Επιστολή ΑΣΠΕ στους Βουλευτές για τα πολ. επιδόματα(για την 3η αλλαγή του νόμου που ψηφίζεται αύριο)
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Αρ. Πρωτ. 88 Αθήνα, 19/3/2013 Προς τους Αξιοτίμους κ.κ. Βουλευτάς Ενταύθα Κυρία/ε Βουλευτά. Στο νομοσχέδιο που είναι στην Ολομέλεια της Βουλής: «Επενδυτικά εργαλεία ανάπτυξης, παροχή πιστώσεων και άλλες διατάξεις» και […]