτεκνης οικογένειας αντιμετωπίζεται ως μείζον ζήτημα κοινωνικής πολιτικής.

 

Είμαστε αντίθετοι σε ρυθμίσεις που μειώνουν την προστασία των πολύτεκνων και ακυρώνουν τη συνολική πολιτική στήριξη της Ελληνικής οικογένειας.

 

Διαφωνούμε, με την αντιμετώπιση των κοινωνικών επιδομάτων, ως «σπατάλη».

 

Πιστεύουμε, ότι τα ζητήματα κοινωνικής συνοχής θα πρέπει να εξαιρεθούν από τις προκρούστειες λογικές του Μνημονίου.

 

Η Ν.Δ. στήριξε με συγκεκριμένα μέτρα την Ελληνική πολύτεκνη και τρίτεκνη οικογένεια στο παρελθόν.

 

Η οικογένεια και ιδιαίτερα η πολύτεκνη οικογένεια, βρίσκονται στο κέντρο της κοινωνικής μας πολιτικής, για να διασφαλίσουμε την κοινωνική συνοχή και το μέλλον της χώρας μας».

 

- Ε –

Γραμματεία Γυναικείων θεμάτων Ν.Δ

      

                                                                                                Αθήνα    6 /5 /2010

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

H Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων, Ελίζα Βόζεμπεργκ και η Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, αναφορικά με τις διατάξεις του Σχεδίου Νόμου, με τίτλο: ‘’ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ - ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ’’ έκαναν την ακόλουθη δήλωση:

Το Υπουργείο Παιδείας με το σχέδιο νόμου που κατέθεσε προς ψήφιση, στη Βουλή με τίτλο: ‘’ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ - ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ’’ επιχειρεί μία άνευ προηγουμένου επιδρομή κατά των πολύτεκνων εκπαιδευτικών.

Πιο συγκεκριμένα:

Με το άρθρο 1 του νομοσχεδίου, καταργείται η πρόνοια του ν. 3255/2004 για τον διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση, αλλά και του ν. 3027/2002, που προέβλεπε ως μόνη προϋπόθεση να έχουν επιτύχει τη βαθμολογική βάση στον οικείο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Με το άρθρο 9 παρ. 10, για τη λεγόμενη μεταβατική περίοδο των 2 ετών, ουδεμία δέσμευση για τον αριθμό των πολυτέκνων διοριζομένων υπάρχει, ο οποίος θα καθορισθεί με υπ. απόφαση και εφόσον έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Επομένως, καμία μεταβατική περίοδος δεν υπάρχει για τους πολύτεκνους.

Επίσης,  καταργείται:

α. Η προτεραιότητα για τις τοποθετήσεις των πολύτεκνων ως ειδική κατηγορία, (άρθρο 30 παρ. 4 και 6).

β. Η εξαίρεση από τις Υπεραριθμίες του ΠΔ 50/96 (άρθρο 30 παρ. 4).

γ. Η δυνατότητα τοποθέτησης κατά τον διορισμό των πολυτέκνων, σε περιοχή διορισμού της πρώτης προτίμησής  τους, καθώς και η δυνατότητα μετάθεσης, χωρίς υποχρεωτική τριετή παραμονή στον αρχικό τόπο διορισμού τους. Επίσης, η δυνατότητα απόσπασης γίνεται πολύ δύσκολη ακόμη και για κοινωνικούς λόγους.

Απλώς προβλέπει μία μοριοδότηση 10 μόλις μορίων σε σύνολο 130 μορίων, αφού μάλιστα ο υποψήφιος για διορισμό πολύτεκνος έχει πάρει τη βάση του ΑΣΕΠ και, επιπλέον, διαθέτει την παιδαγωγική επάρκεια! 

Ουσιαστικά μέτρα, όπως η πραγματική και όχι η εικονική δοκιμαστική διετής περίοδος των νεοδιοριζομένων και η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και από την εφαρμογή των οποίων δεν έχουν τίποτε να φοβηθούν οι πολύτεκνοι.

