ο νέος Νόμος 4172/2013... ΕΔΩ 

Η εφαρμοστική εγκύκλιος... ΕΔΩ

-

Άρθρο82   ..ή πολύτεκνος κατάτην έννοια των παραγράφων 1 έως3 του άρθρου πρώτου του ν. 1910/1944 (Α΄229), όπωςτροποποιήθηκε μετο άρθρο 6 του ν. 3454/2006 (Α΄75), εφόσον τα τέκνα,που ορίζονται στιςπροαναφερόμενες διατάξειςτου ν. 1910/1944, συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τονΚ.Φ.Ε., όπωςισχύει,

            Ερμηνεία του άρθρου: από το alfavita... ΕΔΩ 

(Οι εξαιρεθέντες πολύτεκνοι της διαθεσιμότητας, μετατάσσονται στις Διευθύνσεις και χάνουν οργανικές!..)

Όμως αυτό είναι παράνομο κατά το άρθρο 10 του ν.1910/44 και το άρθρο 67 του ισχύοντα Κώδικα Δ.Υ!

Τροποποιήσεις που έγιναν για Πολύτεκνους... ΕΔΩ

--

Πρακτικά  Βουλής από τη συζήτηση στην ολομέλεια.. ΕΔΩ

--

1.Καταπέλτης και πάλι η Νομική Υπηρεσία της Βουλής με την Έκθεση της,  για την κατάργηση του αφορολόγητου και περί φοροδοτικής ικανότητοςπολιτών.., Σελ 12,13. ΔΕΙΤΕ: ΕΔΩ

2.      Τι συμβαίνει, τόση ασχετοσύνη;...   Τροπολογία- Εξαίρεση υπαλλήλων τριτέκνων από τη διαθεσιμότητα... ΕΔΩ:

Ο πολύτεκνος να εξαιρείται κατά την έννοια  του 1910/44…, ο τρίτεκνος κατά την έννοια  του 3454/2006… εφόσον τα τέκνα που ορίζονται στις προαναφερόμενες διατάξεις των ν. 1910/1944 και 3456/2006, συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε.

Σχόλιο ΑΣΠΕ:Ρωτάμε  τους προτείνοντας κ. Βουλευτάς.. Συμφωνούμε  ο τρίτεκνος  να μην τίθεται σε διαθεσιμότητα εφόσον προστατεύει τα  τρία τέκνα του σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε. όπως προτείνετε κλπ, αλλά αντίστοιχα δεν πρέπει να εξαιρείται και  ο πολύτεκνος αν έχει μείνει με τρία μόνο προστατευόμενα παιδιά;;; Γιατί τόσο πρόχειρες και βιαστικές να γίνονται οι προτάσεις σας;;;

Επίσης για το ν. 1910/44 προς αποφυγή παρερμηνειών,.. δεν θα έπρεπε να αναφέρεται όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα;

-

Διαβάστε την απάντηση που έδωσε πάλι το Υπ. Οικονομικών σε Αναφορά που κατέθεσε ο Βουλευτής Αχαΐας Ν. Νικολόπουλος, με το έγγραφο της ΑΣΠΕ... ΕΔΩ

-

Το Υπ.Οικ/κών με τις απαντήσεις που δίνει, μας εμπαίζει.. Γι` αυτό και εμείς βροντοφωνάζουμε το...: Δεν θέλουμε φαί,δεν θέλουμε δουλειά.Θέλουμε Wi-Fi όλη τη χρονιά!!!

--  

ΑΝΩΤΑΤΗ  ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ  ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ  ΕΛΛΑΔΟΣ

                                                                                                Αθήνα, 12/7/2013

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

 

ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ:

·         ΑΠΑΛΛΑΣΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΡΑΤΟΜΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ.
·         368 ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ME 6 KAI ΑΝΩ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΑ ΤΕΚΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ 2013, ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 659.286 ΕΥΡΩ, ΕΝΩ ΤΟ ΟΙΚ. ΕΤΟΣ 2011 ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΟΝΟΝ 15.069 ΕΥΡΩ!!!
·         ΑΠΑΤΗ Η ΔΗΘΕΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
·         ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΘΕΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
 

Το σχέδιο νόμου: «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του Ν. 4046/2012, του Ν. 4093/2012 και του Ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις» καρατομεί τους πολυτέκνους, που έχουν προστατευόμενα τέκνα ή «εξαρτώμενα μέλη», κατά την νέα ορολογία του νομοσχεδίου(ως να πρόκειται περί εξαρτωμένων από τα ναρκωτικά!!), και το 2014 θα τους φέρει σε απόγνωση και θα μεταβαίνουν μόνοι τους στις δικαστικές αρχές, προκειμένου να καταδικασθούν και να οδηγηθούν με όλη τους την οικογένεια στις φυλακές, αφού θα τους είναι αδύνατο να πληρώσουν  τους δυσβάστακτους φόρους της φορολογίας εισοδήματος, που τους επιβάλλονται.

Το σχέδιο νόμου στην φορολογία εισοδήματος (άρθρο 15) επαναλαμβάνει ακριβώς τις διατάξεις του Ν. 4110/2013 (άρθρο 1), που θα ισχύσουν για το εισοδήματα του 2013 και με τις διατάξεις του υπηρετεί με συνέπεια την αντιπολυτεκνική, αντιοικογενειακή και αντιδημογραφική πολιτική, που έχει εγκαινιάσει το υπουργείο Οικονομικών και βεβαίως η (συγ)Κυβέρνηση γενικώτερα, επισπεύδοντας την ληξιαρχική πράξη θανάτου αυτού του Έθνους, αφού οδηγεί στον αφανισμό την Ελληνική Οικογένεια.

α)Έτσι 368 πολύτεκνες οικογένειες, που το οικονομικό έτος 2011 δήλωσαν εισόδημα από 10.000 ευρώ έως 25.000 ευρώ, επλήρωσαν συνολικό φόρο 15.069 ευρώ, για συνολικό εισόδημα 6.409.485 ευρώ που εδήλωσαν (βλ. Στατιστικό δελτίο φορολογικών δεδομένων οικ. έτους 2011 της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων πίνακας 4 σελ. 64236). Για το ίδιο παραπάνω εισόδημα του έτους 2013 με τις διατάξεις του παραπάνω Ν. 4110/2013, τις οποίες επαναλαμβάνει και το σχέδιο νόμου, θα πληρώσουν φόρο εισοδήματος  659.286 ευρώ (6.409.485 Χ 22% - μειώσεις,  άρθρο 1  του εν λόγω ν/σ  και άρθρα 15 και 16), δηλ. 4.400% επί πλέον!!!!

β) Οι έχοντες πέντε προστατευόμενα τέκνα, που ήσαν 1.105 πολύτεκνες οικογένειες με τα ίδια όρια εισοδήματος (10.000 έως 25.000 ευρώ) πλήρωσαν το οικ. έτος 2011 για φόρο εισοδήματος 19.069 ευρώ, με συνολικό δηλωθέν εισόδημα 18.711.678 ευρώ, ενώ για το ίδιο εισόδημα του έτους 2013 θα πληρώσουν 1.852.569 ευρώ, δηλ.  9.700%  επί πλέον!!!!

γ) Οι έχοντες τέσσερα προστατευόμενα τέκνα, που ήσαν 7.972 πολύτεκνες οικογένειες με τα ίδια όρια εισοδήματος (10.000 έως 25.000 ευρώ) πλήρωσαν το οικ. έτος 2011 για φόρο εισοδήματος 162.823 ευρώ, με συνολικό δηλωθέν εισόδημα 123.526.478 ευρώ, ενώ για το ίδιο εισόδημα του έτους 2013 θα πληρώσουν 10.741.427 ευρώ, δηλ. 6.600%  επί πλέον!!!!

Αντιθέτως χαρίζει στους αγάμους και τους ατέκνους που δηλώνουν εισοδήματα από 5.000 έως 9.550 ευρώ τον φόρο που ανέρχεται σε 15.000.000 ευρώ!!!!

