-
//
//
ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΣΧΟΛΙΑ
Κράτος χωρίς Θεό; ....
Είναι προφανές ότι κάποιοι επιδιώκουν να ισοπεδώσουν τα πάντα στην πατρίδα μας και να δημιουργήσουν ένα άθεο Κράτος.
Αυτό μαρτυρούν οι προθέσεις της Κυβέρνησης, για κατάργηση της πρωινής προσευχής στα Σχολεία, για την απαξίωση του μαθήματος των Θρησκευτικών, την αποποινικοποίηση της βλασφημίας και την καθαίρεση των εικόνων από τα δημόσια κτίρια, τις αίθουσες των δικαστηρίων και των Σχολείων.
Όλα αυτές οι επιδιώξεις της σε συνδυασμό με την προώθηση ρυθμίσεων ξένων προς την Ορθόδοξη παράδοση στο νέο Σύνταγμα , την συγγραφή σχολικών εγχειριδίων με σκοπό την αποϊεροποίηση των πάντων, την ψήφιση του συμφώνου συμβίωσης των ομοφυλοφίλων, την διακοπή της μισθοδοσίας των κληρικών από την Πολιτεία και την εν γένει πολεμική κατά της Εκκλησίας, μας παραπέμπουν στα σκοτεινά χρόνια που επακολούθησαν στην Ρωσία μετά την Οκτωβριανή Επανάσταση του 1917, όπου οι Μπολσεβίκοι κατήργησαν και ξεθεμέλιωσαν, με περισσή μανία, ότι ιερό και όσιο υπήρχε στην μεγάλη αυτή Ορθόδοξη χώρα.
Τα προαναφερόμενα και ότι άλλο μας επιφυλάσσουν οι Κυβερνώντες, ενίοτε με την ανοχή ή την στήριξη της μείζονος και ελάσσονος αντιπολίτευσης, με το αντιορθόδοξο φρόνημά τους, αγκυλωμένοι σε μία χρεοκοπημένη αριστερή κουλτούρα καταδεικνύουν ολοφάνερα πλέον τις αληθινές διαθέσεις τους για την επιβολή και δημιουργία ενός λαϊκίστικου Κράτους, τύπου Γαλλίας , χωρίς Θεό.
Δυστυχώς όλες αυτές οι επιχειρούμενες αλλαγές με νομοθετικές ρυθμίσεις βαπτίζονται πρόοδος και εξέλιξη, ενώ όλες οι φωνές που διαμαρτύρονται για τις εξελίξεις αυτές χαρακτηρίζονται καθυστερημένες, αναχρονιστικές, οπισθοδρομικές και συντηρητικές.
Ας αναλογισθούμε λοιπόν την σοβαρότητα των ζητημάτων αυτών και ας αντιδράσουμε σθεναρά στην επιχειρούμενη ισοπέδωση, αναζητώντας τις ρίζες μας, για να μπορέσουμε να πορευθούμε ως λαός και ως συντεταγμένη πολιτεία στην πραγματική και αληθινή πρόοδο, με τις αξίες και τις αρχές που κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας, για να μην χαθεί το αίσθημα της ελπίδας που εξασφαλίζει η Ορθόδοξη πίστη μας.
Αποποινικοποίηση της βλασφημίας...
Με σαθρά επιχειρήματα ο αρμόδιος Υπουργός υποστήριξε την άποψη, ότι επιβάλλεται η αποποινικοποίηση της βλασφημίας.
Θα πρέπει να γνωρίζει όμως ότι στη Ρωσία νομοθετήθηκε πρόσφατα, η αποδοκιμασία και τιμωρία της αθυροστομίας και προπάντων της βλασφημίας, και ότι το ίδιο συμβαίνει σε όλα τα πολιτισμένα κράτη που διαθέτουν στοιχειώδη αξιοπρέπεια και αυτοσεβασμό. Δεν είναι δυνατόν να τιμωρείται παραδειγματικά η καθύβριση των υψηλά ισταμένων Δημόσιων προσώπων και να μην συμβαίνει τίποτα με την κακόβουλη και άφρονα βλασφημία του Θεού.
Ας αποπειραθούν οι εμπνευστές της ρύθμισης αυτής να εκστομίσουν βλάσφημους λόγους για τον Μωάμεθ και τότε να δούμε ποία θα είναι η τύχη τους.
Είναι λυπηρό τα νομοθετήματα της Βουλής των Ελλήνων να τορπιλίζουν το έννομο αγαθό της θρησκευτικής ειρήνης και να οδηγούν την Ελληνική κοινωνία σε πνευματική και ηθική κατάπτωση και υποβάθμιση.
Μεταρρυθμίσεις ή στοχευμένες απορρυθμίσεις στην Παιδεία.....
Σχεδόν όλοι οι, κατά καιρούς, Υπουργοί Παιδείας επιχείρησαν και σε κάποιο βαθμό το επέτυχαν να προχωρήσουν σε ρυθμίσεις στον τομέα της Παιδείας, πιστεύοντας ότι έτσι θα αφήσουν ανεξίτηλη την σφραγίδα τους στην Εκπαίδευση.
Δυστυχώς όμως με το βαθμιαίο διαχρονικά ξήλωμα κάποιων παραδοσιακών και δοκιμασμένων ρυθμίσεων, πρακτικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων,-με τις οποίες γαλουχήθηκαν ολόκληρες γενεές συνανθρώπων μας, - αυξήθηκαν τα φαινόμενα του χουλιγκανισμού, της αναρχίας, της εγκληματικότητας, της εν γένει αξιόποινης συμπεριφοράς και του "ωχαδερφισμού".
Αντί λοιπόν να αναζητήσουμε τα αίτια της έκπτωσης των ηθικών αξιών, της ανάρμοστης, καταστροφικής, βίαιης και αντικοινωνικής συμπεριφοράς από ομάδες νέων κυρίως συμπολιτών μας, και να προσαρμόσουμε τα εκπαιδευτικά προγράμματα και μαθήματα προς την κατεύθυνση της ανάσχεσης, μείωσης και εξάλειψης των φαινόμενων αυτών, προσπαθούμε να καταργήσουμε, ότι έχει ακόμη απομείνει σωστό και εποικοδομητικό, για την ηθική και πνευματική προαγωγή των μαθητών και σπουδαστών.
Είναι βέβαιο ότι με τις ιδεοληψίες που επικρατούν στο αρμόδιο Υπουργείο και τις ρυθμίσεις που προσπαθεί αυτό να επιβάλλει με την κατάργηση της Χριστιανικής Παιδείας, απαξιώνοντας το μάθημα των θρησκευτικών και αποκόπτοντας τους Νεοέλληνες από την αρχαία Ελληνική γραμματεία και τις ρίζες της παράδοσής μας θα αυξηθούν τα δυσάρεστα αυτά περιστατικά μεταβάλλοντας σταδιακά την κοινωνία μας σε πραγματική ζούγκλα.
Με αυτές όμως τις πρωτοβουλίες δυσκολεύουν κάθε προσπάθεια και επιδίωξη, που αναπτύσσεται από άλλες κοινωνικές ομάδες και Ενώσεις γονέων για την δημιουργία μίας καλλίτερης κοινωνίας , μίας κοινωνίας αλληλεγγύης, αγάπης και αλληλοσεβασμού.