 - Είναι ακατανόητο το Υπουργείο Παιδείας να επιχειρεί αυτόν τον διωγμό κατά των πολυτέκνων, όταν ο ίδιος ο κ. Πρωθυπουργός, απευθυνόμενος στους πολύτεκνους πριν λίγο καιρό, διακήρυσσε ότι

‘’Η νέα Κυβέρνηση δεν θα αρκεστεί σε αποσπασματικά μέτρα, αλλά θα προχωρήσει άμεσα σε ολοκληρωμένες και οριζόντιες πολιτικές, στο σπίτι, στο σχολείο, στην εργασία, στην κοινωνία. Πολιτικές, οι οποίες θα αντιμετωπίζουν τις ανάγκες της πολύτεκνης οικογένειας, αλλά, παράλληλα, θα δίνουν κίνητρα και θα ενθαρρύνουν τα νέα ζευγάρια να μεγαλώσουν όχι όσα παιδιά μπορούν, αλλά όσα παιδιά θέλουν. Σας διαβεβαιώνω ότι οι προσπάθειές σας για συνεχή βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και ποιότητας ζωής της πολύτεκνης οικογένειας με βρίσκουν στο πλευρό

 σας, αρωγό και συμπαραστάτη’’.
 

Επίσης, εμφανίζεται το Υπουργείο Παιδείας με τις μεταρρυθμίσεις, που επαγγέλλεται, να έχει βάλει στο στόχαστρο τους Εκπαιδευτικούς Πολυτέκνους, παρά τη συνταγματική επιταγή του άρθρου 21 παρ. 2 και 5, που, ρητώς, επιτάσσει ότι οι πολύτεκνες οικογένειες έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος και ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους.

Έτσι, στα πλαίσια αυτής της συνταγματικής διατάξεως με το Ν. 3027/2002  θεσπίσθηκε, όπως οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί, εφ’ όσον ελάμβαναν τη βάση, σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, να προτάσσονται και διορίζονται άνευ άλλου τινός. Με το Ν. 3255/2004 θεσπίσθηκε να διορίζονται οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί απ’ ευθείας.

Ήδη, το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, το μόνο το οποίο επιτυγχάνει, με τις λεγόμενες μεταρρυθμίσεις, είναι να εμφανίζει την ελληνική πολιτεία ως εντελώς αναξιόπιστη, αφού όσοι πίστεψαν στον ισχύοντα νόμο και απέκτησαν το τέταρτο τους παιδί, βλέπουν ότι αυτό το δικαίωμά τους καταργείται, όταν μάλιστα το έχουν θεμελιώσει.

Η τυχόν επίκληση της οικονομικής κρίσης δεν μπορεί να αποτελεί άλλοθι για τον μη διορισμό των πολυτέκνων εκπαιδευτικών. Το Υπουργείο Παιδείας, μπορεί να εξοικονομήσει,(χάριν παραδείγματος) αμέσως, τριάντα εκατομμύρια (30.000.000) ευρώ, εκδίδοντας την Υπουργική απόφαση, που προβλέπεται από την παρ. 7 του άρθρου 2 του Ν. 1566/1985 περί επιστροφής των διδακτικών βιβλίων από τους μαθητές στο τέλος της σχολικής χρονιάς και της χρήσης  τους από τους μαθητές της επομένης χρονιάς, όπως γίνεται στη Γερμανία για έξι σχολικά χρόνια.

Με αυτόν τον τρόπο, εξοικονομείται ποσό 30.000.000 ευρώ, οπότε θα μπορεί και η Πολιτεία να διορίζει τους πολυτέκνους και 800 εκπαιδευτικούς επί πλέον.

Η Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, καθώς και η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων Ελίζα Βόζεμπεργκ, υποστηρίζουν ότι, πρέπει να διατηρηθεί η πρόνοια της παρ. 3 του άρθρου 6 του ν.3255/2004 για το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση καθώς οι διατάξεις του Π.Δ. 50/96.

- ΣΤ -

1.Ερώτηση για τη διαμαρτυρία αδιόριστων πολυτέκνων εκπαιδευτικών του Νομού Φθιώτιδας αναφορικά με την κατάργηση της πρόνοιας του Ν. 3255/2004 για το διορισμό τους στην εκπαίδευση

16 Σεπτεμβρίου, 2010 

Σύμφωνα με το Ν. 3848/2010 που ψηφίστηκε στη Βουλή, καταργείται η πρόνοια του Ν. 3255/2004, σχετικά με το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση, εκτός των διαδικασιών του ΑΣΕΠ, καθώς επίσης και του Ν. 3027/2002, που προέβλεπε ως μόνη προϋπόθεση να έχουν επιτύχει τη βαθμολογική βάση στον οικείο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Αντί αυτών, με το Ν. 3848/2010 θεσπίζεται η επιτυχής συμμετοχή στον ΑΣΕΠ, η απόκτηση παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας και η μεταβατική περίοδος των 2 ετών, για την οποία ουδεμία δέσμευση για τον αριθμό των πολυτέκνων διοριζομένων υπάρχει.