ΑΠΑΤΗ Η ΔΗΘΕΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Ακόμη: Το παραπάνω σχέδιο νόμου στα άρθρα 80, που αναφέρεται στην κατάργηση ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων, 81, που αναφέρεται στην κατάργηση θέσεων κλάδου δημοτικής αστυνομίας, 82, που αναφέρεται στην κατάργηση ειδικοτήτων κατά κλάδο και κατηγορία του προσωπικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις και του άρθρου 90, που αναφέρεται στην διαθεσιμότητα, εμφανίζεται το υπουργείο ότι δήθεν εξαιρεί τους πολυτέκνους, ενώ ουδένα πολύτεκνο εξαιρεί αλλά τους εξαπατά.

Συγκεκριμένα ενώ ρητώς εξαιρεί τον διαζευγμένο με ένα μόνον τέκνο, του οποίου έχει αποκλειστικώς την γονική μέριμνα, αντιθέτως για τον πολύτεκνο, για να εξαιρεθεί, αξιώνει να εμπίπτει  στις παραγράφους 1 έως 3 του άρθρου 1 του Ν. 1910/1994, οι οποίες δεν ισχύουν αλλά έχουν καταργηθεί και έχουν αντικατασταθεί με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006, δηλ. ζητεί να έχει ο πολύτεκνος πέντε «εξαρτώμενα μέλη», δηλ. ανήλικα και σπουδάζοντα τέκνα!! Ας ειπούν εάν υπάρχει έστω και ένας πολύτεκνος σ΄ αυτή την κατηγορία!!!

Δηλαδή κατά τον υπουργό Οικονομικών προστατεύεται ο διαζευγμένος με ένα τέκνο και όχι ο πολύτεκνος!!!

Στοιχειώδεις λόγοι δικαιοσύνης επέβαλαν την εξαίρεση όσων έχουν την πολυτεκνική ιδιότητα βάσει του νόμου 1910/1944, όπως τροποποιήθηκε, με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006, και ισχύει σήμερα και όσων διορίσθηκαν με τις προστατευτικές διατάξεις των Νόμων 1648/1986 και 2643/1998.

Αυτά γίνονται σε μια χώρα που καταρρέει δημογραφικώς, αφού είναι η 3η γηρασμένη χώρα του κόσμου, το δε ποσοστό των ηλικιωμένων (άνω των 65 ετών) αποτελεί  το 20% του πληθυσμού (2.200.000 σε στρογγυλούς αριθμούς), ενώ το 1971 ήταν 11% (960.000), τα δε παιδιά (ηλικίας μέχρι 14 ετών) αποτελούν μόλις το 14% (1.650.000), από 26% το 1971 (2.250.000). Έτσι ενώ το 1971 τα παιδιά υπερτερούσαν των ηλικιωμένων κατά 1.290.000, σήμερα οι ηλικιωμένοι υπερτερούν των παιδιών κατά 550.000!!! 

Ακόμη οι θάνατοι στις αγροτικές περιοχές (Δημοτικά και Κοινοτικά διαμερίσματα με πληθυσμό κάτω των 2.000 κατοίκων) είναι διπλάσιοι από τις γεννήσεις  (33.170 έναντι 17.537) και συγχρόνως η συντελουμένη, με ταχυτάτους ρυθμούς, πληθυσμιακή αλλοίωση της χώρας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια την πατρίδα μας σε λίγα χρόνια να καταντήσει μία χώρα γερόντων και αυτών εξαθλιωμένων και τους Έλληνες ν΄  αποτελούν μια μειοψηφία.

 Η Κυβέρνηση μπροστά σ΄ αυτό τον ορατό κίνδυνο του αφανισμού του Έθνους αντί να σημάνει συναγερμό για την ανατροπή της εφιαλτικής καταστάσεως της υπογεννητικότητος, έχει επιδοθεί σε μια επιδρομή κατά των πολυτέκνων, που δεν έχει προηγούμενο, τους οποίους πλήττει ανελέητα καταργώντας κάθε μέτρο, που αποτελούσε δημογραφικό κίνητρο και οδηγούσε στην απόκτηση της πολυτεκνικής ιδιότητος με την απόκτηση παιδιών από τους νέους και τις νέες Ελληνίδες.

 Είναι νωπές οι δηλώσεις του κ. Πρωθυπουργού ότι «η Ελλάδα δεν γεννάει γερνάει και ότι η ενίσχυση των πολυτέκνων δεν είναι σπατάλη, είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου».

            Καταγγέλλουμε αυτή την τακτική της Κυβερνήσεως και ζητούμε την άμεση παρέμβαση του Πρωθυπουργού κ. Σαμαρά:      

 1) Να επανέλθει το  αφορολόγητο όριο για τους πολυτέκνους με τέσσερα προστατευόμενα μέλη στο ποσό των 25.500 ευρώ, που είχε θεσπισθεί με τον Ν. 3842/23-4-2010 και σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον στο ποσό των 23.000 ευρώ και για κάθε επί πλέον τέκνο 10.000 ευρώ, που θεσπίσθηκε με τον ν. 3986/1-7-2011 και να παύσει η εξοντωτική αυτή φορολογική επιδρομή κατά των πολυτέκνων.   

2) Με τις διατάξεις των άρθρων 80, 81, 82 και 90 του πολυνομοσχεδίου να εξαιρεθούν της διαθεσιμότητας όσοι έχουν την πολυτεκνική ιδιότητα βάσει του νόμου 1910/1944, όπως τροποποιήθηκε, με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006, και ισχύει σήμερα, άνευ οιουδήποτε περιορισμού, καθώς και όσοι διορίσθηκαν με τις προστατευτικές διατάξεις των Νόμων 1648/1986, 2643/1998 ».

3) Να παύσει η Κυβέρνηση να θέτει στην ίδια κατηγορία τους πολυτέκνους με τους αγάμους, αφού σε όλα τα μέτρα, που έχουν ληφθεί μέχρι σήμερα, ο πολύτεκνος έχει την ίδια μεταχείριση με τους αγάμους  (φορολογία εισοδήματος, περικοπές μισθών, δώρων, εισφορά αλληλεγγύης, τέλος επιτηδεύματος, νομιμοποίηση αυθαιρέτων κ.λπ.), όταν μάλιστα μόλις χθες δημοσιεύθηκε ότι στην Ελλάδα ότι η πτώση των γεννήσεων είναι κατακόρυφη!!! (Εστία 11-7-2013).

           

4)  Με δεδομένο ότι ο αριθμός των φοιτητών – τέκνων πολυτέκνων που πέτυχαν στις Πανελλήνιες εξετάσεις του έτους 2012 για μεταφορά θέσης εισαγωγής είναι πολύ μικρός, να δοθεί  το δικαίωμα μεταφοράς θέσης εισαγωγής κατ `  εξαίρεση σε όλους τους αιτούμενους πολύτεκνους φοιτητές που δεν ικανοποιήθηκε η αίτηση των, καθότι λόγω της οικονομικής κρίσης δεν μπορούν οι πολύτεκνες και υπερπολύτεκνες οικογένειες να συντηρούν 3 και 4 σπίτια για να σπουδάσουν τα παιδιά τους. Να σημειωθεί, επί του προκειμένου πως: 

α. Με την παρ. 2  του άρθρου 21 του Συντάγματος παρέχει ειδική προστασία στις πολύτεκνες οικογένειες, αφού η διάταξη αυτή επιτάσσει:

«2. Πολύτεκνες οικογένειες […] έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το κράτος»

β.   Επίσης στην παρ. 5 του ίδιου άρθρου του Συντάγματος προβλέπεται:

«5. Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του κράτους»  

γ.   Περαιτέρω, η Ολομέλεια του Σ.τ.Ε. με αλλεπάλληλες αποφάσεις του αποφάνθηκε πως:      

«Η εξυπηρέτηση του ατομικού συμφέροντος των πολυτέκνων, αποτελεί εξυπηρέτηση του γενικότερου δημόσιου συμφέροντος, προ του οποίου και αυτή η αρχή της ισότητας των Ελλήνων απέναντι στο νόμο υποχωρεί, λόγω του δημογραφικού προβλήματος που αντιμετωπίζει η χώρα»

(Σ.τ.Ε.: 2216/1975, 4062/1990, 4069/1990, 4070/1990, 2773/1991, 2781/1991 κ.ά.).

