Ενημέρωση
Άρχισαν τα όργανα... Παράνομη η Υπ.Απόφαση για τις (μετ)εγγραφές των πολυτέκνων, δικαιώνεται η ΑΣΠΕ.
- 19 Φεβρουαρίου 2012 // //
- Ανακοινώσεις Α.Σ.Π.Ε.
- Εμφανίσεις: 5234
Περίπτωση: Τέκνα πολυτέκνων που η Σχολή τους, είναι σε άλλη διοικ. περιφέρεια από αυτή, που είναι η μόνιμη κατοικία των γονέων...
Για να διαβάσετε την είδηση στο Παρόν, κάντε κλικ... ΕΔΩ
----------------
ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ |
ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ |
Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης - ΛΑ.Ο.Σ. |
ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ |
ΕΡΩΤΗΣΗ |
Θέμα: «Δικαίωση των πολύτεκνων οικογενειών για τις εγγραφές των τέκνων τους στις σχολές επιτυχίας τους, ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας των γονέων τους» |
Κυρία Υπουργέ, |
σύμφωνα με την Ανώτατη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος και σχετικό δημοσίευμα στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» 19/2/2012 σελ.21, το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών με την υπ’ αριθμ. 90/2012 απόφασή του έκρινε παράνομη και εκτός νομοθετικής εξουσιοδοτήσεως την Υπουργική Απόφαση Φ.253/67430/Β6/15-11-2011, με την οποία απαγόρευε στους πολύτεκνους και τα τέκνα τους να διεκδικήσουν θέσεις με την ειδική κατηγορία κατά τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, διότι , όπως διαλαμβάνει στο σκεπτικό της μεταξύ των άλλων η εν λόγω απόφαση, με την εν λόγω-άκυρη- κανονιστική Υπουργική Απόφαση θεσπίσθηκε μια πρόσθετη προϋπόθεση κατά την διαδικασία επιλογής υποψηφίων που εντάσσονται στην άνω κατηγορία, προκειμένου να επιλεγούν στις επιπλέον θέσεις της κατηγορίας τους, για τη σχολή ή το Τμήμα που δηλώθηκε πρώτο κατά σειρά προτίμησης στο μηχανογραφικό τους δελτίο. |
Ερωτάσθε κυρία Υπουργέ : |
: Έχει τεθεί το χρονοδιάγραμμα τήρησης και εφαρμογής της δικαστικής απόφασης από τις Υπηρεσίες σας, ώστε να εγγραφούν άμεσα όλα τα τέκνα των πολύτεκνων οικογενειών στις σχολές της επιτυχίας τους; |
Ο Ερωτών Βουλευτής |
Άγγελος Κολοκοτρώνης |
Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης ΛΑ.Ο.Σ |
--------------
Δείτε και: Περί αξιοκρατίας συνέχεια...
Εξασφάλισαν θέση Σχολικού Συμβούλου χωρίς να υποστούν καμία αξιολόγηση
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr
Σύμφωνα με τροπολογία που ψηφίστηκε από τη Βουλή τον προπερασμένο Σεπτέμβριο:
Α. Εκπαιδευτικοί που έχουν διοριστεί σε θέσεις Γενικών ή Ειδικών Γραμματέων και Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, καθώς και Προέδρων ή Διευθύνοντων Συμβούλων φορέων που εποπτεύονται από το Υπουργείο αυτό, μετά τη λύση της σχέσης εργασίας τους στις παραπάνω θέσεις και έως την επιλογή νέων στελεχών εκπαίδευσης, υπηρετούν ως στελέχη παιδαγωγικής καθοδήγησης σε περιοχές που επιθυμούν, εκτελώντας καθήκοντα σχολικών συμβούλων της ειδικότητάς τους, τα οποία τους ανατίθενται από τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση του Προϊσταμένου του Τμήματος Επιστημονικής − Παιδαγωγικής Καθοδήγησης.
Β. Σχολικοί σύμβουλοι που τοποθετούνται σε θέσεις Προϊσταμένων των Διευθύνσεων Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Φυσικής Αγωγής, Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων
(Σ.Ε.Π.Ε.Δ.) και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ή σε θέσεις Προϊσταμένων των Τμημάτων Επιστημονικής − Παιδαγωγικής Καθοδήγησης των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αναπληρώνονται από τον επόμενο στη σειρά κατάταξης στον οικείο αξιολογικό πίνακα και επανέρχονται στις θέσεις των σχολικών συμβούλων, αν για οποιονδήποτε λόγο παύσουν να ασκούν τα καθήκοντα της θέσης στην οποία έχουν τοποθετηθεί. Ο αναπληρωτής δεν διαγράφεται από τον αξιολογικό πίνακα και διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλει αίτηση για την κάλυψη κενούμενης θέσης στελέχους της εκπαίδευσης.
Γ. Στελέχη της εκπαίδευσης που τοποθετούνται σε θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης ή
Προϊσταμένων Διευθύνσεων Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Φυσικής Αγωγής, Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (Σ.Ε.Π.Ε.Δ.) και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των αποδοχών της θέσης στελέχους της εκπαίδευσης που κατείχαν και αυτών της θέσης στην οποία τοποθετούνται.