Η κατάργηση της πρόνοιας του Ν. 3255/2004, πλήττει ανεπανόρθωτα τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς και τους προγραμματισμούς αυτών και των οικογενειών τους. Επιπλέον, η κατάργηση της προτεραιότητας για τις τοποθετήσεις των πολυτέκνων ως ειδική κατηγορία (άρθρο 30 παρ. 4 και 6), και η δυσκολία στη δυνατότητα απόσπασης (προβλέπεται πλέον μία μοριοδότηση μόλις 10 μορίων σε σύνολο 130), έρχεται σε πλήρη αντίθεση με δηλώσεις του κ. Πρωθυπουργού που διακήρυττε το ιδιαίτερο προσωπικό του ενδιαφέρον για την τάξη των πολυτέκνων, επισημαίνοντας ότι “η νέα κυβέρνηση θα προχωρήσει άμεσα σε ολοκληρωμένες και οριζόντιες πολιτικές, οι οποίες θα αντιμετωπίζουν τις ανάγκες της πολύτεκνης οικογένειας, ενώ παράλληλα θα δίνουν κίνητρα και θα ενθαρρύνουν τα νέα ζευγάρια να μεγαλώσουν όχι όσα παιδιά μπορούν, αλλά όσα παιδιά θέλουν”.

Επιπρόσθετα, να επισημανθεί ότι ο Ν. 3255/2004 λειτούργησε με δημογραφικά κριτήρια και αυτό φανερώνει και το γεγονός ότι για πρώτη φορά μετά το 1981, η μεταβολή του αριθμού των παιδιών κάτω των 5 ετών είχε θετικό πρόσημο το 2004 (έτος που εφαρμόσθηκε το μέτρο διορισμού του Ν. 3255/2004) και συνέχισε να αυξάνεται με ρυθμό 2% κατά το 2007, 1,64% το 2008 και 2,4% το 2009.

Ο Σύλλογος Πολυτέκνων Φθιώτιδας και συγκεκριμένα, οι αδιόριστοι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί του Νομού, ευελπιστούν για τη στήριξη του Υπουργείου στο αίτημά τους για το διορισμό όλων των πολυτέκνων εκπαιδευτικών που θα υποβάλλουν αίτηση διορισμού κατά τη μεταβατική περίοδο των 2 σχολικών ετών (2010-2011 και 2011-2012), καθώς θεωρούν ότι η προστασία και η στήριξη της ελληνικής πολύτεκνης οικογένειας είναι ζήτημα εθνικής σημασίας.

Κατόπιν τούτων,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ

η κ. Υπουργός:

1. Προτίθεται το Υπουργείο να προβεί στο διορισμό των πολυτέκνων εκπαιδευτικών που υπέβαλαν αίτηση εφέτος;

2. Κατά πόσο συνάδει η κατάργηση της πρόνοιας του Ν. 3255/2004 για το διορισμό των πολυτέκνων εκπαιδευτικών, με τη συνταγματική επιταγή του άρθρου 21 παρ. 2 και 5, που ρητώς επιτάσσει ότι οι πολύτεκνες οικογένειες έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος και ότι «ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους»;

3. Τί μέτρα προτίθεται να λάβει το Υπουργείο για την εν γένει βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των πολυτέκνων εκπαιδευτικών και δη των αδιόριστων;

                                                                      Χρήστος Σταϊκούρας

2.Ερώτηση του Βουλευτή Α. Σπηλιωτόπουλου, προς την Υπουργό Παιδείας, για τους διορισμούς των πολυτέκνων εκπαιδευτικών        

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ: ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

Θέμα: Για τους αδιόριστους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς

 

Είναι γεγονός, ότι το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας, σε συνδυασμό με τις αυξητικές τάσεις της ανεργίας λόγω των πρόσφατων οικονομικών μέτρων της Κυβέρνησης αποτελούν θρυαλλίδα στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας.

Γνωστό είναι επίσης, ότι οι νόμοι 3255/2004 και 3027/2002 λειτουργούσαν κατά το πρόσφατο παρελθόν, με καθαρά δημογραφικά κίνητρα, χωρίς κανένα κόστος για το δημόσιο και ήταν αποτελεσματικοί, καθότι έφεραν νέες γεννήσεις στον τόπο και άρχισαν να γεμίζουν με ελληνόπουλα οι άδειες αίθουσες των σχολείων μας. Για πρώτη φορά  μετά το 1981 από την εφαρμογή του ν. 3255/2004 η μεταβολή του αριθμού των παιδιών κάτω των 5 ετών απέκτησε θετικό πρόσημο με αυξητική τάση μέχρι και πέρυσι. 