 
 
 

Είναι αδιανόητο σε μια τέτοια οικονομική κρίση οι πολύτεκνοι να οδηγούνται στη σφαγή.

 ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.

 
 

  Από το γραφείο τύπου της ΑΣΠΕ.

===============

Προφανώς οι συνάδελφοι πολύτεκνοι να κάνουν υπ . δηλώσεις, όταν τους ζητηθούν, ότι έχουν την πολυτεκνική ιδιότητα κατά τον νόμο 1910/44 όπως ισχύει σήμερα.

ΑΝΩΤΑΤΗ  ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ  ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ  ΕΛΛΑΔΟΣ

 
Αρ. Πρωτ. 208                           Αθήνα, 12/7/2013

Προς

τους Αξιοτίμους

κ.κ. Βουλευτάς

Ενταύθα

           

ΘΕΜΑ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΡΑΤΟΜΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ.

 
Κυρία/ε Βουλευτά.
 

            θέτουμε υπ΄ όψει σας τις παρατηρήσεις μας επί του σχεδίου νόμου: «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του νόμου του Ν. 4046/2012, του Ν. 4093/2012 και του Ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις», με τις οποίες καρατομούνται οι πολύτεκνοι, που έχουν προστατευόμενα τέκνα ή «εξαρτώμενα μέλη» , κατά την νέα ορολογία του νομοσχεδίου (ως να πρόκειται περί εξαρτωμένων από τα ναρκωτικά!!), και το 2014 θα τους φέρει σε τέτοια απόγνωση που θα μεταβαίνουν μόνοι τους στις δικαστικές αρχές, προκειμένου να καταδικασθούν και να οδηγηθούν με όλη τους την οικογένεια στις φυλακές, αφού θα τους είναι αδύνατο να επιβιώσουν και να πληρώσουν  τους δυσβάστακτους φόρους της φορολογίας εισοδήματος, που τους επιβάλλονται και ορισμένους τους στέλνουν και στην ανεργία. Ειδικώτερα:

 

ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 11

            Η παρ. 1 εδάφιο β΄ και στην υποπερίπτωση που αναφέρεται στα ενήλικα παιδιά που είναι έως  25 ετών και εγγεγραμμένα στα μητρώα ανέργων του Οργανισμού  Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) ή υπηρετούν την στρατιωτική θητεία τους να διατυπωθεί ως κατωτέρω:

«είναι ενήλικα έως 27 ετών και εγγεγραμμένα στα μητρώα ανέργων του Οργανισμού Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) ή υπηρετούν την στρατιωτική θητεία τους».

 

ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 14

Στο άρθρο 14 που αναφέρεται στις κατηγορίες από μισθωτή εργασία και συντάξεις που απαλλάσσονται από το φόρο, δεν γίνεται ουδαμού μνεία για το Ενιαίο Επίδομα Στήριξης Τέκνων και το Ειδικό Επίδομα Τριτέκνων και Πολυτέκνων.

 

ΠΡΟΤΑΣΗ

Στο τέλος του άρθρου 14 να προστεθεί περ. θ, που να έχει ως κατωτέρω:

«θ) Το επίδομα που λαμβάνουν οι πολύτεκνοι δια μέσω του ΟΓΑ, είτε αυτό είναι Ενιαίο Επίδομα Στήριξης Τέκνων είτε Ειδικό Επίδομα Τριτέκνων και Πολυτέκνων»

 

ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 15

Το σχέδιο νόμου στην φορολογία εισοδήματος στο άρθρο 15 επαναλαμβάνει ακριβώς τις διατάξεις του Ν. 4110/2013 (άρθρο 1), που θα ισχύσουν για τα εισοδήματα του 2013 και με τις διατάξεις του υπηρετεί με συνέπεια την αντιπολυτεκνική, αντιοικογενειακή και αντιδημογραφική πολιτική, που έχει εγκαινιάσει το υπουργείο Οικονομικών και βεβαίως η (συγ)Κυβέρνηση γενικώτερα, επισπεύδοντας την ληξιαρχική πράξη θανάτου αυτού του Έθνους, αφού οδηγεί στον αφανισμό την Ελληνική Οικογένεια.

Καταργεί τα αφορολόγητα για τα προστατευόμενα τέκνα, όσα και εάν έχει ο πολύτεκνος, ενώ διπλασιάζει το αφορολόγητο των αγάμων και των ατέκνων από 5.000 ευρώ σε 9.550 ευρώ (ποσό που αντιστοιχεί στην μείωση του φόρου κατά 2.100 ευρώ του άρθρου 16 παρ. 1 του σχεδίου νόμου), αυξάνει το αφορολόγητο όσων έχουν ένα προστατευόμενο τέκνο από 7.000 ευρώ σε 9.550 ευρώ, σε όσους έχουν 2 προστατευόμενα τέκνα από 9.000 σε 9.550, ενώ μειώνει το αφορολόγητο των τριτέκνων από 12.000 σε 9.550 ευρώ και στέλνει στην λαιμητόμο τους πολυτέκνους που έχουν 4 και άνω προστατευόμενα τέκνα!!!

α)         Έτσι 368 πολύτεκνες οικογένειες, που το οικονομικό έτος 2011 δήλωσαν εισόδημα από 10.000 ευρώ έως 25.000 ευρώ, επλήρωσαν συνολικό φόρο 15.069 ευρώ, για συνολικό εισόδημα 6.409.485 ευρώ που εδήλωσαν (βλ. Στατιστικό δελτίο φορολογικών δεδομένων οικ. έτους 2011 της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων πίνακας 4 σελ. 64236). Για το ίδιο παραπάνω εισόδημα του έτους 2013 με τις διατάξεις του παραπάνω Ν. 4110/2013, τις οποίες επαναλαμβάνει και το σχέδιο νόμου, θα πληρώσουν φόρο εισοδήματος 659.286 ευρώ (6.409.485 Χ 22% - μειώσεις, άρθρο 1 του εν λόγω ν/σ και άρθρα 15, 16), δηλ. 4.400% επί πλέον!!!!

β)         Οι έχοντες πέντε προστατευόμενα τέκνα, που ήσαν 1.105 πολύτεκνες οικογένειες με τα ίδια όρια εισοδήματος (10.000 έως 25.000 ευρώ) πλήρωσαν το οικ. έτος 2011 για φόρο εισοδήματος 19.069 ευρώ, με συνολικό δηλωθέν εισόδημα 18.711.678 ευρώ, ενώ για το ίδιο εισόδημα του έτους 2013 θα πληρώσουν 1.852.569 ευρώ, δηλ. 9.700% επί πλέον!!!!

γ)         Οι έχοντες τέσσερα προστατευόμενα τέκνα, που ήσαν 7.972 πολύτεκνες οικογένειες με τα ίδια όρια εισοδήματος (10.000 έως 25.000 ευρώ) πλήρωσαν το οικ. έτος 2011 για φόρο εισοδήματος 162.823 ευρώ, με συνολικό δηλωθέν εισόδημα 123.526.478 ευρώ, ενώ για το ίδιο εισόδημα του έτους 2013 θα πληρώσουν 10.741.427 ευρώ, δηλ. 6.600% επί πλέον!!!!

 

ΠΡΟΤΑΣΗ

Να επανέλθει το  αφορολόγητο όριο για τους πολυτέκνους με τέσσερα προστατευόμενα μέλη στο ποσό των 25.500 ευρώ, που είχε θεσπισθεί με τον Ν. 3842/23-4-2010 και σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον στο ποσό των 23.000 ευρώ και για κάθε επί πλέον τέκνο 10.000 ευρώ, που θεσπίσθηκε με τον ν. 3986/1-7-2011 και να παύσει η εξοντωτική αυτή φορολογική επιδρομή κατά των πολυτέκνων.

ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 31

1.         Στην παρ. 1 του άρθρου 31 με την οποία προσδιορίζεται το τεκμαρτό εισόδημα του φορολογούμενου και των εξαρτημένων μελών, ουδεμία απολύτως μέριμνα λαμβάνεται για τους πολυτέκνους , αλλά τουναντίον αντιμετωπίζονται όπως και οι άγαμοι.