Με το νόμο Ν.3848/2010, καταργήθηκε η πρόνοια του Ν. 3255/2004 για το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση, εκτός των διαδικασιών του ΑΣΕΠ, αλλά και του Ν. 3027/2002, που προέβλεπε ως μόνη προϋπόθεση διορισμού το να έχουν επιτύχει τη βαθμολογική βάση στον οικείο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Το γεγονός έπληξε ανεπανόρθωτα τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς καθώς οι όποιες  θετικές ρυθμίσεις προς ενίσχυση τους είχαν θεσμοθετηθεί από προηγούμενες κυβερνήσεις αντικαταστάθηκαν προς το χειρότερο χωρίς λόγο. Όμως αυτή η πλήρης ανατροπή του καθεστώτος διορισμού των πολυτέκνων εκπαιδευτικών από την περυσινή νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, τους αιφνιδίασε με το χειρότερο δυνατό τρόπο και τους άφησε απροστάτευτους και μάλιστα κάτω από τις χειρότερες οικονομικές συνθήκες εξαιτίας βεβαίως και της βαθιάς κρίσης που διέρχεται η πατρίδα μας.

Σε πρόσφατη  Έκθεση της Επιστημονικής Επιτροπής της Βουλής επισημαίνεται για μια ακόμα φορά, σχετικώς με τις πολύτεκνες οικογένειες, η πάγια νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας κατά την οποία «δεν είναι  συνταγματικώς ανεκτές, ρυθμίσεις με τις οποίες ορισμένες πολύτεκνες οικογένειες εξαιρούνται της ανωτέρω ειδικής κρατικής φροντίδος, αφού έτσι αναιρείται, ως προς αυτές, η αδιαστίκτως υπέρ των πολυτέκνων οικογενειών επιβαλλομένη από το Σύνταγμα ειδική φροντίδα του Κράτους…»

Ειδικότερα, η υποχρέωση επιτυχίας στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς και η μεταβατική περίοδος των 2 χρόνων, που μόνο ως απατηλή μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού δεν δεσμεύει την κυβέρνηση για το διορισμό όλων των πολυτέκνων εκπαιδευτικών που θα υποβάλουν αίτηση διορισμού, αποτελεί σκληρή επίθεση κατά των πολύτεκνων εκπαιδευτικών, που λόγω στενότητας χρόνου και χρήματος δε θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις συγκεκριμένες προϋποθέσεις και επομένως αποκλείονται από διορισμό στην εκπαίδευση.

Εξάλλου τί θα πείτε σ’ αυτούς που πίστεψαν στην Πολιτεία και προγραμμάτισαν τη ζωή τους και πρόκειται να αποκτήσουν και τέταρτο παιδί; Ότι η Πολιτεία σας εγκαταλείπει, διότι άλλαξε η κυβέρνηση; Ή μήπως ότι λύθηκε το δημογραφικό και πλέον δεν σας χρειαζόμαστε, διότι δεν θέλουμε άλλα παιδιά;

Επιπλέον η κατάργηση της προτεραιότητας των πολύτεκνων ως ειδική κατηγορία, (άρθρο 30 παρ. 4 και 6)  αποτελεί παράβαση του ισχύοντος Νόμου 1910/1944 αλλά και του Δημοσιουπαλληλικού Κώδικα 3528/2007, που αναφέρει ότι «πολύτεκνοι ή τέκνα αυτών δημόσιοι υπάλληλοι τοποθετούνται στον τόπο των συμφερόντων τους» καθώς και η εξαίρεση τους από τις υπεραριθμίες του ΠΔ 50/96 (άρθρο 30 παρ. 4) έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη δέσμευση του ίδιου του Πρωθυπουργού έναντι της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος για ολοκληρωμένες και οριζόντιες πολιτικές με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των.

            Η Κυβέρνηση οφείλει έστω και την ύστατη ώρα να επιδείξει την απαιτούμενη κατανόηση απέναντι στα προβλήματα των πολύτεκνων εκπαιδευτικών και να κάνει πράξη τις υποσχέσεις της για τη στήριξη της διαβίωσης και της ποιότητας ζωής της πολύτεκνης οικογένειας.

Επειδή το νομοθετικό αυτό πλαίσιο το οποίο έχει διαμορφωθεί από την Κυβέρνηση, αδικεί τους αδιόριστους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς.