            Οι πολύτεκνοι όμως εξ ανάγκης έχουν ιδιοκατοικούμενη κατοικία με πολλά τετραγωνικά μέτρα και δεν είναι δυνατόν εάν ο πολύτεκνος έχει μια ιδιοκατοικούμενη κατοικία (π.χ. 150 τετραγωνικών μέτρων) και έχει 7, 8, 9 και περισσότερα παιδιά , να υπολογίζεται γι’ αυτόν το τεκμαρτό εισόδημα, όπως και στον άγαμο για τα ίδια τετραγωνικά μέτρα.

2.         Το ίδιο ισχύει και για την αντικειμενική δαπάνη των ιδιωτικών αυτοκινήτων, τα οποία προμηθεύονται ή κατέχουν οι πολύτεκνοι και είναι εξ ανάγκης πολλών κυβικών εκατοστών, αφού για να μεταφερθεί η οικογένεια του πολυτέκνου το αυτοκίνητο επιβάλλεται να είναι τουλάχιστον 6 θέσεων.

 

ΠΡΟΤΑΣΗ

1.         Στο τέλος της παρ. 1 περ. β΄ του άρθρου 31 να προστεθεί η φράση:

«Ειδικώς για τους πολυτέκνους η ετήσια αντικειμενική δαπάνη που εκτιμάται με βάση τα τετραγωνικά μέτρα ορίζεται στο ¼».

2.         Στην περ. γ΄, του ίδιου άρθρου μετά την υποπερ. γγ΄ να προστεθεί η φράση:

«Ειδικώς για τους πολυτέκνους η ετήσια αντικειμενική δαπάνη στις παραπάνω περιπτώσεις ορίζεται στ ½ των αναφερομένων παραπάνω ποσών».

 

ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 80

Το άρθρο 80 αναφέρεται στην κατάργηση της ειδικότητας των Σχολικών Φυλάκων και την θέση τους σε διαθεσιμότητα.

Με την διάταξη της παρ. 2 περ. γ΄ του άρθρου αυτού εξαιρεί από την διαθεσιμότητα τον διαζευγμένο με ένα τέκνο, του οποίου έχει αποκλειστικώς την γονική μέριμνα.

 Αντιθέτως για τον πολύτεκνο στην περ. α΄ της παρ. 2 αξιώνει να εμπίπτει  στις παραγράφους 1 έως 3 του άρθρου 1 του Ν. 1910/1944, οι οποίες δεν ισχύουν αλλά έχουν καταργηθεί και έχουν αντικατασταθεί με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006, δηλ. ζητεί να έχει ο πολύτεκνος, για να εξαιρεθεί από την διαθεσιμότητα πέντε «εξαρτώμενα μέλη», δηλ. ανήλικα και σπουδάζοντα τέκνα!!

 Ας μας πουν, εάν υπάρχει έστω και ένας πολύτεκνος σ΄ αυτή την κατηγορία!!!

Εδώ το Υπουργείο εμφανίζεται ότι δήθεν εξαιρεί τους πολυτέκνους, ενώ ουδένα πολύτεκνο εξαιρεί, αλλά τους εξαπατά.

Δηλαδή κατά τον υπουργό Οικονομικών προστατεύεται και εξαιρείται από την διαθεσιμότητα ο διαζευγμένος με ένα τέκνο και όχι ο πολύτεκνος!!!

Στοιχειώδεις λόγοι δικαιοσύνης επέβαλαν την εξαίρεση όσων έχουν την πολυτεκνική ιδιότητα βάσει του νόμου 1910/1944, όπως τροποποιήθηκε, με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006, και ισχύει σήμερα, αλλά και των πολυτέκνων (γονέων και παιδιών) που προσελήφθησαν με του Νόμους 1648/1986, 2643/1998, δεδομένου ότι με τους Νόμους αυτούς παρείχετο αυξημένη προστασία στους πολυτέκνους, όταν ρητώς ορίζεται από την διάταξη του άρθρου 21 παρ. 2 και 5 του Συντάγματος ότι: 

«2. Πολύτεκνες οικογένειες.... έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος..

5. Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους..».

 

ΠΡΟΤΑΣΗ

Συνεπώς στην περ. α΄ της παρ. 2 του άρθρου 80 η φράση: «ή πολύτεκνος κατά την έννοια των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου πρώτου του ν. 1910 /1944 (Α229), εφ΄ όσον τα τέκνα, που ορίζονται στις προαναφερόμενες διατάξεις του ν. 1910 /1944, συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον ΚΦ.Ε »,

πρέπει ν΄ αντικατασταθεί με την φράση:

«ή πολύτεκνος βάσει του νόμου 1910/1944, όπως αυτός τροποποιήθηκε, με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006, και ισχύει σήμερα, καθώς και οι πολύτεκνοι (γονείς και παιδιά) που διορίσθηκαν με τις προστατευτικές διατάξεις των Νόμων 1648/1986, 2643/1998 ».

                                   

ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 81

Το άρθρο 81 αναφέρεται στην κατάργηση θέσεων του κλάδου της Δημοτικής Αστυνομίας και την θέση τους σε διαθεσιμότητα.

Και στο άρθρο αυτό επαναλαμβάνονται τα όσα γίνονται και με το άρθρο 80.

Με την διάταξη της παρ. 2 περ. γ΄ του άρθρου αυτού εξαιρεί από την διαθεσιμότητα τον διαζευγμένο με ένα τέκνο, του οποίου έχει αποκλειστικώς την γονική μέριμνα.

 Αντιθέτως για τον πολύτεκνο στην περ. α΄ της παρ. 2 αξιώνει να εμπίπτει  στις παραγράφους 1 έως 3 του άρθρου 1 του Ν. 1910/1944, οι οποίες δεν ισχύουν αλλά έχουν καταργηθεί και έχουν αντικατασταθεί με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006, δηλ. ζητεί να έχει ο πολύτεκνος, για να εξαιρεθεί από την διαθεσιμότητα πέντε «εξαρτώμενα μέλη», δηλ. ανήλικα και σπουδάζοντα τέκνα!!

 

ΠΡΟΤΑΣΗ

Συνεπώς και εδώ ισχύουν τα όσα αναφέρονται επί του άρθρου 80 και ως εκ τούτου στην περ. α΄ της παρ. 2 του άρθρου 81 η φράση: «ή πολύτεκνος κατά την έννοια των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου πρώτου του ν. 1910/1944 (Α229), εφ΄ όσον τα τέκνα, που ορίζονται στις προαναφερόμενες διατάξεις του ν. 1910/1944, συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον ΚΦ.Ε. »,

πρέπει ν΄ αντικατασταθεί με την φράση:

«ή πολύτεκνος βάσει του νόμου 1910/1944, όπως αυτός τροποποιήθηκε, με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006, και ισχύει σήμερα, καθώς και οι πολύτεκνοι (γονείς και παιδιά) που διορίσθηκαν με τις προστατευτικές διατάξεις των Νόμων 1648/1986, 2643/1998 ».                       

 

                                   

ΕΠΙ  ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 82

Το άρθρο 82 αναφέρεται στην κατάργηση ειδικοτήτων κατά κλάδο και κατηγορία του προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θέσεων του κλάδου της δημοτικής αστυνομίας και την θέση τους σε διαθεσιμότητα.

Και στο άρθρο αυτό επαναλαμβάνονται τα όσα γίνονται και με το άρθρο 80.

Με την διάταξη της παρ. 3 περ. γ του άρθρου αυτού εξαιρεί από την διαθεσιμότητα τον διαζευγμένο με ένα τέκνο, του οποίου έχει αποκλειστικώς την γονική μέριμνα.

 Αντιθέτως για τον πολύτεκνο στην περ. α της παρ. 3 αξιώνει να εμπίπτει  στις παραγράφους 1 έως 3 του άρθρου 1 του Ν. 1910/1944, οι οποίες δεν ισχύουν αλλά έχουν καταργηθεί και έχουν αντικατασταθεί με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006, δηλ. ζητεί να έχει ο πολύτεκνος, για να εξαιρεθεί από την διαθεσιμότητα πέντε «εξαρτώμενα μέλη», δηλ. ανήλικα και σπουδάζοντα τέκνα!!

 

ΠΡΟΤΑΣΗ

Συνεπώς και εδώ ισχύουν τα όσα αναφέρονται επί του άρθρου 80 και ως εκ τούτου στην περ. α της παρ. 3 του άρθρου 82 η φράση: «ή πολύτεκνος κατά την έννοια των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου πρώτου του ν. 1910/1944 (Α229), εφ΄ όσον τα τέκνα, που ορίζονται στις προαναφερόμενες διατάξεις του ν. 1910/1944, συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον ΚΦ.Ε. »,

πρέπει ν΄ αντικατασταθεί με την φράση:

«ή πολύτεκνος βάσει του νόμου 1910/1944, όπως αυτός τροποποιήθηκε, με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006, και ισχύει σήμερα, καθώς και οι πολύτεκνοι (γονείς και παιδιά) που διορίσθηκαν με τις προστατευτικές διατάξεις των Νόμων 1648/1986, 2643/1998 ».                       

 

ΕΠΙ  ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 90

Το άρθρο 90 αναφέρεται στην διαθεσιμότητα.

Και στο άρθρο αυτό επαναλαμβάνονται τα όσα γίνονται και με το άρθρο 80.

Με την διάταξη της παρ. 2 περ. Δ υποπερ. γγ΄ του άρθρου αυτού εξαιρεί από την διαθεσιμότητα τον διαζευγμένο με ένα τέκνο, του οποίου έχει αποκλειστικώς την γονική μέριμνα.

 Αντιθέτως για τον πολύτεκνο στην περ. Δ υποπερ. αα΄ της παρ. 2 αξιώνει να εμπίπτει  στις παραγράφους 1 έως 3 του άρθρου 1 του Ν. 1910/1944, οι οποίες δεν ισχύουν αλλά έχουν καταργηθεί και έχουν αντικατασταθεί με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006, δηλ. ζητεί να έχει ο πολύτεκνος, για να εξαιρεθεί από την διαθεσιμότητα, πέντε «εξαρτώμενα μέλη», δηλ. ανήλικα και σπουδάζοντα τέκνα!!

ΠΡΟΤΑΣΗ

 

Συνεπώς και εδώ ισχύουν τα όσα αναφέρονται επί του άρθρου 80 και ως εκ τούτου στην περ. Δ υποπερ. αα΄ της παρ. 2 του άρθρου 90 η φράση:

«ή πολύτεκνος κατά την έννοια των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου πρώτου του ν. 1910/1944 (Α229), εφ΄ όσον τα τέκνα, που ορίζονται στις προαναφερόμενες διατάξεις του ν. 1910/1944, συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον ΚΦ.Ε.»,

πρέπει ν΄ αντικατασταθεί με την φράση:

«ή πολύτεκνος βάσει του νόμου 1910/1944, όπως αυτός τροποποιήθηκε, με τις διατάξεις του Ν. 860/1979 και του Ν. 3454/2006 και ισχύει σήμερα, καθώς και οι πολύτεκνοι (γονείς και παιδιά) που διορίσθηκαν με τις προστατευτικές διατάξεις των Νόμων 1648/1986, 2643/1998 ».           

Αυτά γίνονται σε μια χώρα που καταρρέει δημογραφικώς, αφού είναι η 3η γηρασμένη χώρα του κόσμου, το δε ποσοστό των ηλικιωμένων (άνω των 65 ετών) αποτελεί  το 20% του πληθυσμού (2.200.000 σε στρογγυλούς αριθμούς), ενώ το 1971 ήταν 11% (960.000), τα δε παιδιά (ηλικίας μέχρι 14 ετών) αποτελούν μόλις το 14% (1.650.000), από 26% το 1971 (2.250.000). Έτσι ενώ το 1971 τα παιδιά υπερτερούσαν των ηλικιωμένων κατά 1.290.000, σήμερα οι ηλικιωμένοι υπερτερούν των παιδιών κατά 550.000!!! 

Ακόμη οι θάνατοι στις αγροτικές περιοχές (Δημοτικά και Κοινοτικά διαμερίσματα με πληθυσμό κάτω των 2.000 κατοίκων) είναι διπλάσσιοι από τις γεννήσεις  (33.170 έναντι 17.537) και συγχρόνως η συντελουμένη, με ταχυτάτους ρυθμούς, πληθυσμιακή αλλοίωση της χώρας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια την πατρίδα μας σε λίγα χρόνια να καταντήσει μία χώρα γερόντων και αυτών εξαθλιωμένων και τους  Έλληνες ν΄  αποτελούν μια μειοψηφία.

Είναι νωπές οι δηλώσεις του κ. Πρωθυπουργού ότι «η Ελλάδα δεν γεννάει γερνάει και ότι η ενίσχυση των πολυτέκνων δεν είναι σπατάλη, είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου».

Η Κυβέρνηση μπροστά σ΄ αυτό τον ορατό κίνδυνο του αφανισμού του       Έθνους αντί να σημάνει συναγερμό για την ανατροπή της εφιαλτικής καταστάσεως της υπογεννητικότητος, έχει επιδοθεί σε μιά επιδρομή κατά των πολυτέκνων, που δεν έχει προηγούμενο, τους οποίους πλήττει ανελέητα καταργώντας κάθε μέτρο, που αποτελούσε δημογραφικό κίνητρο και οδηγούσε στην απόκτηση της πολυτεκνικής ιδιότητος με την απόκτηση παιδιών από τους νέους και τις νέες Ελληνίδες.

Με την ελπίδα ότι με την ψήφο σας μπορείτε και έχετε την δύναμη ν΄ αποτρέψετε αυτήν την άκρως αντιδημογραφική και αντιπολυτεκνική πολιτική,

 
 

διατελούμε με εκτίμηση

Για την ΑΣΠΕ

        Ο Πρόεδρος                                                                 Ο Γεν. Γραμματέας                  

 
 

Βασίλειος Θεοτοκάτος                                                     Εμμανουήλ Χρυσόγελος    

Και νεότερα συγκριτικά στοιχεία 2011 - 2013 και με μη μισθωτούς... ΕΔΩ

 

Το υπουργείο Παιδείας απέστειλε στις Δ/νσεις λίστες με καθηγητές σε διαθεσιμότητα και ζητά στοιχεία, πριν ψηφισθεί ο νόμος!!! Περισσότερα.. ΕΔΩ

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ...(ΕΓΓΡΑΦΟ)

Κατάλογοι ντροπής με ονόματα δημοσιεύονται.. ΕΔΩ

Το non paper έγγραφο του Υπ .Παιδείας  που είχε κυκλοφορήσει πριν λίγες ημέρες... ΕΔΩ

Προφανώς οι συνάδελφοι πολύτεκνοι να κάνουν υπ . δηλώσεις, όταν τους ζητηθούν, ότι έχουν την πολυτεκνική ιδιότητα κατά τον νόμο 1910/44 όπως ισχύει σήμερα.

Ανακοίνωση Π.Εν.Ε.Π.