            Επειδή η χώρα μας συγκαταλέγεται ήδη στις πιο «γερασμένες» χώρες του κόσμου και παρόμοιες ενέργειες της Κυβέρνησης, όπως αυτή με τη ψήφιση του συγκεκριμένου Νόμου επιτείνουν το δημογραφικό πρόβλημα, για τη λύση του οποίου απαιτείται η λήψη ουσιαστικών και αποτελεσματικών μέτρων με την παροχή κινήτρων προς τα νέα ζευγάρια για την απόκτηση περισσότερων παιδιών και όχι η αφαίρεση των ήδη θεσμοθετημένων ευνοϊκών διατάξεων. 

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός:

1.Με ποιον τρόπο η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας βρίσκεται στο πλευρό του πολύτεκνου εκπαιδευτικού ως αρωγός και συμπαραστάτης της πολυμελούς ελληνικής οικογένειας, όταν τα προβλήματα της ανεργίας και της υπογεννητικότητας διαρκώς εντείνονται;

2.Προτίθεται να προβεί  φέτος στο διορισμό όλων των πολύτεκνων εκπαιδευτικών που θα υποβάλουν  αίτηση διορισμού στην εκπαίδευση, μετά και την περυσινή διαβεβαίωση του Γ. Γραμματέα του Υπουργείου του κ. Κουλαϊδή «ότι οι πολύτεκνοι να μην ανησυχούν.. ο πίνακας σας θα εξαντληθεί σε βάθος  2 χρόνων» ; 

3.Προτίθεται βάσει του ισχύοντος Νόμου 1910/1944 αλλά και του Δημοσιουπαλληλικού Κώδικα (ν.3528/2007), να  τοποθετεί τους πολυτέκνους κατά το διορισμό τους  στον τόπο των συμφερόντων τους και όχι μακριά από τις οικίες των και τους εξαναγκάζει έτσι  σε παραίτηση;

4.Προτίθεται η Κυβέρνηση για τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών, αφού πλέον κατήργησε τους ευνοϊκότερους για τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς νόμους 3027/2002 και 3255/2004, να εφαρμόσει το μέτρο των προσλήψεων πολυτέκνων σε ποσοστό 20% επί των προκηρυσσομένων θέσεων,  που ισχύει εξάλλου για όλο το Δημόσιο(ν.3260/2004)  πλην των εκπαιδευτικών;

                                                                                                                                            Αθήνα  23-5-2011

                                                

Ο Ερωτών Βουλευτής

Α. Σπηλιωτόπουλος

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Ερώτηση του βουλευτή Φ.Κουβέλη προς την κ. Υπουργό Παιδείας για τους διορισμούς των πολύτεκνων εκπαιδευτικών.

ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

ΦΩΤΗΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς

Την κα. Υπουργό Παιδείας,

Δια  Βίου Μάθησης  και Θρησκευμάτων

          Θέμα: Πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί.

Όπως ανακοινώθηκε, θεσμοθετούνται  προσεχώς ριζικές αλλαγές στη διαδικασία πρόσληψης των εκπαιδευτικών, με την καθιέρωση νέου συστήματος προσλήψεων και διορισμών, μέσω ανοιχτών διαγωνισμών του Α.Σ.Ε.Π.

            Ωστόσο, στο πλαίσιο της στήριξης του θεσμού της οικογένειας και δη της πολύτεκνης, η Πολιτεία έχει θεσπίσει σειρά νομοθετικών ρυθμίσεων για το διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση των πολύτεκνων εκπαιδευτικών οι οποίοι συνεισφέρουν, στο μέτρο του δυνατού, στην αντιμετώπιση  του σοβαρού δημογραφικού προβλήματος στη χώρα μας.

Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:

  Εάν προτίθεται να διατηρήσει τις διαδικασίες στήριξης του διορισμού στη δημόσια εκπαίδευση των πολυτέκνων εκπαιδευτικών.

 

19-4-2010

Ο ερωτών βουλευτής

                                                    Φώτης Κουβέλης

Με ιδιαίτερη εκτίμηση

Για την ΑΣΠΕ

        Ο Πρόεδρος                                                                Ο Γεν. Γραμματέας                 

Βασίλειος Θεοτοκάτος                                               Εμμανουήλ Χρυσόγελος    

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Διεύθυνση: Πλ. Ελευθερίας 22, 105 53 Αθήνα-Τηλ.210-3232513-Φαξ 210-3255363- Site: www.aspe.gr - Email: info@aspe.org.gr

http://attikanea.blogspot.gr/2012/07/blog-post_1756.html

 

Πρόσφατα άρθρα