=========

Τα καλά πρέπει να λέγονται...
Χάρις στη έγκαιρη αντίδραση της ΑΣΠΕ και των πολυτεκνικών Συλλόγων, διορθώθηκε η αδικία που πήγαινε να γίνει με τη διάταξη του ν. 1910/44, που θα έμπλεκε σε περιπέτειες δεκάδες οικογενειών μας..,  όχι ότι τώρα είναι τέλειος(αφού παρέμεινε η απαίτηση για... προστατευόμενα), αλλά φαντασθείτε τι θα γινόταν αν δεν γινόντουσαν οι βελτιώσεις, που έλεγαν κάποιοι ότι είναι περιττές!) 
Και να σκεφθεί κανείς ότι κάποιοι μας κατηγόρησαν ότι αδίκως σηκώνουμε τους τόνους, ότι κάναμε γκάφα(!) κλπ. 
Είχαμε βέβαια και την ερώτηση 26 βουλευτών που πρότειναν, να εξαιρούνται οι πολύτεκνοι βάσει του ν. 1910/44 και οι τρίτεκνοι βάσει του ν.3454/2006 τέτοια ασχετοσύνη... Έλεος!  
Τελική διατύπωση:
 "..ή πολύτεκνος κατάτην έννοια των παραγράφων 1 έως3 του άρθρου πρώτου του ν. 1910/1944 (Α΄229), όπωςτροποποιήθηκε μετο άρθρο 6 του ν. 3454/2006 (Α΄75), εφόσον τα τέκνα,που ορίζονται στιςπροαναφερόμενες διατάξειςτου ν. 1910/1944, συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τονΚ.Φ.Ε., όπωςισχύει"
Τι δήλωσε η υφ. κ. Χριστοφιλοπούλου μετά από πιέσεις του Προέδρου της Βουλής κ. Ι. Τραγάκη;. Δείτε τους διαλόγους..
....Πρακτικά Βουλής 17/7/2013
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Παρακαλώ!
Για τους πολύτεκνους έχετε πρόταση; 
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ (Υπουργός Εσωτερικών): … απαλείφοντας τη διάταξη για την έκδοση ΚΥΑ στο στάδιο κατάρτισης των προϋπολογισμών. Επιπλέον, προβλέπεται αντί γι’ αυτήν, η παροχή οδηγιών από τα Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Τα περισσότερα θετικά ακούγονται. Το λόγο έχει η συνάδελφος, κ. Βαμβακά.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΟΒΑΝΟΠΟΥΛΟΣ: Σχολικοί φύλακες με μεταπτυχιακά; Τι λέμε τώρα; 
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Είναι αρκετοί.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ (Υπουργός Εσωτερικών): Θα ήθελα να αναφερθώ στο θέμα των διδακτορικών και μεταπτυχιακών. Αυτό έχει μπει από τον κ. Αρβανιτόπουλο στους καθηγητές που κρατούνται στην υπηρεσία. Επίσης, υπάρχουν πολλοί δημοτικοί αστυνομικοί με τέτοιους τίτλους.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Για τους πολύτεκνους έχετε τίποτα;
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ (Υπουργός Εσωτερικών): Υπάρχουν μέσα στα κοινωνικά κριτήρια οι πολύτεκνοι.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Ωραία.
Κυρία Βαμβακά, έχετε το λόγο.
ΕΥΓΕΝΙΑ (ΤΖΕΝΗ) ΒΑΜΒΑΚΑ: Χαίρομαι που έχουμε μαζί μας σήμερα και τον Υπουργό Παιδείας. Πρόσφατα διάβασα στο διαδίκτυο, κύριε Υπουργέ, με πολύ ενδιαφέρον ένα άρθρο για σας. Έλεγε, λοιπόν, για τον Υπουργό Παιδείας, που τη μια διαλύει τη δημόσια εκπαίδευση, κλείνει σχολεία και πανεπιστημιακές σχολές και απολύει εκπαιδευτικούς και από την άλλη διαφημίζει ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, όπως συνέβη στα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων του ΙΕΚ ΑΚΜΗ και του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στον Πειραιά. Δηλαδή, ο κύριος Υπουργός βλέπει έτσι τη νέα εποχή στην παιδεία, στις επενδύσεις κερδοσκοπικών ομίλων και ΙΕΚ που προτρέπουν στην παραπαιδεία.
... τις διατάξεις που υπηρετεί έχει ως συνέπεια την αντιπολυτεκνική, αντιοικογενιακή και αντιδημογραφική πολιτική που οδηγεί σε αφανισμό την ελληνική οικογένεια. Ακόμη, καταργεί τα αφορολόγητα για τα προστατευόμενα τέκνα όσα και έχει ο πολύτεκνος, ενώ διπλασιάζεται το αφορολόγητων των αγάμων και των ατέκνων από 5.000 ευρώ σε 9.550 ευρώ.
Κάτι μας είπατε προηγουμένως, κύριε Υπουργέ, για τους πολύτεκνους. Όμως, θα ήθελα να είστε πιο συγκεκριμένος αργότερα και να μας εκθέσετε αυτό που λέγατε.
Φτάνουμε στις απολύσεις των σχολικών φυλάκων και εργαζομένων στην τοπική αυτοδιοίκηση. Δεν κατάλαβα! Δεν μας ενδιαφέρει η ασφάλεια στο χώρο της παιδείας; Δεν θέλετε να προστατεύσετε τη δημόσια περιουσία; Δεν θέλετε να σώσετε έστω και ένα παιδί από τη μάστιγα των ναρκωτικών; Θέλετε να ενισχυθεί η ενδοσχολική βία με όλα αυτά που λέτε σε αυτό το συγκεκριμένο άρθρο για την κατάργηση των σχολικών φυλάκων;
Συνεχίζοντας, βλέπουμε και την άδικη συμπεριφορά στους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων των Δημοτικών Αστυνομικών που απολύονται, χωρίς καμμία αξιολόγηση. Εσείς ήσαστε λάτρεις της αξιολόγησης. Πώς εδώ δεν αξιολογείτε; Πρόκειται για τυφλές απολύσεις μόνο και μόνο για να σας βάλει καλό βαθμό η τρόικα.
(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας της κυρίας Βουλευτή)
Τελειώνω, κύριε Πρόεδρε.
Πάντως, έχετε βρει όμορφες λέξεις για τις απολύσεις. Λέτε: «διαθεσιμότητα και κινητικότητα». Πιστεύω ότι η λέξη που θα ταίριαζε περισσότερο στην πολιτική σας είναι η λέξη «βαρβαρότητα» και «αντισυνταγματικότητα». Κοροϊδεύετε τον ελληνικό λαό.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Έτσι, ευγενικά. Ευγενικά να παλεύουμε, ευγενικά να τα λέμε. Βάρβαρα, όχι.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ (Υπουργός  Εσωτερικών): Κύριε Πρόεδρε, θα ήθελα το λόγο.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Θα πείτε κάτι για τους πολύτεκνους; Γιατί ήταν και δικό μου ερώτημα και της κυρία συναδέλφου, που είμαστε και από την ίδια Περιφέρεια.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ (Υπουργός  Εσωτερικών): Κύριε Πρόεδρε, μόλις τώρα κατέθεσα στις νομοτεχνικές βελτιώσεις και αναφέρθηκα στο θέμα για όσους έχουν διδακτορικούς και μεταπτυχιακούς τίτλους. Μόλις τώρα το κατέθεσα. Απλώς το αναφέρω στη συνάδελφο…
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ: Πόσοι είναι;
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Το ακούσαμε. Για τους πολύτεκνους έχετε να μας πείτε κάτι;
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ (Υπουργός Εσωτερικών): Θα σας πει η συνάδελφος.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Ορίστε, κυρία Χριστοφιλοπούλου.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ: Να μας πείτε, όμως, και πόσοι είναι. Πόσοι έχουν διδακτορικό από τους Δημοτικούς Αστυνομικούς. Ένα αριθμό ζητάμε.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Περιμένετε, κύριε συνάδελφε, να ακούσουμε για τους πολύτεκνους, που μας ενδιαφέρει τώρα.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΛΑΛΗΣ: Πόσοι είναι, είπαμε;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ: Επειδή, εγώ ξέρω για κάτοχο διδακτορικού που είναι στη Δημοτική Αστυνομία…
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ (Υπουργός  Εσωτερικών): Κύριε Πρόεδρε…
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Δεν πειράζει, κύριε Υπουργέ, μην απαντήσετε. Δεν χρειάζεται.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ (Υπουργός  Εσωτερικών): Θέλω απλώς να αναφέρω ότι το είπα. Όμως, προφανώς ο κ. Λαφαζάνης δεν με άκουγε. Λέω, λοιπόν, ότι έχει μπει και για τους καθηγητές, το βάλαμε και για τους Δημοτικούς Αστυνομικούς, που αναφέρθηκε η συνάδελφος και το επανέλαβα. Ίσως να μην το πρόσεξε.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Και πολύ καλά κάνατε και το βάλατε. Και ένας να είναι, αξίζει τον κόπο. Γιατί να τον αδικήσουμε;
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ (Υπουργός  Εσωτερικών): Επίσης, επειδή δεν μπορούμε να εξαιρέσουμε κατηγορίες, βάλαμε και ένας να είναι, να δικαιούται να μην το χάσει.
(Στο σημείο αυτό ο Υπουργός Υγείας κ. Σπυρίδων-Άδωνις Γεωργιάδης καταθέτει για τα Πρακτικά τις νομοτεχνικές βελτιώσεις, τις οποίες ανέφερε στην χθεσινή του ομιλία, οι οποίες έχουν ως εξής:
 πΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Κυρία Χριστοφιλοπούλου, θέλετε να πείτε κάτι για τους πολύτεκνους; Ήταν και δικό μου ερώτημα αυτό.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης): Κύριε Πρόεδρε, θα ήθελα να ενημερώσω τόσο εσάς όσο και τη συνάδελφο που μόλις κατέβηκε από το Βήμα, αλλά πληροφορήθηκα ότι ετέθη και από άλλους συναδέλφους χθες –δεν ήμουν καθ’ όλη τη διαδικασία, ήμουν γύρω στις τέσσερις, πέντε ώρες εδώ- ως προς το έγγραφο των νομοτεχνικών βελτιώσεων –και αν γίνεται να μοιραστέι- που είχαμε την ευκαιρία να καταθέσουμε στην Επιτροπή.
Κύριε Πρόεδρε, αναφέρομαι στα άρθρα 81 παράγραφος 2, όπου υπάρχει βελτίωση που βασίζεται στο ν. 3454/2006, στην παράγραφο 3 του άρθρου 82 και την υποπερίπτωση ΑΑ της περίπτωσης Δ’ της παραγράφους 2 του άρθρου 90.
Κύριοι συνάδελφοι, σε όλες αυτές τις περιπτώσεις έχει γίνει από την Επιτροπή η βελτίωση αυτή. Ήταν παράλειψη νομοτεχνικής φύσεως. Αυτό έχει βελτιωθεί. Γιατί εδώ μέσα είναι καλό, κύριε Πρόεδρε, να μιλάμε με στοιχεία, να έχουμε ενημερωθεί από αυτά που έχουν ήδη κατατεθεί στην Επιτροπή.
Τώρα, ως προς το ποιος κοροϊδεύει τον ελληνικό λαό, κατά τη γνώμη μου, κοροϊδεύει τον ελληνικό λαό αυτός ο οποίος δημαγωγεί, κύριε Πρόεδρε.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Αφήστε το αυτό τώρα. Δεν χρειάζεται.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΛΑΛΗΣ: Φαίνεται ποιος κοροϊδεύει!
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης): Αφήστε τα αυτά!
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Το λόγο έχει ο συνάδελφος κ. Στύλιος.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΛΑΛΗΣ: Ένα νούμερο ζητάμε.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης): Αφήστε τα αυτά!
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΛΑΛΗΣ: Ένα νούμερο!
(Θόρυβος στην Αίθουσα)
....
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Παρακαλώ, παρακαλώ!
Με συγχωρείτε, ό,τι δεν σας αρέσει το κρίνετε; Οι άλλοι δεν κρίνουν με βάση τι δεν τους αρέσει. Σας παρακαλώ πολύ!

----

Συνέχεια, από ομιλίες βουλευτών που αναφέρονται σε πολύτεκνους..

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΒΟΥΛΗΣ 17/7/2013...

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΕΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ:


(σελ 14) Η επιλογή για την ένταξη στο καθεστώς της κινητικότητας πρέπει να λαμβάνει υπόψη της συγκεκριμένα κοινωνικά κριτήρια. Έτσι εξαιρούνται από το καθεστώς της κινητικότητας όσοι έχουν αναπηρία με ποσοστό 67%, όσοι έχουν σύζυγο ή παιδί με ποσοστό αναπηρίας 67%, όσοι είναι πολύτεκνοι και τα παιδιά τους θεωρούνται προστατευόμενα μέλη, όσοι έχουν επιμέλεια ανήλικου τέκνου, όσων ο σύζυγος ή η σύζυγος έχει τεθεί σε καθεστώς διαθεσιμότητος. Οι διατάξεις και οι ρυθμίσεις είναι σαφείς. Τα ίδια ισχύουν και για τους εκπαιδευτικούς, οι ειδικότητες των οποίων καταργούνται και μπαίνουν σε καθεστώς διαθεσιμότητος. 
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ: 
(σελ 25) Το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, πράγματι, έβαλε το θέμα των τριτέκνων σε περίπτωση ισοβαθμίας των προσόντων. Εδώ πρέπει να δούμε, όμως, αν πραγματικά το να είσαι τρίτεκνος σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο που ζούμε μπορεί να είναι ένα από τα κοινωνικά κριτήρια. Θα πρέπει να το δούμε. Δεν ζούμε σε μία ομαλή οικονομική περίοδο, στην οποία μπορούμε να πούμε ότι ο τρίτεκνος μπορεί να βγάλει τα προς το ζην πιο εύκολα.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ: 
(σελ 84) Καλό θα ήταν να ακουστεί στο σημείο αυτό, κύριοι της Κυβέρνησης, ότι από το μέτρο της διαθεσιμότητας δεν αποκλείονται οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί, έτσι για να αποκαλυφθούν οι δήθεν κοινωνικές σας ευαισθησίες. Μνημονεύετε στο περιβόητο πολυνομοσχέδιό σας το ν. 1910/1944 για την προστασία της πολύτεκνης οικογένειας, σύμφωνα με τον οποίο πολύτεκνος ορίζεται ο έχων πέντε εξαρτώμενα, δηλαδή ανήλικα και σπουδάζοντα τέκνα. Ο νόμος ασφαλώς έχει τροποποιηθεί και σήμερα ισχύουν οι μεταγενέστερες διατάξεις, που προστατεύει ως πολύτεκνη την τετράτεκνη οικογένεια.
 Ωστόσο, εσείς προτιμήσατε να επικαλεστείτε τη νομοθεσία του 1944. Γιατί άραγε; Επειδή έχετε τόσο αναχρονιστικές αντιλήψεις; Επειδή η βούληση των ξένων δανειστών μας, την οποία εσείς με τόσο σθένος υπηρετείτε, είναι να επιστρέψει η χώρα μας στην οικονομική και κοινωνική κατάσταση που βρισκόταν εβδομήντα χρόνια πριν και μάλιστα, εν μέσω δύο Παγκοσμίων Πολέμων και εν όψει της γερμανικής Κατοχής; Επειδή η βιασύνη σας να εφαρμόσετε πλήρως τις μνημονιακές σας δεσμεύσεις σας οδήγησε σε μία δραματική παράβλεψη; Ή επειδή πολύ απλά θέλετε να εξαπατήσετε ένα σημαντικό και ευαίσθητο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας;
ΑΣΗΜΙΝΑ ΣΚΟΝΔΡΑ:
(σελ 111) Θέλω, λοιπόν, να πω στους κυρίους Υπουργούς, πρώτον, να δεχθούν την τροπολογία την οποία έχουμε καταθέσει, να εξαιρεθούν από τη διαθεσιμότητα οι τρίτεκνοι, όπως επίσης, θα πρέπει να εξαιρεθούν και εκείνοι στους οποίους είναι ένας και μόνο εργαζόμενος στην οικογένεια.
ΕΥΓΕΝΙΑ (ΤΖΕΝΗ) ΒΑΜΒΑΚΑ: 
(σελ 118) Θα συνεχίσω αναφέροντας μια άλλη καρατόμηση σχετικά με τους πολύτεκνους που έχουν προστατευόμενα τέκνα ή εξαρτώμενα μέλη. Το άρθρο 15 επαναλαμβάνει τις διατάξεις του ν. 4110/2013, άρθρο 1 που θα ισχύσουν για τα εισοδήματα του 2013 και με τις διατάξεις που υπηρετεί έχει ως συνέπεια την αντιπολυτεκνική, αντιοικογενιακή και αντιδημογραφική πολιτική που οδηγεί σε αφανισμό την ελληνική οικογένεια. Ακόμη, καταργεί τα αφορολόγητα για τα προστατευόμενα τέκνα όσα και έχει ο πολύτεκνος, ενώ διπλασιάζεται το αφορολόγητων των αγάμων και των ατέκνων από 5.000 ευρώ σε 9.550 ευρώ.
Κάτι μας είπατε προηγουμένως, κύριε Υπουργέ, για τους πολύτεκνους. Όμως, θα ήθελα να είστε πιο συγκεκριμένος αργότερα και να μας εκθέσετε αυτό που λέγατε.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΟΣ: 
(σελ 126) Κύριε Υπουργέ Διοικητικής Μεταρρύθμισης, γνωρίζετε ότι η στήριξη της πολύτεκνης και της τρίτεκνης οικογένειας έχει ιδεολογική βάση για τη Νέα Δημοκρατία. Σας ζητώ, λοιπόν, να κάνετε δεκτή την τροπολογία που κατέθεσαν είκοσι έξι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας με την οποία ζητούν να εξαιρεθούν οι τρίτεκνοι από τη διαδικασία της μεταβατικότητας.
ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ:
 (σελ 132) Επιτρέψτε μου, κύριε Υπουργέ, επιγραμματικά να αναφερθώ σε ορισμένα σημεία. Δεδομένης της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα και της ανάγκης στήριξης των οικογενειών με τρία παιδιά, αλλά και των αναπήρων συμπολιτών μας, είκοσι έξι Βουλευτές έχουμε ήδη προτείνει την τροποποίηση των άρθρων 80, 81 και 82 του παρόντος σχεδίου νόμου, έτσι ώστε να επισημαίνετε πως δεν θα τίθεται σε διαθεσιμότητα υπάλληλος που είναι ανάπηρος σε ποσοστό 67% ή πολύτεκνος ή τρίτεκνος, εφόσον τα παιδιά του συνοικούν μαζί του και εξαρτώνται από εκείνον.
 ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΤΟΛΙΟΣ:
(σελ 196) Έχουν εξάλλου και λάθη. Υπάρχει ο φόρος πολυτελείας στα αυτοκίνητα και δεν σκέφτηκε κανείς να εξαιρέσει τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, τα οποία πήραν πολύτεκνοι και τρίτεκνοι.
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΓΡΕΓΟΣ:
 (σελ 204) Αυτή η συγκυβέρνηση ,σπάζοντας τους κρίκους της οικονομικής αλυσίδας έναν-έναν προχωρά, μετά την οικονομική καταστροφή των Ελλήνων και στη βιολογική τους εξόντωση, προσδοκώντας την αύξηση του ποσοστού της ανεργίας, την αλλοίωση του πληθυσμού και τη μετατροπή της Ελλάδας σε χώρα γερόντων. Προσέξτε τους πολύτεκνους, γιατί είναι ένας θησαυρός.
ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ:
(σελ 232) Στα πλαίσια αυτά κινείται και η τροπολογία που έχουμε καταθέσει, κύριε Υπουργέ, είκοσι επτά Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας με την οποία ζητούμε να εξαιρεθούν της διαθεσιμότητας οι τρίτεκνοι. Η προστασία της οικογένειας με τρία παιδιά ήταν μια πολιτική που ξεκίνησε η παράταξή μας, την οποία πρέπει να συνεχίσουμε. Ιδιαίτερη μέριμνα πρέπει να ληφθεί για τις οικογένειες που έχουν ως μοναδικό εισόδημα το μισθό του υπαλλήλου που πρόκειται να τεθεί σε διαθεσιμότητα. Δεν μπορούμε να καταδικάζουμε μια οικογένεια πέντε ατόμων στην ανέχεια. Πρέπει κύριε Υπουργέ, να επανεξετάσουμε την περίπτωση που ένας γονέας είναι ήδη άνεργος και ο άλλος τίθεται σε διαθεσιμότητα κατ’ αναλογίαν με ό,τι ισχύει στις μονογονεϊκές οικογένειες.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΡΙΤΣΗΣ:
(σελ 256) Τα μέτρα για την πάταξη της φοροδιαφυγής παραπέμπονται για το μέλλον, ενώ επιβαρύνονται για άλλη μια φορά ποιοι; Οι συνεπείς φορολογούμενοι. Τους τιμωρούμε, όπως τιμωρούμε για παράδειγμα τους πολύτεκνους, τους τρίτεκνους και όσους έκαναν το λάθος να έχουν παιδιά. 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΣ:
(σελ 271)  Και παρακαλώ -έκκληση της τελευταίας στιγμής- μην δολοφονείτε την ελληνική οικογένεια. Μην δολοφονείτε την ελληνική πολύτεκνη οικογένεια, την ελληνική τρίτεκνη οικογένεια της περιφέρειας.
(σελ 272) Την ύστατη στιγμή εξαιρέστε από τη διαθεσιμότητα τις τρίτεκνες οικογένειες. Αναγνωρίζουμε ότι βρισκόμαστε σε δύσκολη περίοδο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να δεχτούμε μέτρα τέτοια, τα οποία δολοφονούν το κύτταρο της κοινωνίας και το μέλλον της χώρας.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕΛΑΣ:
(σελ 274) Είναι δυνατόν σήμερα να μην στηρίζεται ακόμα περισσότερο η τρίτεκνη και πολύτεκνη οικογένεια, αλλά αντίθετα συνεχώς να επιβαρύνεται; Είναι αδιανόητο! Γιατί γίνεται αυτό; Μήπως εξυπηρετεί κάποιες σκοπιμότητες; Λόγω της πολιτικής των τελευταίων ετών, το 2012 γεννήθηκαν 45.000 λιγότερα παιδιά. Και το 2013 θα γεννηθούν ακόμα λιγότερα.
 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΑΚΟΣ:
(σελ 293) Για όγδοη φορά μέσα στα τελευταία τρία χρόνια φέρνετε νέα εισπρακτικά, οριζόντια μέτρα, χωρίς κανένα ίχνος κοινωνικής ευαισθησίας και ιδιαίτερα για την τρίτεκνη και πολύτεκνη οικογένεια.
Σας καλώ να αποσύρετε τη διάταξη για τα αυτοκίνητα, τουλάχιστον για τους πολύτεκνους που έχουν πάρει μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ:
 (σελ 359) Θα ήθελα να καταθέσω κάποιες τελευταίες νομοτεχνικές βελτιώσεις η σημαντικότερη εκ των οποίων αφορά ένα αίτημα το οποίο κατατέθηκε από αρκετούς συναδέλφους, αρκετών κομμάτων σχετικά με την ενδεχόμενη δυνατότητα να εξαιρεθούν οι τρίτεκνοι από την διαδικασία της διαθεσιμότητας.
Κατά συνέπεια, το Υπουργείο ανταποκρινόμενο σε αυτό το αίτημα προσθέτει στην παράγραφο 2 του άρθρου 99 την εξής φράση: «Οι τρίτεκνοι υπάλληλοι μετατάσσονται ή μεταφέρονται κατά προτεραιότητα. Με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης καθορίζονται εισοδηματικά και άλλα κριτήρια καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας διάταξης». 
ΜΙΧΑΗΛ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΑΒΡΑΜΗΣ:
(σελ 423)  Καταπολεμώνται οι πολύτεκνοι. Γιατί γίνεται αυτό; Καταπολέμηση των πολυτέκνων σημαίνει εξόντωση της φυλής μας. Αυτό επιδιώκετε, πέραν των όσων έγιναν μέχρι τούδε, δηλαδή το να αφανιστούμε πνευματικά, ηθικά, ιδεολογικά, γιατί γνωρίζετε πολύ καλά πώς απεμπολήθησαν και απηξιώθησαν αρχές, αξίες, ιδανικά, ιδεώδη και ευγενή του έθνους οράματα και ετράπημεν όλοι ή μάλλον ετράπητε εις την αναζήτηση μόνο υλικών αγαθών. Επιδιώκεται περαιτέρω και η εξόντωση της φυλής μας με την πληθυσμιακή αλλοίωση –είμαστε χώρα γερόντων- και με την καταπολέμηση των πολυτέκνων.

Πρόσφατα άρθρα